dreia Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #181 Del Skrevet 31. januar 2010 Denne vekes Endelig vatn i kranene igjen Strikking Rolig helg Tur på hobbybutikk Fylte pannekaker (med pizzafyll) Stor fruktsalat med kiwi, appelsin og blå druer Bestilt time til privat UL *spent* "Gjenoppdaga" nokre flotte Rammstein-songar Fin nysnø :snø: Flotte spaserturar i nydelig helgevêr Fyr i peisen *kose seg* Ein dag mindre til dreia- kjem heim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 31. januar 2010 #182 Del Skrevet 31. januar 2010 Fine lista di... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 31. januar 2010 #183 Del Skrevet 31. januar 2010 Møre og Romsdal Besteste! ..og nordre del av sogn og fjordane! I dag har det visst nok ein gong vore vannmangel i Trondheim, men for ein gongs skyld har me hatt vatn heile dagen! Da tenker jeg Pappamelona er glad han er på båten.. Og at de har egen vanntank! Han er visst der og kjeder vettet av seg! Agder-dialekt er då ikkje det verste. Eg slit mest med enkelte Finnmark-dialektar. *grøsse av å høyra tonefallet til Ballo* Norges finaste dialekt er heilt klart Hardanger/Sunnhordland. *mo i knea* Og Sogn og Fjordane kan også vera flott. Det er noe sjarmerende med finnmarksdialekt, med et hint av samisk! i små porsjoner selvsagt! Sogn og Fjordane, de nordligste delene, er flotte altså! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #184 Del Skrevet 31. januar 2010 Fine lista di... Besteste! ..og nordre del av sogn og fjordane! Da tenker jeg Pappamelona er glad han er på båten.. Og at de har egen vanntank! Han er visst der og kjeder vettet av seg! Det er noe sjarmerende med finnmarksdialekt, med et hint av samisk! i små porsjoner selvsagt! Sogn og Fjordane, de nordligste delene, er flotte altså! :dåne: Går det an å kjeda vettet av seg i Trondheim? :klø: Galne mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #185 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Slit litt med ligamentsmerter i dag! Det riv kvar gong eg reiser meg frå sofaen. Eg får vel berre bli i sofaen så mykje eg kan og senda mannen for å gjera dei fleste ærenda for meg. Endret 31. januar 2010 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 31. januar 2010 #186 Del Skrevet 31. januar 2010 Går det an å kjeda vettet av seg i Trondheim? :klø: Galne mannen! Stakkar mannen kan jo ikke fordra byen. Militæret ødela hans forhold til hele distriktet for noen år tilbake! Så han sitter vel og kjeder seg på båten, hvor enn i byen de måtte befinne seg.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #187 Del Skrevet 31. januar 2010 Stakkar mannen kan jo ikke fordra byen. Militæret ødela hans forhold til hele distriktet for noen år tilbake! Så han sitter vel og kjeder seg på båten, hvor enn i byen de måtte befinne seg.. :klø: Heldigvis ikkje noko militær som har ødelagt noko for verken meg eller mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 31. januar 2010 #188 Del Skrevet 31. januar 2010 Heldigvis ikkje noko militær som har ødelagt noko for verken meg eller mannen. Nei, det er jo bra for dere som bor der. Han hater ski, og måtte gå på ski i flere mnd. Midt i tjukkeste skauen. det gjør nok ikke godt for viljen! Og allikevel har han fått jobb innen militæret, på en måte, ansatt i sivil da. Han trives nok mye bedre til sjøs enn i skauen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #189 Del Skrevet 31. januar 2010 Filmkveld! I kveld blir det Coraline. Eg elskar animasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #190 Del Skrevet 31. januar 2010 Nei, det er jo bra for dere som bor der. Han hater ski, og måtte gå på ski i flere mnd. Midt i tjukkeste skauen. det gjør nok ikke godt for viljen! Og allikevel har han fått jobb innen militæret, på en måte, ansatt i sivil da. Han trives nok mye bedre til sjøs enn i skauen! Eg er ikkje spesielt begeistra for for mykje skigåing sjølv, men mykje heller det enn turar på sjøen, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 31. januar 2010 #191 Del Skrevet 31. januar 2010 Filmkveld! I kveld blir det Coraline. Eg elskar animasjon. har jeg ikke hørt om engang.. :klø: Men litt for filmkveld! Kose dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 31. januar 2010 #192 Del Skrevet 31. januar 2010 Eg er ikkje spesielt begeistra for for mykje skigåing sjølv, men mykje heller det enn turar på sjøen, ja. Liker begge deler jeg, men jeg går ikke på ski alene, så det har ikke blitt noe ski på meg siden jeg fant denne luringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #193 Del Skrevet 31. januar 2010 har jeg ikke hørt om engang.. :klø: Men litt for filmkveld! Kose dere! Coraline. Me fekk den til jul, men har ikkje sett den ennå. Gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #194 Del Skrevet 31. januar 2010 Liker begge deler jeg, men jeg går ikke på ski alene, så det har ikke blitt noe ski på meg siden jeg fant denne luringen. Du får læra opp småmelonene etter kvart, så du får turkameratar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 31. januar 2010 #195 Del Skrevet 31. januar 2010 Coraline. Me fekk den til jul, men har ikkje sett den ennå. Gleder meg. Virket igrunn litt artig!! Jeg er helst litt Istid-person selv jeg da.. Det er morsomme og godt gjennomførte animasjonsfilmer:) Du får læra opp småmelonene etter kvart, så du får turkameratar. Gjett om! Her blir det lavvo/hyttebygging på høyt plan, med skiturer og grilling på fjellet! For ikke å snakke om telt- og fisketurer ved tjern langt inne i skogen! Can't wait!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 31. januar 2010 #196 Del Skrevet 31. januar 2010 Kos dere masse med filmkveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 31. januar 2010 #197 Del Skrevet 31. januar 2010 Var filmen bra dreia? Vurderer å skaffe den Håper dere har hatt en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 31. januar 2010 #198 Del Skrevet 31. januar 2010 Slit litt med ligamentsmerter i dag! Det riv kvar gong eg reiser meg frå sofaen. Eg får vel berre bli i sofaen så mykje eg kan og senda mannen for å gjera dei fleste ærenda for meg. Babysignaler! Håper dere koste dere med Coraline, har ikke sett den ennå...kom gjerne tilbake med rapport:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. februar 2010 #199 Del Skrevet 1. februar 2010 Eg får vel berre bli i sofaen så mykje eg kan og senda mannen for å gjera dei fleste ærenda for meg. Håper dere hadde en fin filmkveld i går og at filmen var bra Har ikke sett den jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #200 Del Skrevet 1. februar 2010 Virket igrunn litt artig!! Jeg er helst litt Istid-person selv jeg da.. Det er morsomme og godt gjennomførte animasjonsfilmer:) Gjett om! Her blir det lavvo/hyttebygging på høyt plan, med skiturer og grilling på fjellet! For ikke å snakke om telt- og fisketurer ved tjern langt inne i skogen! Can't wait!!!!! Istid er bra. Me har nesten ei DVD-hylle frå IKEA full av animasjonsfilmar. Gleder meg til å sjå barnefilmar med småtrolla våre. :rødme: Det høyrtest artig ut. Eg er ikkje villmarkstypen, men har veldig mange gode minne frå fjellturar o.l. med pappa. Håpar han vil ta med barna ut på mange turar når dei er på besøk. Kanskje han til og med klarar å inspirera meg? Kos dere masse med filmkveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå