Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?


Gjest Niema

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så bra🙌 Er kresen når det gjelder øyekrem, men eye butteren liker jeg godt! Nå fikk jeg lyst til å prøve det øyeserumet fra Pixi! 😄

Anonymkode: 1898d...f76

Jeg har rett og slett problemer, det innrømmer jeg. Har noe som heter Sjøgrens. Produserer ikke tårevæske, og huden rundt øynene tørker også ut. Så jeg må tilføre masse fukt 🙀 har merka forskjell siste uka, etter at jeg begynte å kombinere Pixi collagen serum og Eye butter fra Klair’s! 
Før det brukte jeg Caia. Den er også god, men jeg merker som sagt forskjell. 

Avene gjør ikke jobben - men verst er Cerave, som ga meg en skikkelig allergisk reaksjon og ødela 17. mai 😅 så nesten ingenting! 

Anonymkode: fe163...4d8

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ja, det syns jeg. Bruker concealer hver dag, så syns det er viktig at man kan legge concealer over en øyekrem!

Anonymkode: 1898d...f76

Jeg kan anbefale en god concealer også. Som til og med min uttørkede hud tåler: https://www.kicks.no/loreal-paris/makeup/base/concealer/true-match-eye-cream-in-a-concealer-3-55r-peach?gclid=CjwKCAjwyryUBhBSEiwAGN5OCNHNREQSswBLZquFfzY4RxWYvQHPQ71iyx4TsRpujTlQJR84C9nR3hoCgAYQAvD_BwE

Anonymkode: fe163...4d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg har rett og slett problemer, det innrømmer jeg. Har noe som heter Sjøgrens. Produserer ikke tårevæske, og huden rundt øynene tørker også ut. Så jeg må tilføre masse fukt 🙀 har merka forskjell siste uka, etter at jeg begynte å kombinere Pixi collagen serum og Eye butter fra Klair’s! 
Før det brukte jeg Caia. Den er også god, men jeg merker som sagt forskjell. 

Avene gjør ikke jobben - men verst er Cerave, som ga meg en skikkelig allergisk reaksjon og ødela 17. mai 😅 så nesten ingenting! 

Anonymkode: fe163...4d8

Så bra at du merker forskjell👏🏼 Liker også å tilføre masse fukt rundt øynene og må ha en øyekrem som tilfører MYE fukt. Øyekremen fra Avene ga veldig lite fukt og jeg merket at jeg fikk tørr hud rundt øynene av den. Øyekremer fra Filorga og Exuviance har også skuffet, dyre, men ga ikke nok fukt. 

Bestilte nylig hydra8 B5-serum fra Medik8. Fornøyd med dette serumet, det gir akkurat passe med fukt. Ser de har en intense utgave som skal gi enda mer fukt. 

image.thumb.png.0923b2549e4323a847de178ca8a70dd4.png

Anonymkode: 1898d...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Så bra at du merker forskjell👏🏼 Liker også å tilføre masse fukt rundt øynene og må ha en øyekrem som tilfører MYE fukt. Øyekremen fra Avene ga veldig lite fukt og jeg merket at jeg fikk tørr hud rundt øynene av den. Øyekremer fra Filorga og Exuviance har også skuffet, dyre, men ga ikke nok fukt. 

Bestilte nylig hydra8 B5-serum fra Medik8. Fornøyd med dette serumet, det gir akkurat passe med fukt. Ser de har en intense utgave som skal gi enda mer fukt. 

image.thumb.png.0923b2549e4323a847de178ca8a70dd4.png

Anonymkode: 1898d...f76

Kanskje det blir neste kjøp da 😁

Anonymkode: fe163...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste jeg kjøpte innen sminke er denne paletten fra Camilla Pihl og børste samt leppestift, holy smokes.  
Er fornøyd med produktene. Liker vanligvis ikke leppestift, men denne liker jeg. 

726ABBF9-1AD4-4C39-8581-174AB9D8F848.jpeg

22B8BF89-C4D2-4512-AC64-CC18592A68B7.jpeg

32AF6720-1C78-4375-B958-3D68536AF580.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt meg Purito sin oljerens og Beauty of Joseon solkrem. Har lest veldig mye bra og gleder meg til å prøve🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk Suntique BB-krem med solfaktor 50 i posten i dag. Virker veldig fin på, gleder meg til å prøve den ute i sola🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt meg et fuktserum fra The ordinary, med hyaluronsyre. Håper det er bra. 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (17 timer siden):

Har bestilt meg et fuktserum fra The ordinary, med hyaluronsyre. Håper det er bra. 😊 

Jeg klarte ikke å få den til å virke, si i fra hvordan du bruker det hvis det virker på deg☺️

Anonymkode: eb56b...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg klarte ikke å få den til å virke, si i fra hvordan du bruker det hvis det virker på deg☺️

Anonymkode: eb56b...e56

Hjelp, nå blir jeg nervøs. Er det ikke bare å ta det på, under dagkremen? 
 

