Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?


Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Vet nesten ikke om jeg tør å skrive (eller lese) mer i denne tråden jeg.. :sjenert::bond::ler:

Menneh, Råååååsa Sigma sett.

Mac Pro Palette Eyeshadow i Satin Taupe, Mulch og Ground Brown

Og jada, Opi i Purple with a purpose, Jade is the new black og Sahara Sapphire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oioi,jeg har handlet litt for mye de siste dagene føler jeg

:rodme:

-Nars orgasm blush -e-bay

-Too faced solpudder -beautybay

-Urban decay eyelinere -allcosmeticwholesale

-Md formulations dagkrem med spf 20 -prettyskin4less

-Smashbox artificial light i fargen "flash"-simply vain (dansk nettbutikk)

-Mineralissima blush i "flirt"- Mineralissima

-kabukikost fra sigma-sigma

Tror det var alt fra denne uka!

Nei forresten glemte primer fra clarins,kjøpte på parfymeri. Husker ikke helt hva den heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi,jeg har handlet litt for mye de siste dagene føler jeg

:rodme:

-Nars orgasm blush -e-bay

-Too faced solpudder -beautybay

-Urban decay eyelinere -allcosmeticwholesale

-Md formulations dagkrem med spf 20 -prettyskin4less

-Smashbox artificial light i fargen "flash"-simply vain (dansk nettbutikk)

-Mineralissima blush i "flirt"- Mineralissima

-kabukikost fra sigma-sigma

Tror det var alt fra denne uka!

Nei forresten glemte primer fra clarins,kjøpte på parfymeri. Husker ikke helt hva den heter.

Godt det er flere av oss.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet litt mye de siste dagene? Har handlet litt mye den siste mnd :P

OPI nail envy matte (negleforsterker) - ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Decleor Aromessence Ylang Ylang Night Balm - Salong str.

Jeg får trøste meg med at det på sikt blir mer økonomisk å kjøpe denne store boksen, enn å holde på å bestille de små støtt og stadig. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant :) Angrer litt på at jeg kjøpte den lille krukken med nightbalm, men men. Blir salongstr neste gang :)

Leter etter masker og peeling, og tenker på å kjøpe ansiktssauna.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sant :) Angrer litt på at jeg kjøpte den lille krukken med nightbalm, men men. Blir salongstr neste gang :)

Leter etter masker og peeling, og tenker på å kjøpe ansiktssauna.. :sjenert:

Hehe, jeg har regnet på det for å lette samvittigheten, og jeg får faktisk ikke engang kjøpt 3 stk 15 ml`ere for samme pris som jeg betalte for denne. Så 100 ml blir bare litt dyrere enn 30 ml (2x15 fra Cheapsmells), så jeg er egentlig ganske fornøyd. Føler meg nesten litt flink og økonomisk. :fnise:

Salongstr er fint, ingen flere minikrukker for meg! Skal kjøpe oljen i salongstr også tenkte jeg, men det får vente litt. :lur:

Skrik ut om du finner noe spennende! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte oljen i salongstr, håper den kommer en av de nærmeste dagene. Føler at jeg blir en smule ruintert økonomisk når jeg handler inn hudpleie slik som jeg har gjort siden nyttår, men det jeg har kjøpt vil jo vare lenge.

Troor det blir masker fra Decleor, clay and herbal mask og instant purifying mask + denne ansiktssaunaen. Peeling blir vel den fra MD formulations. Må bare finne ut hvor jeg skal kjøpe peelingen fra, det er litt verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt masse fra elf. Har ei i slekta på vei inn i tenåra, og som har begynt å forske litt på sminke. Så tenkte det var greit å kjøpe litt utvalg til henne :)

Også decleor's hydra floral krem fra ebay.

Hadde tenkt å begynne å spare jeg, men ser ikke ut som jeg får spart så mye denne måneden... (er en del kjoler fra ebay som også finner veien til postkassen min)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte oljen i salongstr, håper den kommer en av de nærmeste dagene. Føler at jeg blir en smule ruintert økonomisk når jeg handler inn hudpleie slik som jeg har gjort siden nyttår, men det jeg har kjøpt vil jo vare lenge.

Troor det blir masker fra Decleor, clay and herbal mask og instant purifying mask + denne ansiktssaunaen. Peeling blir vel den fra MD formulations. Må bare finne ut hvor jeg skal kjøpe peelingen fra, det er litt verre.

