Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?


Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøpt på Dior på Steen & Strøm. Egentlig ville jeg ha solkremen, men den var de utsolgt for <_<
One Essential City Defense Toxin Shield Pollution & UV Advanced Protection SPF 50 PA++++
67AF8263-50E0-4763-8B66-846A1EF31B84.thumb.jpeg.33556e51021fa536f52d0c89007c1bc2.jpeg

(Info: ^ er en lys rosafarget væske som er lett å påføre. Den finnes i to versjoner, en utviklet for EU/Asia-markedet og en utviklet for USA-markedet. De er to forskjellige produkter når det gjelder emulsjonstype og UV-filter. EU-versjonen er en vannbasert væske som inneholder UV-filtrene OMC (Octinoxate), Tinosorb M, Tinosorb S og Uvinul A Plus. Produktet har en høy PPD/PA-score på grunn av disse UV-filtrene. Den inneholder et mykgjørende middel av naturlig opprinnelse som kan være for fuktighetsgivende for personer med fetere hud eller i et varmere/fuktig klima.
Væsken vil etter påføring raskt legge seg til en elegant finish på huden. Tinosorb M-filteret er et av de beste UVA-filtrene i dag og kun tilgjengelig i produkter beregnet for EU, Australia og asiatiske markeder. Det samme gjelder for Tinosorb S- og Uvinul A Plus-filtrene også. Mørkhudede personer kan oppleve å få en noe melkeaktig hinne på huden. Dette skyldes i så fall Tinosorb M. 

USA-versjonen er en veldig flytende solkrem som vil etterlate en lettere følelse etter påføring enn EU-versjonen. Den inneholder store mengder sinkoksid for en jevn UVA-beskyttelse, Benzophone-3 og OMC (Octinoxate). Selv om den også oppnår SPF 50, vil denne kombinasjonen ha en lavere PPD/PA-rating, bare rundt 12 sammenlignet med PPD 19 for EU-versjonen.

Ingredienser EU: PA++++

Aqua, Butylene Glycol Dicaprylate/ Dicaprate, Ethylhexyl Methoxycinnamate (7.4934%), Methylene Bis-Benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol (5.03%), Glycerin, Dicaprylyl Carbonate, Dimethicone, Butylene Glycol, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine (2.7%), Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate (2.1%), Cetyl Alcohol, Potassium Cetyl Phosphate, Silica, Phenoxyethanol, Decyl Glucoside, Dimethicone/ Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Phenyl Trimethicone, Caprylyl Glycol, Ophiopogon Japonicus Root Extract, Parfum, Xanthan Gum, Sodium Hyaluronate, Tetrasodium EDTA, Tocopheryl Acetate, Hibiscus Sabdariffa Flower Extract, Acrylates/ C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Moringa Pterygosperma Seed Extract, Propylene Glycol, Sodium Hydroxide, Disodium Phosphate, Citric Acid, Butylphenyl Methylpropional, BHT, Limonene, Ethylhexylglycerin, Alpha-Isomethylionone, Geraniol, Sodium Chloride, Tocopherol, Citronellol, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Plankton Extract, CI 14700, Ergothioneine, Potassium Chloride, Potassium Phosphate

Ingredienser USA: PA+++

Octinoxate 4.49 %
Oxybenzone 2 %
Zinc Oxide 20.9 %
Inaktive ingredienser: Cyclopentasiloxane, C12-15 Alkyl Benzoate, Vinyl Dimethicone/Methicone Silsesquioxane Crosspolymer, Isododecane, Dimethicone, Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Peg-10 Dimethicone, Glycerin, Acrylates/Dimethicone Copolymer, Cetyl Peg/Ppg-10/1 Dimethicone, Phenyl Trimethicone, Butylene Glycol, Bellis Perennis (Daisy) Flower Extract, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Pentylene Glycol, Barium Sulfate, Silica, Phenoxyethanol, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Aluminum Hydroxide, Stearic Acid, Sodium Myristoyl Glutamate, Disteardimonium Hectorite, Peg-100 Dimethicone, Glyceryl Undecyl Dimethicone, Sodium Chloride, Parfum (Fragrance), Dipotassium Glycyrrhizate, Lecithin, Tromethamine, Caprylic/Capric Triglyceride, Propylene Carbonate, Bht, Synthetic Fluorphlogopite, Linalool, Limonene, Disodium Phosphate, Citric Acid, Bht, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Tocopherol, Sodium Chloride, Citronellol, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Plankton Extract, Hibiscus Sabdariffa Flower Extract, Ergothioneine, Potassium Chloride, Potassium Phosphate, Ci 14700 (Red 4))

I’m out. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boombastic volummaskara frå Gosh og La Roche Posay antiredness serum

24878-gosh-boombastic-volume-xxl-mascara-black-13-ml-20170717-085340.jpg

194773505_max.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.5.2022 den 19.46):

Da kan jeg prøve den hvis ikke den fra Beter er bra. Har trodd at Elf er et jalla-merke, jeg 😂

Anonymkode: fe163...4d8

Beter er ELENDIG!!! Enda dårligere enn Flaer. 

Anonymkode: fe163...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 4.5.2022 den 12.37):

Har kjøpt disse to. Highlighterbørsten min er slitt og skal kasseres når pakka fra Kicks kommer. Har noen prøvd disse? 
 

