Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?


Gjest Niema

Anbefalte innlegg

CrazyCatLady2500 skrev (2 timer siden):

Jeg fikk denne i dag. Nå er jeg spent! Tester i kveld. Blir det like bra som James Read? Koster en brøkdel. I det minste like bra som Ida Warg? 😁 gleder meg til å se resultatet! 

4B2C07E2-CF77-4F79-AF91-2FB837A511A8.png

Den er jeg nysgjerrig på for den jeg liker er dyr og vanskelige å få tak i og Sofie Elise sine produkter gidder jeg ikke kjøpe. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Djungelvrål skrev (8 minutter siden):

Den er jeg nysgjerrig på for den jeg liker er dyr og vanskelige å få tak i og Sofie Elise sine produkter gidder jeg ikke kjøpe. 

Jeg skal gi oppdatering i morra. Den må få noen timer 😃 hittil kan jeg bare si at lukta er behagelig, konsistensen veldig tyntflytende, og pipetten god å holde i selv om man er fuktig/glatt på hendene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (5 timer siden):

Jeg skal gi oppdatering i morra. Den må få noen timer 😃 hittil kan jeg bare si at lukta er behagelig, konsistensen veldig tyntflytende, og pipetten god å holde i selv om man er fuktig/glatt på hendene. 

Tar du desse dråpane rett på huden eller blandar du med ansiktskrem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capazitet skrev (6 timer siden):

Tar du desse dråpane rett på huden eller blandar du med ansiktskrem?

Blander med ansiktskrem eller bodylotion (som andre tanning drops). 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (11 timer siden):

Den er jeg nysgjerrig på for den jeg liker er dyr og vanskelige å få tak i og Sofie Elise sine produkter gidder jeg ikke kjøpe. 

Jeg tok av dyna nå. Og tenkte «jøss!» 😂 men det var et positivt jøss! Synes det ble jevnt og ikke oransje/gul. 
Jeg var forsiktig, tok kanskje fire-seks dråper i bodylotionen til begge leggene. Ble veldig bra. Og at den ikke stinker og irriterer meg om natta er også et pluss. 
Skal sjekke ansiktet når jeg har stått opp 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CrazyCatLady2500 skrev (1 minutt siden):

Jeg tok av dyna nå. Og tenkte «jøss!» 😂 men det var et positivt jøss! Synes det ble jevnt og ikke oransje/gul. 
Jeg var forsiktig, tok kanskje fire-seks dråper i bodylotionen til begge leggene. Ble veldig bra. Og at den ikke stinker og irriterer meg om natta er også et pluss. 
Skal sjekke ansiktet når jeg har stått opp 😂

Nå sa jeg faktisk «oi» da jeg sto opp. Positivt overrasket igjen. Ikke så intensiv farge som med James Read - men helt ærlig, jeg har så lys hud at det er like greit. Mye kraftigere enn Ida Warg sin farge (selv om jeg liker den også, den gir i hvert fall ikke sjokk). 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg  var innom kicks.no i går, hadde litt kuponger  og klikket med meg Pixi  Rose glow mist (etter ting jeg har lest i denne tråden, så spent på det :) ) , så en ny parfyme fra Valentino  - voce viva, og så en Dior lip glow color awakening lip balm. Gleder meg til pakke i posten 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan komme med et lavpris-tips. Det er jeg som har strevd veldig med tørr og sensitiv hud rundt øynene. Nå har jeg testet denne som nattkrem for øynene - og den fungerte forbløffende bra. https://lyko.com/no/catrice/catrice-night-recovery-eye-balm?gclid=CjwKCAjwnZaVBhA6EiwAVVyv9Np7mCLKNFjmy8B6tWDLFEfEvyQXQtk7Ccz8bSNRsf6u1Lv88xX1zBoCvF4QAvD_BwE

Anonymkode: fe163...4d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StellaNova

Eyeliner fra beauty act i fargen smokey azure. Neglelakk i fargen "oceans away"  og solkrem/olje spray fra garnier.

Sally Hansen 460 Oceans Away

Multi-Skilled Liner Smokey Azure

 

 

 

 

Garnier Ambre Solaire Invisible Protect Glow SPF 30  150 ml

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er favoritt-tråden min på kg! 

Anonymkode: fe163...4d8

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider



essence all eyes on me waterproof mascara 8 ml
Essence all eyes on me waterproof mascara. Gleder meg til å teste denne!
image.jpeg.a1cd64097c48606a1ab9d504ca9188f2.jpeg
Garnier Skin Active Hyaluronic Aloe Jelly krem. Gleder meg til å teste.

image.jpeg.9f18edfb69bedd0aed388c80c8a88767.jpeg
Garnier Skin Active Hyaluronic Aloe Whip Foam rens. Gleder meg til å teste.

image.jpeg.d78e1a9c757e438a200368e87caf8ece.jpeg

HTH bodylotion parfymefri. Favoritt! Huden føles så myk!

Bestilte også ny hårføner og hårbørste. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, denne tråden får det til å klø i lommeboka mi, alt jeg vil er å løpe til byen for å kjøpe, kjøpe, kjøpe!

:sjenert:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan melde om at det ikke går sånn voldsomt bra med denne shoppepausen. 😂 Det skal sies at denne bestillingen ble gjort mens jeg egentlig skulle vært i sydligere strøk, men jeg lå hjemme med influensa. Har også nettopp hatt bursdag ooog det var litt salg på KICKS, i tillegg til at jeg hadde litt kuponger og bonuspoeng. :sjenert:

- California Beamin’ face & body liquid highlighter i fargen «pearl necklace» fra NYX. Hater pakningen - det er en glassflaske med dråpeteller. Blir en del klin og søl, og det kommer mye produkt av gangen. I tillegg er den nesten litt oljete i konsistensen, så jeg må være ganske forsiktig når jeg påfører den, ellers havner den litt over alt. Når den får satt seg så blir den helt nydelig, og «tørker» ikke inn slik at det bare blir igjen masse glitter slik jeg har problemer med med mange andre flytende highlightere. Den får et nesten svakt rosa skjær, noe som passer hudtonen min ganske bra.

- Re-Dew Set & Refresh Spray fra Beauty Blender. Nydelig mist, men både føles og ser ut som en oljete film på huden min, og gjør ikke noe for å forlenge holdbarheten på sminken. Kommer til å gi den en ny sjanse til høsten/vinteren igjen når huden min er litt tørrere.

- Epic Wear Liner i fargen «turqoise» fra NYX. Elsker den! Passe kremete, godt pigmentert og sitter som støpt hele dagen.

- Glow-co-nuts hydrating Coconut moisture mask fra Origins. Ikke prøvd enda, kun lukta på, og den kokosnøttlukta var intens, nesten på grensen til kvalmende for min nese, men skal gi den en sjanse da.

- Olympea Solar fra Paco Robanne. Blindkjøpte den etter å ha blitt interessert i den fra parfyme-tråden. 🙈 Har likt de andre fra PR også, men de har blitt litt for søte og tunge for meg. Med den appelsinen så ble den helt perfekt. Årets sommerduft for min del!

- Neglelakk i fargene «Du jour», «Rue Crémieux», «Chemise Blanche» og «Avant Garde» fra Atelier Rouge. Ikke prøvd, og har ikke prøvd noe fra det merket tidligere heller, så disse er jeg spent på. Fargene så akkurat ut som på bildene, så det er jo en god start.

- The Enchanted eye shadow palette fra Sigma. Årets største skuffelse når det gjelder innkjøp! Har ønsket meg dette palettet en god stund, og jeg elsker virkelig alle fargene. Meeen, kvaliteten er ikke noe å skryte av. Shimmer-øyenskyggene gir omtrent ikke farge i det hele tatt, ser bare ut som du har putta på masse glitter som legger seg i creasen. Det lille man får av farge er også litt vanskelig å blende ut. De matte skyggene er for så vidt greit pigmenterte, men de legger seg veldig patchy, er vanskelige å blende og creaser seg de også, selv med en god øyenskygge-primer som funker bra med andre paletter. Hadde virkelig forventa mer av et palett som koster 475 kr. Har paletter fra både NYX og Makeupmekka til under en tredjedel av den prisen som er ti ganger bedre enn dette her!

…..Føler alltid jeg kupper tråden med mine roman-lange anmeldelser her. Min indre wannabe-YouTube-reviewer kommer virkelig fram og hun er vanskelig å stoppe! 😅

Endret av Miss_Sunshine*
  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Miss_Sunshine* said:

Kan melde om at det ikke går sånn voldsomt bra med denne shoppepausen. 😂 Det skal sies at denne bestillingen ble gjort mens jeg egentlig skulle vært i sydligere strøk, men jeg lå hjemme med influensa. Har også nettopp hatt bursdag ooog det var litt salg på KICKS, i tillegg til at jeg hadde litt kuponger og bonuspoeng. :sjenert:

- California Beamin’ face & body liquid highlighter i fargen «pearl necklace» fra NYX. Hater pakningen - det er en glassflaske med dråpeteller. Blir en del klin og søl, og det kommer mye produkt av gangen. I tillegg er den nesten litt oljete i konsistensen, så jeg må være ganske forsiktig når jeg påfører den, ellers havner den litt over alt. Når den får satt seg så blir den helt nydelig, og «tørker» ikke inn slik at det bare blir igjen masse glitter slik jeg har problemer med med mange andre flytende highlightere. Den får et nesten svakt rosa skjær, noe som passer hudtonen min ganske bra.