Hehe, jo takk, jeg kjenner til følelsen. :fnise: Men jeg tenker som så at selv om det blir mye penger ut på en gang, så lønner det seg på sikt. Jeg syntes det blir billigere å kjøpe inn det jeg trenger, gjerne i store str, enn å småkjøpe hele tiden. Da har man også tid til å lete frem gode tilbud og priser. Og det blir betraktlig billigere enn å handle i norske butikker.

Kjøper du masker i vanlig str eller salong? Vurderer om jeg skal kjøpe de i salong når jeg går tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jo takk, jeg kjenner til følelsen. :fnise: Men jeg tenker som så at selv om det blir mye penger ut på en gang, så lønner det seg på sikt. Jeg syntes det blir billigere å kjøpe inn det jeg trenger, gjerne i store str, enn å småkjøpe hele tiden. Da har man også tid til å lete frem gode tilbud og priser. Og det blir betraktlig billigere enn å handle i norske butikker.

Kjøper du masker i vanlig str eller salong? Vurderer om jeg skal kjøpe de i salong når jeg går tom.

Å handle i norske butikker etter å ha sett prisforskjellen i forhold til UK og US vil aldri bli aktuelt. Ja, det er jo en del å spare på å kjøpe salongstr enn de som er standard. Veldig glad for tilbudet Feelunique og Lookfantastic har på Decleor i perioder, men vil tro at de 400ml flaskene er å finne på ebay hele tiden, så er vel ingen fare når jeg må ha nytt.

Jeg har aldri brukt masker før, flaut nok, bortsett fra billigdritt fra Vita når jeg var 14-15 :P Men jeg kommer nok til å kjøpe i salongstr, så har jeg for en stund fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp kjøpt meg 11 parfymesamples fra FragranceX. Håper jeg finner noe jeg liker :)

Jeg elsker å gå inn på helsekostforretninger og parfymeri bare for å se hvor dyre ting er, og hvor mye jeg har spart! Dagkremen min f.eks. koster under hundrelappen (inkl. porto) på FU, men 250,- på helsekost! :D *ler hele veien til postkassa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å gå inn på helsekostforretninger og parfymeri bare for å se hvor dyre ting er, og hvor mye jeg har spart! Dagkremen min f.eks. koster under hundrelappen (inkl. porto) på FU, men 250,- på helsekost! :D *ler hele veien til postkassa*

Hehe, ikke sant! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Decleor clay and herbal mask salongstr - ebay

Decleor instant purifying mask salongstr - ebay

Bare escentuals eyebrow colour - feelunique

Bare escentuals angled brow brush - feelunique

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smashbox "Lip Service" Lipstick Palette - fra ebay

Try Me - Base - MEDIUM,

Try Me - Natural Reflections,

Long Handled Kabuki - alle tre fra everyday minerals

Maybelline Full'N Soft mascara - ebay

L'Oreal Voluminous Volume Building Mascara BLACK - ebay

Kjøpte mange ting, men brukte ikke mer enn 280 kroner, faktisk. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte inn her for å sjekke når jeg kjøpte OPI lakkene fra Transdesign, for i dag lå de jammen meg i postkassa.:) Ei uke var jammen ingen dårlig leveringstid. Fargene er forresten nydelige! :hjerte: Jeg falt spesielt Absolutly Alice, som bare er kjempe søt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

UD Primer Potion Orginal

Bourjois, Cream blush

Benefit, Powerazzi, Dallas, Hoola og Coralista i en palett!

Smashbox Brow Tech trio + brow brush # 12

B.E Soft fokus face brush + Soft Focus eye brush <3

Avon Mark Missed Oppurtunity face mist

GloLoose fndt fra Glominerals

Plus fem pakker fra ihberb <3 med alt fra flytende b vitaminer (best for økt hårvekst!), 5% glycolic cream, black soap plus mange andre såper fra Nubian Heritage, salisyre kvise stick mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte inn her for å sjekke når jeg kjøpte OPI lakkene fra Transdesign, for i dag lå de jammen meg i postkassa.:) Ei uke var jammen ingen dårlig leveringstid. Fargene er forresten nydelige! :hjerte: Jeg falt spesielt Absolutly Alice, som bare er kjempe søt!

Ei uke er ikke dårlig nei :) Håper jeg får mine ebay-kjøp snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk akkurat mail om at det er 10 % rabatt på all sminke på feelunique nå! :strix:

Jeg bestilte OPI Privacy Please og OPI Pistol Packin Pink i går på Ebay. Gleder meg til de kommer! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Body Shop Lightening Touch concealer/highlighter

Body Shop solpudder (kompakt)

Og i skrivende stund bestiller jeg KMS Silk Sheen balsam. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...