2139309A-9FE3-4D84-96CE-ECEB74C127B7.png

Anonymkode: fe163...4d8

Ikke nøyaktig de to, men kjøpte flere børster fra Flaer i julekalender og ble dessverre ikke fornøyd.

Veldig myke altså, men….tja. De er liksom FOR myke og stjeler mye produkt. 
Men til highlighter kan jo det være fordel :) 

Endret av DundreMilfin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DundreMilfin skrev (1 time siden):

Ikke nøyaktig de to, men kjøpte flere børster fra Flaer i julekalender og ble dessverre ikke fornøyd.

Veldig myke altså, men….tja. De er liksom FOR myke og stjeler mye produkt. 
Men til highlighter kan jo det være fordel :) 

Har gitt bort den ene. Den andre kan jeg bruke til blusher. 

Anonymkode: fe163...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capazitet skrev (På 20.5.2022 den 22.40):

Avene Antiredness Cleansing Lotion

 

11568829-1224833172487634.jpg

Prøvd den enda? Jeg har rosacea og har kjøpt den men ikke prøvd den enda..

Anonymkode: a91e4...69d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Prøvd den enda? Jeg har rosacea og har kjøpt den men ikke prøvd den enda..

Anonymkode: a91e4...69d

Har testa den eit par gongar. Syns faktisk eg blei litt "stram i maska"av den når eg påførte den med fingrane i ansiktet, betre når eg brukte ein bomullsdott til å påføra den. Så den er bittelitt tørkande på huden, syns eg, men skal bruka den opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i tillegg vært innom kicks i fysisk butikk og kjøpt urban decay settingspray, setting pudder fra bareminerals, bronzer fra bareminerals, et øyeskyggepalett fra kicks sitt eget merke. Kjøpte også 2 øyeskyggepaletter hos hm, og et pudder der. 
 

Penga flyyyyyr💸💸💸💸

B04FCC03-F68A-4493-BE0B-CB91B269A7BF.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 21.5.2022 den 19.45):

Beter er ELENDIG!!! Enda dårligere enn Flaer. 

Anonymkode: fe163...4d8

Jeg har en børste for mineralsminke fra Beter som jeg liker veldig godt, perfekt til å påføre blush i pudderform. 

AnonymBruker skrev (På 16.5.2022 den 21.29):

Jeg tåler den i hvert fall! Det er et bra utgangspunkt. 😃
 

Har også prøvd Cerave Eye repair, og ser nå ut som en zombie igjen 😳 hovnet opp. Skjønner ingenting - den skal være så bra? 

Anonymkode: fe163...4d8

Så bra at du tålte den! Hva syns du om den etter å ha brukt den en stund? Jeg liker den veldig godt, kombinerer den med avokado øyekremen fra Kiehls🙌

Anonymkode: 1898d...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (På 16.5.2022 den 0.25):

Er det ok å legge concealer over denne øyekremen??  

Ja, det syns jeg. Bruker concealer hver dag, så syns det er viktig at man kan legge concealer over en øyekrem!

Anonymkode: 1898d...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K18 - Beste hårproduktet jeg har prøvd.

Anonymkode: 9833d...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Peanut skrev (På 5.4.2022 den 20.19):

:sjenert: Nå har jeg brukt Serene Scalp fra Oribe to ganger. Første gangen tok jeg ikke balsam i hodebunnen, men det gjorde jeg i dag. Fløyelshår. Og null kløe. +
 

Lush Lovely som lukter som Ponds Cold Cream 8D.png.3af75511782db59d90f7985976bfbdff.png  samt den her som ikke går som hverken hudpleie eller makeup: 3B48DAD5-86C2-4BF4-BD8F-2F1516742619.jpeg.8285bd56e0c47ea8660c46777773de48.jpeg

Testet, og den smaker sååå godt ^^, 

Hvordan fungerer denne? Er det en erstatter for tannkrem, eller er det i tillegg? Så at du kjøpte en annen også + munntabletter, ble veldig nyskjerrig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg har en børste for mineralsminke fra Beter som jeg liker veldig godt, perfekt til å påføre blush i pudderform. 

Så bra at du tålte den! Hva syns du om den etter å ha brukt den en stund? Jeg liker den veldig godt, kombinerer den med avokado øyekremen fra Kiehls🙌

Anonymkode: 1898d...f76

Har blitt veldig glad i den! Min nye rutine er Pixi collagen eye serum, og så Eye butter oppå. Virker som om kombinasjonen av de to gir meg det jeg trenger - for jeg har blitt mye bedre 😃 

Anonymkode: fe163...4d8

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Rosatoast said:

Hvordan fungerer denne? Er det en erstatter for tannkrem, eller er det i tillegg? Så at du kjøpte en annen også + munntabletter, ble veldig nyskjerrig :) 

Du kan bruke det som erstatter for tannkrem ^^,  Den kommer som gelé og du tar en liten dose med tørr tannbørste, væter under vann og pusser i vei ^^,  (Personlig vil jeg kanskje si den svarte og den hvite får tennene og munnen til å virke renere og friskere ^_^ )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har blitt veldig glad i den! Min nye rutine er Pixi collagen eye serum, og så Eye butter oppå. Virker som om kombinasjonen av de to gir meg det jeg trenger - for jeg har blitt mye bedre 😃 

Anonymkode: fe163...4d8

Så bra🙌 Er kresen når det gjelder øyekrem, men eye butteren liker jeg godt! Nå fikk jeg lyst til å prøve det øyeserumet fra Pixi! 😄

Anonymkode: 1898d...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...