- Re-Dew Set & Refresh Spray fra Beauty Blender. Nydelig mist, men både føles og ser ut som en oljete film på huden min, og gjør ikke noe for å forlenge holdbarheten på sminken. Kommer til å gi den en ny sjanse til høsten/vinteren igjen når huden min er litt tørrere.

- Epic Wear Liner i fargen «turqoise» fra NYX. Elsker den! Passe kremete, godt pigmentert og sitter som støpt hele dagen.

- Glow-co-nuts hydrating Coconut moisture mask fra Origins. Ikke prøvd enda, kun lukta på, og den kokosnøttlukta var intens, nesten på grensen til kvalmende for min nese, men skal gi den en sjanse da.

- Olympea Solar fra Paco Robanne. Blindkjøpte den etter å ha blitt interessert i den fra parfyme-tråden. 🙈 Har likt de andre fra PR også, men de har blitt litt for søte og tunge for meg. Med den appelsinen så ble den helt perfekt. Årets sommerduft for min del!

- Neglelakk i fargene «Du jour», «Rue Crémieux», «Chemise Blanche» og «Avant Garde» fra Atelier Rouge. Ikke prøvd, og har ikke prøvd noe fra det merket tidligere heller, så disse er jeg spent på. Fargene så akkurat ut som på bildene, så det er jo en god start.

- The Enchanted eye shadow palette fra Sigma. Årets største skuffelse når det gjelder innkjøp! Har ønsket meg dette palettet en god stund, og jeg elsker virkelig alle fargene. Meeen, kvaliteten er ikke noe å skryte av. Shimmer-øyenskyggene gir omtrent ikke farge i det hele tatt, ser bare ut som du har putta på masse glitter som legger seg i creasen. Det lille man får av farge er også litt vanskelig å blende ut. De matte skyggene er for så vidt greit pigmenterte, men de legger seg veldig patchy, er vanskelige å blende og creaser seg de også, selv med en god øyenskygge-primer som funker bra med andre paletter. Hadde virkelig forventa mer av et palett som koster 475 kr. Har paletter fra både NYX og Makeupmekka til under en tredjedel av den prisen som er ti ganger bedre enn dette her!

…..Føler alltid jeg kupper tråden med mine roman-lange anmeldelser her. Min indre wannabe-YouTube-reviewer kommer virkelig fram og hun er vanskelig å stoppe! 😅

Jeg formelig elsker slike beskrivelser/anmeldelser av produkter!!!, så for min del skal du bare fortsette med det 😄 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del startet jeg å bruke Oribe for ørten år tilbake. Håret mitt hadde blitt utrolig tørt og hodebunnen var sår og utrivelig. Jeg fikk tak i daværende Gentle Shampoo og brukte den flittig. Koster jo litt, men vil si jeg sparte det inn. Innimellom har jeg brukt andre shampooer men etter så og så lang tid så blir hodebunnen misfornøyd og så må jeg tilbake til: 
5FD46E43-B343-478D-A078-DBA9863EDD00.thumb.jpeg.02d66a5e935312f925c90d4a5cb6dd0b.jpeg
Én dusj med denne ^ og ingenting irritert eller vondt eller whatnot. 

F121023C-C6C7-4BD6-A3BC-CDC5681B07A6.thumb.jpeg.895e72bbfd21bd1cd89eb51a845aabf9.jpeg
Balsamen her er såpass grei at den kan brukes i hodebunn. Føler at uten den blir håret litt for «squeaky clean» og høres sånn ut og. 

1130F009-BE22-46FE-9AC0-ADEF82BF9F61.thumb.jpeg.38c090e1ffb34f90809c363fdda2fddd.jpeg
Følgende er nye for meg. Det her ^ er en skrubb som bruker før shampoo, og som skal rengjøre godt. 

86693A4E-4871-48C7-92E5-5D1786456EF2.thumb.jpeg.cc1b01f3bef7f571e822cd8c04fa9173.jpeg
Jeg ønsket å ha en hårolje, men ikke alt passer håret mitt. Fikk prøve en liten dose av denne og håret er som fløyel :rodmer: Må gi det litt mer tid riktignok, men første opplevelsen var at det var smashings ^^, 

Jeg fikk og tak i en matt lebestift fra La Bouche Rouge i fargen «PassionateRed» med kamelfarget skinnetui: 426D72D8-E2E8-4984-B311-E2AEA0A46725.thumb.jpeg.5f8a56d31b78d341bfc7bfb89977f893.jpeg

Må si jeg aldri har hørt om merket før, men har nå lest litt og det høres veldig kjekt ut  ^_^ 

Endret av Peanut
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter7 skrev (4 timer siden):

Jeg formelig elsker slike beskrivelser/anmeldelser av produkter!!!, så for min del skal du bare fortsette med det 😄 

Åh, så bra! 😁 Da gjør jeg som du sier, jeg. :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...