Jeg orker ikke sånn avanserte greier, vil bare ha fukt 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CrazyCatLady2500 skrev (22 timer siden):

Har bestilt meg et fuktserum fra The ordinary, med hyaluronsyre. Håper det er bra. 😊 

Jeg liker det veldig godt og har brukt opp mange flasker. Med Medik8 sitt ekstremt mye dyrere er (dessverre) enda bedre. Husk å påfør på fuktig hud om du ikke har brukt HA-serum før. Det er noe mange glemmer/ikke er klar over, meg selv inkludert da jeg skulle prøve det for første gang. Skjønte ikke hvorfor det ikke funket og så googlet jeg og fant ut at man måtte påføre på fuktig hud. Jeg sprayer lett med en ansiktsmist først. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (4 timer siden):

Jeg liker det veldig godt og har brukt opp mange flasker. Med Medik8 sitt ekstremt mye dyrere er (dessverre) enda bedre. Husk å påfør på fuktig hud om du ikke har brukt HA-serum før. Det er noe mange glemmer/ikke er klar over, meg selv inkludert da jeg skulle prøve det for første gang. Skjønte ikke hvorfor det ikke funket og så googlet jeg og fant ut at man måtte påføre på fuktig hud. Jeg sprayer lett med en ansiktsmist først. 

Mener du B5-serumet? Liker det serumet, men jeg ante ikke at det skulle påføres på fuktig hud?🙈 Kan jeg fukte huden med vann før jeg påfører serumet?

Anonymkode: 1898d...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Mener du B5-serumet? Liker det serumet, men jeg ante ikke at det skulle påføres på fuktig hud?🙈 Kan jeg fukte huden med vann før jeg påfører serumet?

Anonymkode: 1898d...f76

Jepp :) ja, er mange som ikke vet om det. Visste det ikke jeg heller i starten. Du kan fukte med vann, ja, men det letteste er å dusje ansiktet med en fuktspray eller bare vann på sprayflaske. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jukkapalme skrev (4 minutter siden):

Jepp :) ja, er mange som ikke vet om det. Visste det ikke jeg heller i starten. Du kan fukte med vann, ja, men det letteste er å dusje ansiktet med en fuktspray eller bare vann på sprayflaske. 

Hva skulle man gjort uten KG? Takk😄🙏 Merket du bedre effekt etter at du begynte å fukte huden i forkant? Hvilken ansiktsmist bruker du? Har fix+ sprayen fra MAC:)

Anonymkode: 1898d...f76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva skulle man gjort uten KG? Takk😄🙏 Merket du bedre effekt etter at du begynte å fukte huden i forkant? Hvilken ansiktsmist bruker du? Har fix+ sprayen fra MAC:)

Anonymkode: 1898d...f76

Hehe, du kan så si. Bare hyggelig 😊 Ja, huden ble mye mer gjennomfuktet etter at jeg begynte å dusje ansiktet lett først. The ordinary sitt HA-serum var det første jeg kjøpte og på tørr hud ble huden knusktørr og stram. Jeg skjønte ingenting, så googlet og fant det ut og da fikk jeg effekt. Jeg bruker Emma S sin mist, den rosa. Men fix+ sprayen kan også brukes :)

Endret av jukkapalme
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (32 minutter siden):

Hehe, du kan så si. Bare hyggelig 😊 Ja, huden ble mye mer gjennomfuktet etter at jeg begynte å dusje ansiktet lett først. The ordinary sitt HA-serum var det første jeg kjøpte og på tørr hud ble huden knusktørr og stram. Jeg skjønte ingenting, så googlet og fant det ut og da fikk jeg effekt. Jeg bruker Emma S sin mist, den rosa. Men fix+ sprayen kan også brukes :)

Tusen takk igjen🙏 Da skal jeg kombinere den med misten fra MAC, den har jeg vært veldig fornøyd med👏

Anonymkode: 1898d...f76

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte denne øyeskyggepaletten i kalde nøytrale toner og den kom like før helgen:

 

https://viseartparis.com/collections/eyes/products/cashmerie-etendu

 

Nå har jeg fått spørsmål om på privaten: Hvorfor kjøpte du ikke Anastasia Norvina Palette og jeg svarte at det er fordi ViseArt er et proffmerke og du kan ta skyggene ut av palettene og forandre fargehistorien med dem eller bruke dem i andre fargehistorier med andre skygger i serien eller andre merker som selger øyeskygge i refill form (Estee Lauder har nå sine paletter i refillform og det er så tøft, håper alle palettene i serien kommer til Norge).

 

 

 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...