Gå til innhold

dreias nye ventetid

dreia

Anbefalte innlegg

34 veker alt! Her går det unna ;)

Kjedeleg med høgt blodtrykk då, håpar det ser betre ut i morgon. Kan jo vere eit snev av "kontortrykk" og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 uker :strix: Nå er det virkelig ikke lenge til pjokken en utenfor magen :rødme:

Blir så glad når jeg tenker på det :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 veker alt! Her går det unna ;)

Kjedeleg med høgt blodtrykk då, håpar det ser betre ut i morgon. Kan jo vere eit snev av "kontortrykk" og?

Det er jammen ikkje lenge igjen nå! :dåne:

Eg mistenker også at det er "kontortrykk". Men sjølv om det er det, og dermed ikkje noko farlig, er det utrulig frustrerande, for det gjer det jo mykje vanskeligare å følgja med på om det utviklar seg svangerskapsforgiftning. :sur: Det hadde vore så mykje enklare å berre måla BT 3 gonger på kontroll og så notera seg gjennomsnittet. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 uker :strix: Nå er det virkelig ikke lenge til pjokken en utenfor magen :rødme:

Blir så glad når jeg tenker på det :nigo:

Det er ikkje lenge igjen nå, nei. :skya:

Men er eg klar for dette, då? :redd: Litt seint å angra seg, kanskje? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikkje lenge igjen nå, nei. :skya:

Men er eg klar for dette, då? :redd: Litt seint å angra seg, kanskje? :fnise:

Er nok en smule seint å angre, det er ikkje berre å stappe ungen inn igjen :ler:

Det går nok heilt fint :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok en smule seint å angre, det er ikkje berre å stappe ungen inn igjen :ler:

Det går nok heilt fint :Nikke:

... eller prøva å kryssa beina når han vil ut...? :fnise:

Eg håpar me klarar oss greit. Andre har nå gjort det før oss, så me bør vel få det til, me også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

... eller prøva å kryssa beina når han vil ut...? :fnise:

Eg håpar me klarar oss greit. Andre har nå gjort det før oss, så me bør vel få det til, me også. ;)

:skratte:

Det er vel ikkje verdt å prøve det alternativet heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Det er vel ikkje verdt å prøve det alternativet heller ;)

Eg har forstått det sånn at du skal ha passe høg smerteterskel og veldig sterk vilje om du vil prøva deg på noko slikt. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei siste dagane har eg gått og tenkt på og sikla etter grønnsaker med dip. Så i dag måtte eg gjera noko med det. Gulrot, brokkoli, paprika, sukkererter og agurk med dip - himmelsk. :spise: Godt me ikkje hadde besøk. Eg eigde ikkje bordskikk der eg heiv meg over det. :ler:

Eg trur det må bli det i morgon også. :Nikke:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei siste dagane har eg gått og tenkt på og sikla etter grønnsaker med dip. Så i dag måtte eg gjera noko med det. Gulrot, brokkoli, paprika, sukkererter og agurk med dip - himmelsk. :spise: Godt me ikkje hadde besøk. Eg eigde ikkje bordskikk der eg heiv meg over det. :ler:

Eg trur det må bli det i morgon også. :Nikke:

Du hadde nok fått sterk konkurranse av meg hvis jeg hadde vært der, jeg eier nemlig ikke bordskikk jeg heller når det kommer grønnsaker og dip på bordet :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde nok fått sterk konkurranse av meg hvis jeg hadde vært der, jeg eier nemlig ikke bordskikk jeg heller når det kommer grønnsaker og dip på bordet :sikle:

Eg fekk konkurranse av mannen også, men han måtte nokså raskt gi tapt. Han hadde ikkje sjanse å halda tritt med meg. :fnise:

Ååå, nå blei eg plutselig ekstremt sulten på grønnsaker med dip igjen. Men eg er for lat til å skjæra opp alle grønnsakene. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fekk konkurranse av mannen også, men han måtte nokså raskt gi tapt. Han hadde ikkje sjanse å halda tritt med meg. :fnise:

Ååå, nå blei eg plutselig ekstremt sulten på grønnsaker med dip igjen. Men eg er for lat til å skjæra opp alle grønnsakene. :grine:

Skulle hatt noen grønnsaker her jeg også *sulten* men det må vente til i morgen fordi jeg orker ikke å gå ut igjen i dag. Hiver meg i fruktfatet i stedet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hatt noen grønnsaker her jeg også *sulten* men det må vente til i morgen fordi jeg orker ikke å gå ut igjen i dag. Hiver meg i fruktfatet i stedet ;)

Mmmm, fruktfat. :sikle:

Nå fekk eg lyst på frukt. Og smoothies. :sikle:

Smoothiemaskina vår har gått i stykker, men heldigvis har dei ei på tilbud på Obs denne veka. Gjett om me skal ta turen dit og skaffa oss ei ny. For nå held eg snart ikkje ut den smoothiefri tilværelsen lenger. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grønnsaker med dipp :sikle: Da forsvinner min bordskikk også :ler:

Så deilig å ha vognen i hus da, herlig syn tenker jeg :hjerte:

Lykke til hos legen i dag, håper de klarer å måle blodtrykket ordentlig i dag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 uker alt :sjokkert: Nå er det neimen ikke lenge igjen. Når er det du har termin igjen???

Termin er 31. juli. Det er jammen ikkje lenge igjen nå! :dåne:

Grønnsaker med dipp :sikle: Da forsvinner min bordskikk også :ler:

Så deilig å ha vognen i hus da, herlig syn tenker jeg :hjerte:

Lykke til hos legen i dag, håper de klarer å måle blodtrykket ordentlig i dag da :)

:spise:

Det er utrulig herlig å sjå på vogna som står i stova. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blodtrykket hos legen blei målt til 139/94 (i gjennomsnitt). Ikkje fornøyd. :sur: I tillegg hadde eg 2+ på proteiner (etter at gårsdagens var heilt fin :vetikke:). Så nå er eg endå meir bekymra for svangerskapsforgiftning. :( Eg har ikkje hatt særlige symptomer på det, men nå kjenner eg meg både småkvalm og har litt vondt i hovudet. Sikkert fordi eg er bekymra og kjenner ekstra etter. :roll:

Eg fekk henvisning til svangerskapspoliklinikken frå legen, mest for å roa meg, påstod han, for han rekna ikkje med at det var noko farlig. Så etter dei har opna for øyeblikkelig hjelp (kl. 12:30) ber det nedover til sjukehuset. Må innrømma at eg gruar meg litt, men utrulig godt å bli følgd opp skikkelig. Æsj, håpar det ikkje er noko alvorlig. Eg er iallfall ikkje klar for nokon juniunge. :sjenert:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, skjønner at du bekymrer deg og kjenner ekstra godt etter, men jeg krysser fingrene for at det ikke er forgiftning og at gutten holder seg i magen en god stund til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...