Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?


Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sensai (Kanebo) øyenskygge, 4 farger i brun/gull

Biotherm Pure deo 3 pack

Burberry "The Beat" eau d toilet & body lotion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Weleda Wild Rose Body Oil.

Jeg så litt på Sea Buckthorn-versjonen, men så leste jeg at den også farget av (jeg blir orange på hendene av håndkremen). Jeg har ikke lyst til å gå rundt orange på kroppen og klærne :P

Jeg kjøpte også en drøss med parfymeprøver :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Sigma SS219. Siden den er fluffier enn Mac219, innbiller jeg meg at den kan være grei i globalen. Problemet mitt er at 217 og 224 legger igjen farge alt for høyt opp :)

Jeg sjekket pris på både Sigmamakeup.com og på allcosmeticswholesale.com, og hjelpe meg for en forskjell i fraktpris! Prisen på kosten var den samme, men ACW skulle ha $17.50 i frakt, mens sigmamakeup kun skulle ha $5.60! Så bruk kun ACW til Sigmakoster hvis det er koster som sigmamakeup ikke selger løst!!

Edit: 4 arbeidsdager!! Det var kjapt! Har ikke testet den ordentlig enda. Men den er mye mer fluffy enn Mac #219! Litt som en mini-Mac #217! Akkurat det jeg var ute etter!! :D

Endret av Jade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjøpt L'Occitane Shea Butter Hand Cream på FeelUnique. (Weleda sin med Sea Buckthorn ble jeg jo orange på hendene av (synd, for den var fantastisk!!), og en fra Cosmopharma som egentlig er ganske grei, tar år og dag før den trekker inn.) Så ser jeg at det skrives mye bra om denne av folk som sliter med veldig tørre og sprukne hender! Så får jeg heller overse at den inneholder parabener (den "snilleste" typen) og mineralolje (tviler på at jeg får kviser på hendene).

Håper den er bra, for jeg kjøpte 150ml. Den var litt mer enn dobbelt så dyr som 30ml (som jo er 5 ganger mindre), så jeg tok en råsjangs :D

Føler at jeg fyller opp denne tråden litt her nå (og dette er ikke en brøkdel engang!), men det er jo bare ting jeg trenger, + at jeg sparer uhorvelig med penger med å kjøpe disse tingene på nett fremfor på parfymeriet/rema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler at jeg fyller opp denne tråden litt her nå (og dette er ikke en brøkdel engang!), men det er jo bare ting jeg trenger, + at jeg sparer uhorvelig med penger med å kjøpe disse tingene på nett fremfor på parfymeriet/rema.

Tjhi, bra det er flere av oss!! :) Har kanskje ikke handlet så mye så langt denne mnd, men januar og februar var grumt til meg å være :P Sparer utrolig mye på å handle på nett ja, det liker vi! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Mabel_*

Har bestilt Joico K-Pak Home Hair Repair Kit - Limited Edition

Gleder meg til å prøve ut denne, og om det vil ha noe effekt på mine slitene tupper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rouge fra ID i fargen Flowers.

Lipgloss fra ID i fargen Pomegranate.

Øyekrem fra Dermalogica.

MD formulations face and body scrub.

Jade: Den håndkremen fra L'Occiane er fantastisk. Funker kjempebra på meg i alle fall. Og lukter nesten ingenting, bare litt mildt, på en måte - og det er en bonus. Jeg er på min 4 tube og er fortsatt overbevist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...