Capazitet Skrevet 20. mai 2022 #2761 Del Skrevet 20. mai 2022 Avene Antiredness Cleansing Lotion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 21. mai 2022 #2762 Del Skrevet 21. mai 2022 Kjøpt på Dior på Steen & Strøm. Egentlig ville jeg ha solkremen, men den var de utsolgt for <_< One Essential City Defense Toxin Shield Pollution & UV Advanced Protection SPF 50 PA++++ (Info: ^ er en lys rosafarget væske som er lett å påføre. Den finnes i to versjoner, en utviklet for EU/Asia-markedet og en utviklet for USA-markedet. De er to forskjellige produkter når det gjelder emulsjonstype og UV-filter. EU-versjonen er en vannbasert væske som inneholder UV-filtrene OMC (Octinoxate), Tinosorb M, Tinosorb S og Uvinul A Plus. Produktet har en høy PPD/PA-score på grunn av disse UV-filtrene. Den inneholder et mykgjørende middel av naturlig opprinnelse som kan være for fuktighetsgivende for personer med fetere hud eller i et varmere/fuktig klima. Væsken vil etter påføring raskt legge seg til en elegant finish på huden. Tinosorb M-filteret er et av de beste UVA-filtrene i dag og kun tilgjengelig i produkter beregnet for EU, Australia og asiatiske markeder. Det samme gjelder for Tinosorb S- og Uvinul A Plus-filtrene også. Mørkhudede personer kan oppleve å få en noe melkeaktig hinne på huden. Dette skyldes i så fall Tinosorb M. USA-versjonen er en veldig flytende solkrem som vil etterlate en lettere følelse etter påføring enn EU-versjonen. Den inneholder store mengder sinkoksid for en jevn UVA-beskyttelse, Benzophone-3 og OMC (Octinoxate). Selv om den også oppnår SPF 50, vil denne kombinasjonen ha en lavere PPD/PA-rating, bare rundt 12 sammenlignet med PPD 19 for EU-versjonen. Ingredienser EU: PA++++ Aqua, Butylene Glycol Dicaprylate/ Dicaprate, Ethylhexyl Methoxycinnamate (7.4934%), Methylene Bis-Benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol (5.03%), Glycerin, Dicaprylyl Carbonate, Dimethicone, Butylene Glycol, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine (2.7%), Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate (2.1%), Cetyl Alcohol, Potassium Cetyl Phosphate, Silica, Phenoxyethanol, Decyl Glucoside, Dimethicone/ Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Phenyl Trimethicone, Caprylyl Glycol, Ophiopogon Japonicus Root Extract, Parfum, Xanthan Gum, Sodium Hyaluronate, Tetrasodium EDTA, Tocopheryl Acetate, Hibiscus Sabdariffa Flower Extract, Acrylates/ C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Moringa Pterygosperma Seed Extract, Propylene Glycol, Sodium Hydroxide, Disodium Phosphate, Citric Acid, Butylphenyl Methylpropional, BHT, Limonene, Ethylhexylglycerin, Alpha-Isomethylionone, Geraniol, Sodium Chloride, Tocopherol, Citronellol, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Plankton Extract, CI 14700, Ergothioneine, Potassium Chloride, Potassium Phosphate Ingredienser USA: PA+++ Octinoxate 4.49 % Oxybenzone 2 % Zinc Oxide 20.9 % Inaktive ingredienser: Cyclopentasiloxane, C12-15 Alkyl Benzoate, Vinyl Dimethicone/Methicone Silsesquioxane Crosspolymer, Isododecane, Dimethicone, Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Peg-10 Dimethicone, Glycerin, Acrylates/Dimethicone Copolymer, Cetyl Peg/Ppg-10/1 Dimethicone, Phenyl Trimethicone, Butylene Glycol, Bellis Perennis (Daisy) Flower Extract, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Pentylene Glycol, Barium Sulfate, Silica, Phenoxyethanol, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Aluminum Hydroxide, Stearic Acid, Sodium Myristoyl Glutamate, Disteardimonium Hectorite, Peg-100 Dimethicone, Glyceryl Undecyl Dimethicone, Sodium Chloride, Parfum (Fragrance), Dipotassium Glycyrrhizate, Lecithin, Tromethamine, Caprylic/Capric Triglyceride, Propylene Carbonate, Bht, Synthetic Fluorphlogopite, Linalool, Limonene, Disodium Phosphate, Citric Acid, Bht, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Tocopherol, Sodium Chloride, Citronellol, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Plankton Extract, Hibiscus Sabdariffa Flower Extract, Ergothioneine, Potassium Chloride, Potassium Phosphate, Ci 14700 (Red 4)) I’m out. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 21. mai 2022 #2763 Del Skrevet 21. mai 2022 Boombastic volummaskara frå Gosh og La Roche Posay antiredness serum 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #2764 Del Skrevet 21. mai 2022 💸 💸💸💸 Anonymkode: 188e0...a0d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #2765 Del Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 19.5.2022 den 19.46): Da kan jeg prøve den hvis ikke den fra Beter er bra. Har trodd at Elf er et jalla-merke, jeg 😂 Anonymkode: fe163...4d8 Beter er ELENDIG!!! Enda dårligere enn Flaer. Anonymkode: fe163...4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 24. mai 2022 #2766 Del Skrevet 24. mai 2022 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 24. mai 2022 #2767 Del Skrevet 24. mai 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 24. mai 2022 #2768 Del Skrevet 24. mai 2022 x2 og noe ekstra som brukes etter sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 24. mai 2022 #2769 Del Skrevet 24. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 4.5.2022 den 12.37): Har kjøpt disse to. Highlighterbørsten min er slitt og skal kasseres når pakka fra Kicks kommer. Har noen prøvd disse? Anonymkode: fe163...4d8 Ikke nøyaktig de to, men kjøpte flere børster fra Flaer i julekalender og ble dessverre ikke fornøyd. Veldig myke altså, men….tja. De er liksom FOR myke og stjeler mye produkt. Men til highlighter kan jo det være fordel Endret 24. mai 2022 av DundreMilfin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #2770 Del Skrevet 24. mai 2022 DundreMilfin skrev (1 time siden): Ikke nøyaktig de to, men kjøpte flere børster fra Flaer i julekalender og ble dessverre ikke fornøyd. Veldig myke altså, men….tja. De er liksom FOR myke og stjeler mye produkt. Men til highlighter kan jo det være fordel Har gitt bort den ene. Den andre kan jeg bruke til blusher. Anonymkode: fe163...4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #2771 Del Skrevet 24. mai 2022 Capazitet skrev (På 20.5.2022 den 22.40): Avene Antiredness Cleansing Lotion Prøvd den enda? Jeg har rosacea og har kjøpt den men ikke prøvd den enda.. Anonymkode: a91e4...69d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 24. mai 2022 #2772 Del Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Prøvd den enda? Jeg har rosacea og har kjøpt den men ikke prøvd den enda.. Anonymkode: a91e4...69d Har testa den eit par gongar. Syns faktisk eg blei litt "stram i maska"av den når eg påførte den med fingrane i ansiktet, betre når eg brukte ein bomullsdott til å påføra den. Så den er bittelitt tørkande på huden, syns eg, men skal bruka den opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 24. mai 2022 #2773 Del Skrevet 24. mai 2022 Har i tillegg vært innom kicks i fysisk butikk og kjøpt urban decay settingspray, setting pudder fra bareminerals, bronzer fra bareminerals, et øyeskyggepalett fra kicks sitt eget merke. Kjøpte også 2 øyeskyggepaletter hos hm, og et pudder der. Penga flyyyyyr💸💸💸💸 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #2774 Del Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 21.5.2022 den 19.45): Beter er ELENDIG!!! Enda dårligere enn Flaer. Anonymkode: fe163...4d8 Jeg har en børste for mineralsminke fra Beter som jeg liker veldig godt, perfekt til å påføre blush i pudderform. AnonymBruker skrev (På 16.5.2022 den 21.29): Jeg tåler den i hvert fall! Det er et bra utgangspunkt. 😃 Har også prøvd Cerave Eye repair, og ser nå ut som en zombie igjen 😳 hovnet opp. Skjønner ingenting - den skal være så bra? Anonymkode: fe163...4d8 Så bra at du tålte den! Hva syns du om den etter å ha brukt den en stund? Jeg liker den veldig godt, kombinerer den med avokado øyekremen fra Kiehls🙌 Anonymkode: 1898d...f76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #2775 Del Skrevet 26. mai 2022 Djungelvrål skrev (På 16.5.2022 den 0.25): Er det ok å legge concealer over denne øyekremen?? Ja, det syns jeg. Bruker concealer hver dag, så syns det er viktig at man kan legge concealer over en øyekrem! Anonymkode: 1898d...f76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #2776 Del Skrevet 26. mai 2022 K18 - Beste hårproduktet jeg har prøvd. Anonymkode: 9833d...504 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 26. mai 2022 #2777 Del Skrevet 26. mai 2022 Peanut skrev (På 5.4.2022 den 20.19): Nå har jeg brukt Serene Scalp fra Oribe to ganger. Første gangen tok jeg ikke balsam i hodebunnen, men det gjorde jeg i dag. Fløyelshår. Og null kløe. + Lush Lovely som lukter som Ponds Cold Cream samt den her som ikke går som hverken hudpleie eller makeup: Testet, og den smaker sååå godt ^^, Hvordan fungerer denne? Er det en erstatter for tannkrem, eller er det i tillegg? Så at du kjøpte en annen også + munntabletter, ble veldig nyskjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #2778 Del Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg har en børste for mineralsminke fra Beter som jeg liker veldig godt, perfekt til å påføre blush i pudderform. Så bra at du tålte den! Hva syns du om den etter å ha brukt den en stund? Jeg liker den veldig godt, kombinerer den med avokado øyekremen fra Kiehls🙌 Anonymkode: 1898d...f76 Har blitt veldig glad i den! Min nye rutine er Pixi collagen eye serum, og så Eye butter oppå. Virker som om kombinasjonen av de to gir meg det jeg trenger - for jeg har blitt mye bedre 😃 Anonymkode: fe163...4d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 26. mai 2022 #2779 Del Skrevet 26. mai 2022 41 minutter siden, Rosatoast said: Hvordan fungerer denne? Er det en erstatter for tannkrem, eller er det i tillegg? Så at du kjøpte en annen også + munntabletter, ble veldig nyskjerrig Du kan bruke det som erstatter for tannkrem ^^, Den kommer som gelé og du tar en liten dose med tørr tannbørste, væter under vann og pusser i vei ^^, (Personlig vil jeg kanskje si den svarte og den hvite får tennene og munnen til å virke renere og friskere ^_^ ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #2780 Del Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har blitt veldig glad i den! Min nye rutine er Pixi collagen eye serum, og så Eye butter oppå. Virker som om kombinasjonen av de to gir meg det jeg trenger - for jeg har blitt mye bedre 😃 Anonymkode: fe163...4d8 Så bra🙌 Er kresen når det gjelder øyekrem, men eye butteren liker jeg godt! Nå fikk jeg lyst til å prøve det øyeserumet fra Pixi! 😄 Anonymkode: 1898d...f76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå