Gå til innhold

Trening er gøy!

Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Legg inn ny drivende musikk på Ipoden! Si til deg selv at du bare skal gå en liten tur. Når musikken er i gang, merker du at du gjerne vil løpe :ler:

Book en saltime på treningssenteret som du ikke har prøvd før.

Ta med treningsbag'en og dra rett på trening etter jobb.

Eller dra rett på treining før jobb :overrasket:

Dra med en venninne. :jepp:

I verste fall. Slapp av helt til helga begynner og start på lørdag formiddag med en plan :) F.eks Ryp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forbarming skal bli....!! :nei:

Fikk litt den "nei, nei, gutt.. dette må bli slutt... ikke storme inn i stuen før du har tatt av deg luen" sangen inn i hodet nå :digge:

Men er ikke stort annet å gjøre enn å dra seg selv ut av gjørma og komme i gang med NOE.

Samme hva egentlig. Kanskje legge lista lavt. Si, "jeg skal kun trene 30 min på tredemølla i dag, men jeg skal dra og jeg skal gjennomføre de 30 minuttene" Så når man først har kommet avgårde så er man ofte så godt i gang at man orker et lite kvarter med litt styrke etterpå også? :-) Også kommer man hjem og føler seg som et nytt menneske?

Det er ikke værre enn å bestemme seg OG gjennomføre :-)

Så lett.. men alikevel så vanskelig noen ganger. Men ikke noe Aurelia ikke klarer!

Velg deg ett mål du skal gjennomføre denne uka og gjennomfør det!

Så kommer jeg og kjefter på deg om du ikke gjennomfører.. ok??

I`ll be back....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok girls:

Da har jeg to mål denne uka:

Onsdag: Da SKAL jeg trene... løpe dersom fint vær, eller så tror jeg tar en omgang inne med Zuzana på tv.

Helg: Komme igang med RYP!!! :) gleder meg kjenner jeg

steike, det var altså som skulle til...

Please kom og mas på meg på at jeg følger opp.

og nei, det skal jo virkelig ikke være så vanskelig å get going, men JOOOO det er det! Lemmene liksom låser seg og kroppen føler for å sooooove... :kjefte: dustevinteren!!! (jeg saaaaavner sommeren og lange lyse dager gitt---

MEN skal virkelig prøve å gjøre det beste ut av dette her også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer det motivasjonspulver din vei! :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Har du noen du kan trene sammen med? Kan en treningspartner styrke motivasjonen din?

Jeg tror at hvis du får et par økter i kroppen vil motivasjonen komme av seg selv etterhvert. Kanskje det du bør gjøre nå er å finne den treningsformen som er minst krevende, gjennomføre noen treninger og det kan gi deg både glede, mestringsfølelse og en god porsjon med ny motivajon...?

edit: jeg begynte på dette innlegget før middagen, og nå etter at jeg fullførte det ser jeg jo at du har fått mange gode råd, og allerede har lagt en plan. Så dette ble en forsinket motivasjonsmelding fra meg ;)

Endret av yoga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg hater at penger går fra min konto til de derre ekle Elixiafolkene hver måned... siden de har null kundeservice og gir blaffen i meg som kunde (minus pengene jeg gir dem da) og siden det er traaaaaangt og alltid fullt og bare stressende og trene der...

så tror jeg jeg skal få meg en nytt senter ;)

:danser: Har troa! Vil bare få meg en prøvetime og sjekke at jeg trives der, og at det er potensial for bedre trivsel og en heftig masse trening.

senteret ligger like ved jobb, så da er det mye lettere for meg å trene i forbindelse med jobb. (men vanskeligere å ta seg ut på kvelden. eller kanskej ikke for jeg hopper bare i bilen?)

-senteret jeg er på nå er 10 min gådistanse unna, men brukes jo ikke akkurat flittig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg og zuzana trener!!!! :danse::digge::briller:

hvem skulle trodd det?

:duskedame:

Å, det er hun med puppene ja :fnise:

Men hun har noen bra hjemme-trenings-varianter :ler:

edit: hvordan får du sett henne på tv.... :klø:

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å se forbi puppene.. hun er ei skikkelig sprek og sunn jente, med masse bra videoer, kostholdsråd osv.. Veldig motiverende! :)

Jeg har en multimedia pc i stua, som er koblet til tv. kan dermed surfe, høre på musikk osv i stua også ;) Genialt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er det Zumba som står på plakaten.. :) Er genialt, for det er liksom ikke trening.. (bare kjekk bevegelse til musikk..)

- men det teller jo som trening, det ER jo det. Yes, nå skal det strammes opp her i gården- detta blir bra.

Takk for hjelpen til å finne inspirasjon- det gikk jo vannvittig bra :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe:

Have fun med zumba! :nigo: Selv er jeg snart på vei ut døren for en joggetur. (prøver å overtale sambo til å bli med, men tviler på at jeg lykkes..)

Endret av yoga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg på zumba. Og send litt inspirasjon min vei, er du grei (eller tid. Det er helst det som skorter her i gården ...) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skal joine RYP ser jeg! Vel, kanskje det er nettopp det som trengs? Faste rammer, god trening og gode muligheter for resultater?! ;)

Å trives på treningssenteret er viktig. Jeg har aldri vært innom Elixia jeg :sjenert: Blir gøy å høre hvordan du liker det nye treningssenteret da. Jeg spurte om gratis prøvetime en gang hjemme på et senter, men det fikk jeg ikke... snakk om kundeservice!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loxodonta: Det var dårlige greier!! Mest tragisk for senteret selv, herregud hvordan kan de drive business på den måten?

Idag startet dagen godt med god trening :humpe::nigo:

Nå sitter jeg og finner litt ny og god treningsmusikk til ipoden.. skal ut på en løpetur (ikke treningssenter idag). fordi været er såååå digg :sol::sol::sol:

Dette blir en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var turen gjennomført, ble langt ut på dagen men..

Som vanlig sitter jeg og venter på at kroppen skal nedkjøles og roe seg før jeg :dusje:

Resultat 5,5 km: 48 min

-klarer foreløpig ikke noe bedre.. Men er ikke sååå opptatt av tida merker jeg.

Og så skal jeg koooose meg resten av dagen, kanskje en liten tur ut før det mørkner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe.. regner vel egentlig ikke økt1 som trening, såå slitsomt var det ikke... :sjenert: :gjeiper:

Økt 2 satt meg helt ut av spill.. jeg ble sååå trøtt. sovna på sofaen og kom meg egentlig ikke til hektene før rundt 19.

nå studerer jeg RYP på nettsidene og forbereder meg til i morgen... ;).. mYYYE å lese gitt :sukk:

edit: Lastet inn RYP på ipod nå, så kan jeg ha den med på trening.. yeah! Gleder meg til å finne 10 RM i morgen

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...