Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?


Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Urban Decay Potion Primer fra Beautybay. Gleder meg til å teste den, har hørt så mye bra.

Den er fantastisk! Synes jeg ihvertfall :P Hadde aldri trodd at de elendige øyeskyggene jeg har fra ELF ville holde lenger enn 30 min før de stripet seg, men UDPP gjorde jobben sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MAC rouge Plum Foolery, Chanel pudder Mat Lumiere, Helena Rubenstein mascara Lash Queen waterproof, Clinique øyekrem All About Eyes, Elizabeth Arden 8 hour lip balm og håndkrem, Chanel øyesminkefjerner biophase, Molton Brown bodylotion Relaxing Yuan Zhi.

Gikk litt berserk på tax-freen, ja. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En håndsåpe og en håndkrem fra samme merke (husker ikke navnet) på Feelunique, litt random sminke på CherryCulture, noen nye Sigma-koster, Urban Decay primer potion + lash potion fra LookFantastic; kjempespent på å prøve dem ut! Har også kjøpt et par Id Bare Escentuals koster + to øyenskygger og en liner fra samme merke på prettyskin4less :)

Endret av Rosebud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MAC rouge Plum Foolery, Chanel pudder Mat Lumiere, Helena Rubenstein mascara Lash Queen waterproof, Clinique øyekrem All About Eyes, Elizabeth Arden 8 hour lip balm og håndkrem, Chanel øyesminkefjerner biophase, Molton Brown bodylotion Relaxing Yuan Zhi.

Gikk litt berserk på tax-freen, ja. :ler:

Åja. Bare fra netthandel, ja. Sorry, den så jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut det var på tide å kjøpe inn ny sminke, så jeg har kjøpt 88 Piece Makeup Palette fra Coastal Scents! :) Gleder meg sykt til den kommer! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

decleor lip stick, cleansing water, renseduo, hydra floral krem, rensemaske og 100ml essential balm

md moisture defense eye cream, calming gel og vit a plus firming treatment mask

matis eye stick

eos leppepomade

clinique mascara

jason aloe vera gel

nattlysolje (spent på om det har noe for seg)

Hugo Naturals Vanilla & Sweet Orange Travel Kit

Nubian Heritage, Ivorian Cocoa Butter Hand Cream with Milk Chocolate & Hazelnut Oil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sigmakoster, md formulations lipbalm med spf 20 og dermalogica agesmart hydramist, biore strips, jan marini rens, Decleor Shower & Bath Gel 400ml, matis serum og krem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...