Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?


Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Hm, jeg fikk bestilt iallefall, men har ikke fått beskjed om de er sendt. Regner med det ville kommet opp noe da jeg bestilte isåfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke sånn at feelunique ikke sender disse til norge?

Tidligere har det jo stått i omtalen av produktet at det ikke ble sendt utenfor UK, eller noe sånt, men stod ingenting om det nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Shopaholic_*
Så bra! :D

Jeg fikk en pakke i posten med TIGI Bed Head shampo og balsam 750 ml i dag. Så de sendes til Norge ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yves Saint Laurent Touche Eclat

Margaret Dabbs Intensive Treatment Foot Oil

Mac Painterly Paintpot

Mac Fix+ Rose

Og da har jeg shopperforbud en stund.. så får vi se hvor lenge det varer.:eeeh:

Jeg trøster meg med at jeg har også vært litt fornuftig, iom at jeg også kjøpte en pensumbok i Pedagogikk. Kjedelig og dyrt, men om ikke annet fikk jeg en del Kickback på den.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere OPIomane - er det transdesign.com dere bestiller fra, eller finnes et annet skattekammer også? :lur:

Jeg handlet fra Transdesign.com. :)

Portoen er ganske dyr, men negllakkene ligger vel på noe sånt som 30 kr pr stk. Så det lønner seg å kjøpe flere, iom at frakten blir stort sett den samme om man kjøper 1 eller 9. Jeg kjøpte 6 stk, og med frakt ble det rett under 50 kr pr stk. Så om du handler flere om gangen tror jeg prisen på Transdesign og Ebay blir ganske lik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag fikk jeg Jane Iredale Liquid Mineral A Foundation og Amazing Matte Loose Finish Powder. Jeg betalte litt over 400 kr til sammen, så overraskelsen var stor da jeg ikke måtte betale moms og fortolling. Etter å ha sjekket pakken litt nøyere tror jeg årsaken er så enkel som at en eller annen luring hos SN har forferdelig stygg håndskrift. 4-tallet så mer ut som et 1-tall, så jeg tror vedkommende som har tatt i mot pakken må ha lest 118, istedetfor 418. Noe jeg selvfølgelig ikke klager på, hurra for stygg håndskrift!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygg håndskrift kan ha sine fordeler det også :D hihi

Fikk stila chocolate palette idag, den var råfin!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 stk Weleda Everon leppepomade på eBay til 52 kr/stk inkl porto. Får bruke opp den halvgode til Decleor (som skal være så fantastisk bra) til de kommer i posten. Den forrige Weledaen min er så tom at jeg må bruke fingrene for å få noe på leppene...

Edit: Får fnatt av decleor sin. Leppene mine ser helt forferdelig ut!! Håper de kommer i posten snart! Gidder ikke kjøpe til 82,- på butikken, bare av prinsipp!

Endret av Jade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...