Eplefe Skrevet 20. januar 2010 #81 Del Skrevet 20. januar 2010 Over tolv uker nå, Dreia! Juli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #82 Del Skrevet 20. januar 2010 Søte dreia mannen da Den boka så veldig fin ut Boka til Gro Nylander er bra den da, har bare lest det første jeg da, men mye bra der også Men liker ikke det som står om pcos kvinner...teit skrevet egentlig. Beskrivelsen passer sikkert for noen, men jeg er ikke overvektig og ar ikke bart Eg synst kanskje den er litt rotete - eg kunne tenkt meg noko som hadde fungert meir som oppslagsverk. Men likevel ei veldig greit bok. Nyttig informasjon å få med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #83 Del Skrevet 20. januar 2010 Over tolv uker nå, Dreia! Juli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tyttebær Skrevet 21. januar 2010 #84 Del Skrevet 21. januar 2010 :hoppe: :hoppe: Hopp og sprett, og tjo og hei! Dreia er 13 veker på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 22. januar 2010 #85 Del Skrevet 22. januar 2010 Gratulerer med 13 uker Dreia :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. januar 2010 #86 Del Skrevet 22. januar 2010 13 uker snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. januar 2010 #87 Del Skrevet 22. januar 2010 Gratulerer med 13 uker vennen Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 22. januar 2010 #88 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg henger meg på 13 ukers-gratulasjonene Ha ei flott helg dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 23. januar 2010 #89 Del Skrevet 23. januar 2010 :dåne: 13 uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 24. januar 2010 #90 Del Skrevet 24. januar 2010 Herregud hvor tiden går, du har jo bikket tretten uker jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #91 Del Skrevet 24. januar 2010 :skya: 13 veker! :skya: :dåne: Heldigvis går det framover. Gleder meg til eg begynner å føla meg tryggare på at det skal gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #92 Del Skrevet 24. januar 2010 Denne vekes Garnsalg Fine stoffskifteverdiar på siste prøven Magen har tålt kvelds- og helgeturar saman med mannen i nesten normalt tempo Fekk tak i ny varmeflaske same dag som den gamle sprang lekk Nytt sengetøy Strikking og lydbok Gode druer og plommer - dilla på fruktsalat Filmhelg med mannen - 3 filmar i 3 dagar Ein dag mindre til dreia- kjem heim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. januar 2010 #93 Del Skrevet 24. januar 2010 Denne vekes Ein dag mindre til dreia- kjem heim :rødme: Blir helt rørt av tanken på en liten mini-dreia jeg. Takker igjen for tipset om garnsalg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #94 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) :rødme: Blir helt rørt av tanken på en liten mini-dreia jeg. Takker igjen for tipset om garnsalg Godt du fann deg noko på salget. Det var litt av ein god overraskelse å tilfeldigvis komma over salg på det garnet eg skulle ha då eg troppa opp på garnbutikken. Mini-dreia? Tør eg tenka tanken? :rødme: Gleder meg til mini-pusilus kjem også. Endret 24. januar 2010 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. januar 2010 #95 Del Skrevet 24. januar 2010 Mini-dreia? Tør eg tenka tanken? :rødme: Helt fantastisk :rødme: Med så fine prøver og en sprellende vakker skapning i magen, er det bare å senke skuldrene (prøve i allefall) og nyte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #96 Del Skrevet 24. januar 2010 Helt fantastisk :rødme: Med så fine prøver og en sprellende vakker skapning i magen, er det bare å senke skuldrene (prøve i allefall) og nyte Eg er redd for å drøyma meg for mykje vekk, men tar meg i å sjå for meg framtida innimellom likevel. Ein herlig, liten skapning som ligg trygt med munnen halvopen og snorkar på pappan sitt bryst. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 24. januar 2010 #97 Del Skrevet 24. januar 2010 Garnsalg i en lokal butikk hos dere da? *vil også* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #98 Del Skrevet 24. januar 2010 Garnsalg i en lokal butikk hos dere da? *vil også* Dale babyull til 27,50, trur eg det var. Og rabatt mange andre garntypar også. (Men ikkje på Sandnes sin alpakka, dessverre. ) Og det beste var at eg kom over det heilt tilfeldig - då eg skulle inn for å kjøpa litt meir i eit parti eg strikkar i. (Dei hadde for øvrig ein del igjen i det partiet, så nå blir det kanskje babyteppe eller noko anna til lille sprellen min, om h*n held ut til august. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. januar 2010 #99 Del Skrevet 24. januar 2010 Eg er redd for å drøyma meg for mykje vekk, men tar meg i å sjå for meg framtida innimellom likevel. Ein herlig, liten skapning som ligg trygt med munnen halvopen og snorkar på pappan sitt bryst. :rødme: Krysser alt jeg har for at det om noen måneder ligger en liten en på pappas bryst og snorker :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #100 Del Skrevet 24. januar 2010 Krysser alt jeg har for at det om noen måneder ligger en liten en på pappas bryst og snorker :rødme: Og så skal eg kryssa alt for at du overtar stafettpinnen min når eg er ferdig med den primo (/medio?) august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå