Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #201 Del Skrevet 16. februar 2010 Bestilte cleansing milk og toner fra Decleor i separate pakker (under 200 kr) som ble sendt 10 februar. Noen som vet hvor lang tid det tar før pakkene fra feelunique er i postkassen om dagen? Vil veldig gjerne ha produktene mine nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #202 Del Skrevet 16. februar 2010 Bestilte cleansing milk og toner fra Decleor i separate pakker (under 200 kr) som ble sendt 10 februar. Noen som vet hvor lang tid det tar før pakkene fra feelunique er i postkassen om dagen? Vil veldig gjerne ha produktene mine nå. Siste pakken min brukte rundt 13 dager. Så mellom 1-2 uker er vel shippingen på nå tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 16. februar 2010 #203 Del Skrevet 16. februar 2010 Siste pakken min derfra tok 15 dager som kom i posten i dag. Bestilte mer samme dag, som forhåpentligvis kommer i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 16. februar 2010 #204 Del Skrevet 16. februar 2010 Straight Sexy Hair conditioner Straight Sexy Hair shampoo Strawberrynet. Bestilte 10. februar og fikk pakken i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gizmoo Skrevet 16. februar 2010 #205 Del Skrevet 16. februar 2010 ID mineralpudder og MD formulations- ansiktskrem, og MD øyekrem... Alt kjøpt på Ebay. Kan anbefale en seriøs selger der som heter www.midwestskincare.com. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psawyer Skrevet 17. februar 2010 #206 Del Skrevet 17. februar 2010 Bestilte NYX Single Eyeshadow i Olive Green fra eBay i dag, gleder meg til den kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psawyer Skrevet 17. februar 2010 #207 Del Skrevet 17. februar 2010 Og nå bestilte jeg akkurat fem NYX-enkeltskygger til, og en NYX-trio fra cherryculture... Ikke mer nettshopping denne måneden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skylines Skrevet 17. februar 2010 #208 Del Skrevet 17. februar 2010 Har kjøpt utrolig mye i det siste.. * MD Scruben * MAC pigmenter i fargene Milk, Coco Motion, Mauvement, Blondes Gold og en til i samples, pluss Milk og Reflects Antique Gold i stor størrelse * MAC Cranberry øyeskygge fra ebay * Decleor serum * To store fuktighetskremer fra Decleor * En krem fra Matis * Tre koster fra Sigma * Ny balm fra Decleor i salongstr fra ebay * Ny ansiktskrem fra Decleor på ebay Mulig det er mer også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #209 Del Skrevet 17. februar 2010 Har kjøpt utrolig mye i det siste.. * MD Scruben * MAC pigmenter i fargene Milk, Coco Motion, Mauvement, Blondes Gold og en til i samples, pluss Milk og Reflects Antique Gold i stor størrelse * MAC Cranberry øyeskygge fra ebay * Decleor serum * To store fuktighetskremer fra Decleor * En krem fra Matis * Tre koster fra Sigma * Ny balm fra Decleor i salongstr fra ebay * Ny ansiktskrem fra Decleor på ebay Mulig det er mer også.. Hvor kjøpte du kremen fra Matis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. februar 2010 #210 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Blander meg inn på Matis-spørsmålet. Jeg har kjøpt en Matis-krem fra en selger på ebay som heter debbief1708. Anbefales varmt! Endret 18. februar 2010 av Skya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skylines Skrevet 17. februar 2010 #211 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg kjøpte den på feel unique! Det er bodylotion, ikke tykk krem. Den lukter kjempegodt, litt vanskelig å plassere lukten. Betalte under 200 på feel U., husker ikke beløpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 18. februar 2010 #212 Del Skrevet 18. februar 2010 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryia Skrevet 18. februar 2010 #213 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) MD formulations face and body scrub - ebay Everyday minerals foundation Endret 18. februar 2010 av Aryia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Heygia_* Skrevet 18. februar 2010 #214 Del Skrevet 18. februar 2010 Dermalogica's gentle cream exfoliant og daily microfoliant:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 18. februar 2010 #215 Del Skrevet 18. februar 2010 Ikkje nettkjøp men butikkjøp: Define Volume Powder(liknande Osis Dust it-pulver). Kr 79,-/10 g. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #216 Del Skrevet 18. februar 2010 Ikkje nettkjøp men butikkjøp: Define Volume Powder(liknande Osis Dust it-pulver). Kr 79,-/10 g. 7,9kr grammet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 18. februar 2010 #217 Del Skrevet 18. februar 2010 hehe...fins dyrare typar! men det skal utruleg lite til, a little goes a long way. vil nok ha denne leeenge, brukar ikkje kvar dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosebud Skrevet 19. februar 2010 #218 Del Skrevet 19. februar 2010 To ansiktsmasker og to dusjsåper fra The Soap Shop. En skrubb, dusjkrem og body lotion fra Lush. Har ikke prøvd noen av merkene før, er kjempespent på å prøve, så gleder meg til de dukker opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryia Skrevet 19. februar 2010 #219 Del Skrevet 19. februar 2010 JMO deep scalp follicle treatment and volumiser JMO lavender and avocado intensive conditioner Begge fra feelunique. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Distiller Skrevet 19. februar 2010 #220 Del Skrevet 19. februar 2010 Decleors Hydra floral krem fra Strawberrynet :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå