Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?


Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Uff og nei, der røyk man på en smell igjen :fnise:

  • Chanel N°1 Crème Revitalisante (1)
  • Chanel N°1 Sèrum Revitalisant (1)
  • Chanel Rouge Allure Velvet Extrême i fargen N°116 - Extreme (2)
  • Biotherm Lait Corporel Body Lotion (3)
  • Dermalogica Body Wash (4)
  • Charlotte Tilbury Pillow Talk Push Up Lashes (5)

1. Under en tidligere amok-storhandel i vinter, fikk jeg en del prøver av disse. Har brukt de jevnlig om kvelden og våkner opp med babyhud om morgenen. Huden er glatt, myk, og smårynkene spesielt rundt øyepartiet er blitt mindre fremtredende. 

2. Jeg er en sucker for matte og litt mørke leppestifter. Denne er en kald og mørk bringebærrød. 

3. Klassiker som nå var å få som dobbeltpakke til en fin pris. 

4. Beste kropp- og håndsåpen jeg vet om. Og det synes samboer også. Uni-sex-lukt som ikke tørker ut huden og som kan brukes i ansiktet. 

5. Mottok en test av denne, og etter at jeg fant ut hvordan den skal brukes, har jeg hatt øyevipper som et dådyr 😄 Er så fin, atte!

 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hunter7 skrev (13 timer siden):

Uff og nei, der røyk man på en smell igjen :fnise:

  • Chanel N°1 Crème Revitalisante (1)
  • Chanel N°1 Sèrum Revitalisant (1)
  • Chanel Rouge Allure Velvet Extrême i fargen N°116 - Extreme (2)
  • Biotherm Lait Corporel Body Lotion (3)
  • Dermalogica Body Wash (4)
  • Charlotte Tilbury Pillow Talk Push Up Lashes (5)

1. Under en tidligere amok-storhandel i vinter, fikk jeg en del prøver av disse. Har brukt de jevnlig om kvelden og våkner opp med babyhud om morgenen. Huden er glatt, myk, og smårynkene spesielt rundt øyepartiet er blitt mindre fremtredende. 

2. Jeg er en sucker for matte og litt mørke leppestifter. Denne er en kald og mørk bringebærrød. 

3. Klassiker som nå var å få som dobbeltpakke til en fin pris. 

4. Beste kropp- og håndsåpen jeg vet om. Og det synes samboer også. Uni-sex-lukt som ikke tørker ut huden og som kan brukes i ansiktet. 

5. Mottok en test av denne, og etter at jeg fant ut hvordan den skal brukes, har jeg hatt øyevipper som et dådyr 😄 Er så fin, atte!

 

Hvor fikk du kjøpt Charlotte Tilbury? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyekrem fra Caia! Har brukt Avene i to uker, ser ut som en zombie. Rød og tørr rundt øynene. Må tilbake til Caia, selv om den koster litt mer. 

Anonymkode: fe163...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått amok flere ganger de siste ukene,husker ikke alt jeg har bestilt😅🤣

Men er sminke,hudpleie,parfyme,og selvfølgelig lip glosser😁🥰

Syns forøvrig den nyeste leppe skrubben til makeup mekka er FANTASTISK!! WOW! Den kan også brukes som en overnight balm, jrg bruker den mest som både skrubb og lip gloss. Den sitter leeeenge på leppene🥰elsker den!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Måneskinn said:

Hvor fikk du kjøpt Charlotte Tilbury? 

Er for tiden i utlandet, så bestilte den på nettet (Douglas).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter7 skrev (48 minutter siden):

Er for tiden i utlandet, så bestilte den på nettet (Douglas).

Heldiggris 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En scrunchie i frotté til å tørke håret med. Kom på etterpå at jeg har jo et stykke frotte liggende så kunne sydd meg en sjøl 🙄😅 

Anonymkode: fe163...4d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd andre produkter fra Pixi og er veldig fornøyd. Håper disse gjør godt for  min tørre hud. 

ACF0A945-1EEA-4D92-99D8-BC5D3FC9C782.png

Anonymkode: fe163...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler enda litt mer. Synes synd på meg selv i dag - det er den store vinduspussedagen 😅 måtte unne meg en pause med å handle kremer. 

94CDF022-E0BC-4BD7-BA7B-623E94DD331B.png

Anonymkode: fe163...4d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp at makeup mekka har 10 produkter for 200 kr , så kunne ikke la være😁

2 stk hydra skin eye gel

2 stk twisted necklace

2 concealere

Les macaron øyenskygge

Pocket mirror

Brows on fleek

Mineral loose foundation

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (1 time siden):

Så nettopp at makeup mekka har 10 produkter for 200 kr , så kunne ikke la være😁

2 stk hydra skin eye gel

2 stk twisted necklace

2 concealere

Les macaron øyenskygge

Pocket mirror

Brows on fleek

Mineral loose foundation

Oi oi oi 🙀 trengte jeg å høre det? Neppe - men det gleder meg lell 😻 må innpå en tur!!!! 

Anonymkode: fe163...4d8

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et svakt øyeblikk og lovnad om gave til verdi av 1000 kroner gjorde at dette ble handlet

 

Screenshot_20220507-202858_Samsung Internet.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isadora nature enhanced mascara🤩

Anonymkode: ff4c0...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte Macstack mascara men er ikke imponert. 

Flere som er skuffet over denne mascaraen? 

Anonymkode: 13117...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.5.2022 den 16.06):

Synes nesten at de ble for myke. Sikkert fine til løse produkter. Men til highlighteren min ble de så myke at de nesten ikke tar opp produkt. 

Anonymkode: fe163...4d8

 

flusa skrev (På 5.5.2022 den 17.22):

Samme mener jeg om foundationkosten med mindre kost i andre enden,til concealer.

Mulig jeg ikke bruker den riktig..

Men den blir ikke noe særlig brukt,foe å si det sånn😅

Liker heller ikke kostene til Flaer. De er for myke og fluffy, og passer ikke til løse produkter heller. Liker mer kompakte og ikke-fluffy koster til løst pudder som foundation og blush. Er glad i mineralskinke og løse produkter og da trenger jeg koster som «holder» på produktet. Eneste jeg kan bruke Flaer-kosten min til, er produkter med mye pigment, da får jeg et naturligere resultat med en fluffy kost. Bruker den til solpudder også, for å få en sunkissed-look.

Anonymkode: 1898d...f76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 6.5.2022 den 14.47):

Øyekrem fra Caia! Har brukt Avene i to uker, ser ut som en zombie. Rød og tørr rundt øynene. Må tilbake til Caia, selv om den koster litt mer. 

Anonymkode: fe163...4d8

Brukte også en øyekrem fra Avene for noen år siden og den ga meg ikke nok fukt. Kjøpte en øyekrem fra Klairs siden den var tilbud og har vært superfornøyd med den. Den gir masse fukt, trekker fort inn i huden og huden blir myyyk❤️ En ny favoritt.

Anonymkode: 1898d...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Brukte også en øyekrem fra Avene for noen år siden og den ga meg ikke nok fukt. Kjøpte en øyekrem fra Klairs siden den var tilbud og har vært superfornøyd med den. Den gir masse fukt, trekker fort inn i huden og huden blir myyyk❤️ En ny favoritt.

Anonymkode: 1898d...f76

Så det er flere enn meg som opplever det? 😳 har du link eller bilde av den klairs-kremen? Trenger virkelig å prøve noe ordentlig rundt øynene. 
 

Anonymkode: fe163...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Så det er flere enn meg som opplever det? 😳 har du link eller bilde av den klairs-kremen? Trenger virkelig å prøve noe ordentlig rundt øynene. 
 

Anonymkode: fe163...4d8

Den er på tilbud på Vitusapoteket, her: Klairs. 👏 Ser denne eye gelen fra Klairs har vunnet en Costume-pris, men har ikke prøvd den. Tror eye-butter gir mer fukt, men den har en gelaktig konsistens. 

Er også veldig fornøyd med avokado-øyekremen fra Kiehls, men vet at flere ikke liker konsistens på den, den er fet og klissete, men masserer du den mellom fingrene blir den litt mer vannaktig. Den har jeg brukt i noen år og elsker den!

Anonymkode: 1898d...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Den er på tilbud på Vitusapoteket, her: Klairs. 👏 Ser denne eye gelen fra Klairs har vunnet en Costume-pris, men har ikke prøvd den. Tror eye-butter gir mer fukt, men den har en gelaktig konsistens. 

Er også veldig fornøyd med avokado-øyekremen fra Kiehls, men vet at flere ikke liker konsistens på den, den er fet og klissete, men masserer du den mellom fingrene blir den litt mer vannaktig. Den har jeg brukt i noen år og elsker den!

Anonymkode: 1898d...f76

Tusen takk! ❤️

Anonymkode: fe163...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...