Gå til innhold

Kanuttens liv og røre


Kanutten

Anbefalte innlegg

Mannen så bare en gutt fra sin klasse der, og blant elevene på denne skolen er det liksom ikke så populært å danse, men rart å se at det ikke var flere voksne som hadde tatt turen dit..

Jeg hadde også håpet å kunne bli til du hadde pause, men lille Poppel krevde sitt - dumt vi ikke hadde henne med, men hun sov da vi dro.. :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var ei fra tiende der, og en fra niende. Resten av ungdommene var fra åttendeklassen.

Gutta hadde blitt "tvunget" dit av foreldre, men de takket foreldrene da de ble henta. For de syntes det hadde vært gøy. :)

Litt kjedelig at det ikke kom flere voksne ja. Rart egentlig når arrangementet er gratis.

Det er jo et supert foretak fra foreldregruppa og kommune i forhold til forebyggende tiltak mot rus.

Å så koselig det hadde vært om du hadde tatt henne med da, så hadde jeg fått hilst på henne også. :rodmer:

( Men skjønner jo selvfølgelig at dere ikke tok henne med ettersom hun sov. :) )

Endret av Kanutten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satser på at du skal til Hitra å holde flere kurs jeg :jepp:

Så får vi kanskje snakket litt sammen også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det satser jeg også på. :) De snakker om til høsten en gang.

Hadde vært koselig det. :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Icing.

Joda det går da bra.

Er så utrolig sliten av å krangle med bror. Jeg har nå anbefalt han at han bør prate med noen som kan dette med arv og oppgjør, men har vel funnet ut hvor skoen mest trykker.

Han mener vi skal eie hytta sammen, og at jeg skal betale alt. Både pappas gjeld og oppussing, så skal han bare kose seg på hytta, fordi han har så mange barndomsminne derfra. Da jeg prøvde å fortelle at jeg ikke gikk med på det, fikk jeg virkelig vite hvor snill søster jeg er.

Så sånn går nå dagene.

Mamma blir lagt inn på sykehuset på Torsdag, og jeg kjenner jeg er spent i forhold til det. Er litt nervøs fordi mamma er så nervøs tror jeg. jeg har jo bestemt meg for at dette går bra, og at de ikke finner spredning. Så får tiden vise. På fredag vet jeg så meget mere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sol: i dag. Nydelig påskevær egentlig, så det er synd påsken ikke er nå. :)

Fridag etter arbeidshelg i dag, og bare koser meg hjemme. Har vært på butikken en tur og handlet inn litt mat. I dag skal vi ha lun salat til middag. Salat med kjøttdeig og pasta i. Den er bare nydelig god.

Deilig med en sånn sløvedag helt for meg selv sånn innimellom.

I morgen skal vi dra ned på stasjonen å ordne med pass til Kanuttengutt. Nå er det ikke så lenge igjen til vi reiser til England. Gleder meg sånn til en tur nå. Er godt å ha noe positivt å se fram til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad det ikke er påske enda jeg.. :sjenert:

Kos deg med sløvedag! Fint å ha mulighet til det i blant, spesielt når været er som i dag :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt en fin dag i sola du også Mazilla. :klemmer:

Jeg har for en tid tilbaka startet en blogg med div oppskrifter, men har ikke hatt noe overskudd til å lage noe på kjøkkenet i det siste.

Nå skal jeg prøve igjen, og i dag har jeg gått til anskaffelse av lakrispulver, og lakrissirup.

Gleder meg til å leke meg med disse, og synes kanskje pikekyss med lakrissmak høres godt ut. . . sikkert deilig å knuse over is. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes spennende ut med lakris-kokkelering. :sikle:

Så deilig å ha en Englandstur å se fram til. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er mamma innlagt på sykehuset. Prøvene i dag viste at det var kreft i lymfeknutene også, men hun kirurgen mente at alt skulle gå bra.

De skal prøve å bevare brystet så langt det går, og det gjør visst det hele litt mindre komplisert.

Så er det stråling og eventuelt cellegiftbehandling om noen uker.

mamma er ved godt mot, hun er mest bekymret på narkosen og om hun våkner etterpå.

De er jo så proffe de som jobber der, og helt fantastisk informasjon.

Så da er det bare å vente til i morgen når operasjoen er over. Ikke sikkert det blir så mye :sovne: i natt, men mamma har det nok verre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra. Høres bra ut at hun og dere blir så godt tatt vare på og får nødvendig informasjon! :) Det er jo mange skrekkhistorier om akkurat det i det norske helsevesenet, en hører jo dessverre sjeldent om de som har positive erfaringer. Lettere å rope høyt (og bli hørt) når det er noe negativt...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker masse på deg for tiden, pga all motgangen du har møtt, men jeg er sikker på at mamma'n din kommer seirende ut av dette :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk begge to.

Det er litt tøffe tider akkurat nå ja, og har vært det ei stund.

Satser på bedre tider fra nå. :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hvordan går det med deg? :klemmer:

Jeg prøvde å se etter deg på tv'n på mandag, siden jeg måtte lide meg gjennom 90 minutter, men jeg så deg ikke :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Spatula. :klemmer:

Joda. Vi hadde en super tur! Mannen satte denne omtrent på lik høyde med da vi giftet oss. Stakkr, han gikk og snufset og var så rørt overalt hvor vi var han. :) Skikkelig koselig var det, og utrolig godt med et avbrekk.

Dessverre var det ikke like koselig nytt da vi kom hjem. Mamma har fått resultatene fra sist operasjon, og må opereres på nytt igjen rett etter påske. De har funnet ut at det var mere igjen. Hun må også gjennom både cellegift og stråling, så nå er det bare å brette opp ermene igjen. :)

Koselig å høre at du så etter meg, men skjønner det var en umulig oppgave, ettersom det var 44 000 på kampen. det var en stor opplevelse selv for meg som ikke er så fotballinteressert, så vi skal tilbake igjen neste år. :)

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vurderer og sende ivei mannen på en slik tur, ikke med meg selv, men med sitt søskenbarn som er liverpoolfan på sin hals, kunne vært en fin tur det :jepp:

Trist å høre om moren din, men jeg er sikker på at dette kommer til å gå rette veien - kos dere masse sammen i påska :kose:

Endret av Spatula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde sikkert blitt en super tur, men anbefaler absolutt at du også blir med. :)

Gode shoppingmuligheter vet du. Om du vil ha tips til hotell osv, så bare si ifra. :)

Jeg håper også det går rette veien med mamma. Alt annet er utenkelig. ;)

Kos dere masse i påska dere også. Håper kommunen gir barnehagen refs. :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa.

Lenge siden jeg har skrevet noe her nå. Men du er i tankene mine, og mamma'n din også. :klemmer:

Ta vare på deg selv midt i det hele også.

Låvju. :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at turen var så bra! :jepp: Godt at dere har hatt en så flott opplevelse midt oppi alt det vonde og leie. Trist med mammaen din, men håper og tror det skal gå bra med henne. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...