Gå til innhold

Melodi Grand Prix

Anbefalte innlegg

Gjest gjestegjest
Skrevet

Noen andre som skal se på i kveld? Har enda ikke hørt noen av bidragene, så dette skal bli morro! :popcorn:

Når kommer neste delfinale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal se om jeg får med meg noen av sangene etter at jeg kommer hjem fra jobb.

Jeg har hørt på noen av sangene. Ikke begeistret men.. får se..

Neste del finale er:

Bodø: 16. januar

Skien: 23. januar

Sarpsborg: 30. januar (siste sjanse)

Oslo: 6. februar

Skrevet

Jeg har hørt noen av sangene men ble ikke så veldig begeistre men. Håper resten av de sangene jeg ikke har hørt er litt bedre.

Hva synes dere om lene Alexandras sang?

Gjest likeregentligikkemgp ;)
Skrevet

Er spent på Keep of Kalessin sin sang. Håper de smeller til med noe skikkelig. Og er spent på Pain of Salvation som skal prøve seg i Sverige. :popcorn:

Gjest gjestegjest
Skrevet
Jeg skal se om jeg får med meg noen av sangene etter at jeg kommer hjem fra jobb.

Jeg har hørt på noen av sangene. Ikke begeistret men.. får se..

Neste del finale er:

Bodø: 16. januar

Skien: 23. januar

Sarpsborg: 30. januar (siste sjanse)

Oslo: 6. februar

Men er det så mange som er med da? Så et bilde av alle deltakerne for en stund tilbake, og er vel halvparten av de som er med nå? Eller tar jeg helt feil? :klø:

Gjest gjestegjest
Skrevet

Gaute's sang var ihvertfall ikke noe å sende videre. :Gjesp:

Gjest Gjest_ingee_*
Skrevet
Gjest Gjest_linn_*
Skrevet

Haha nei. Tror ikke vi har store sjangsene til å vinne eurovision da :fnise:

Gjest Gjest_ingee_*
Skrevet

Enig, veldig kjedelig låt:(

Gjest Gjest_linn_*
Skrevet

Lene A sin sang var helt grei. Men ikke så mye å skryte av. Tror ikke vi kommer til å vinne med den.

Skrevet

Lene A sin sang er jo enda verre enn Gaute sin. Grøss!

Skrevet

Sitter her med laptopen og prøver å stenge ute ulydene som kommer fra tv'en.... de metalfolkene som var på skjermen nettopp, hvem er det? Og skulle ikke de spille?

Søstera mi ser på, så jeg kan ikke skru ned lyden heller :fnise:

Gjest gjestegjest
Skrevet
Lene A sin sang var helt grei. Men ikke så mye å skryte av. Tror ikke vi kommer til å vinne med den.

Ikke veldig bra den heller nei. Men typisk grand prix, det var den. :fnise:

Hvorfor heter det melodi grand prix i norge egentlig? Hvis de først ikk ekunne bruke det internasjonale navnet, hva var da vitsen med å gi det et annet ikke norskt navn? :klø:

Skrevet

Jeg tror vi hadde fått mye stemmer fra Øst Europa dersom vi hadde stilt med Lene Alexandra sin sang :ler:

Skrevet
Sitter her med laptopen og prøver å stenge ute ulydene som kommer fra tv'en.... de metalfolkene som var på skjermen nettopp, hvem er det? Og skulle ikke de spille?

Søstera mi ser på, så jeg kan ikke skru ned lyden heller :fnise:

Keep of Kalessin! De skal spille sist. Krysser fingrene for at de ikke har ødelagt i utgangspunktet bra metal for å prøve å passe inn i MGP.

Skrevet
Keep of Kalessin! De skal spille sist. Krysser fingrene for at de ikke har ødelagt i utgangspunktet bra metal for å prøve å passe inn i MGP.

Det var fint, tusen takk for infoen :) gleder meg til å høre hva de har!

Gjest gjestegjest
Skrevet
Jeg tror vi hadde fått mye stemmer fra Øst Europa dersom vi hadde stilt med Lene Alexandra sin sang :ler:

:fnise:

Hva i alle dager er det som er på nå da? Det der mp ihvertfall ikke gå videre... Kjære vene å dårlig det var dette her da?? :klø:

Gjest Gjest_mia_*
Skrevet

Jeg vet ikke hvilken sang som var værst av Lene a og Gaute sin. Gaute sin var ganske så kjedelig og Lene sin var heller ikke så spesiel. Håper bare ikke en sang som er helt katastrofe vinner. Det er jo nesten flaut

Skrevet

Bjørn Johan, fy faen å finnene hadde stemt som gale!

Skrevet
Bjørn Johan, fy faen å finnene hadde stemt som gale!

De finnene jeg kjenner har faktisk god musikksmak. :klø:

:lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...