Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Er spent på hvem som skal være med neste uke, jeg. Synes denne uken var litt "tam".

Jeg syns også denne uka har vært tam og kjedelig. Likte ikke alle som var med.

Neste uke er det Svein Erik Bjerkrheim, Pål Trulsen (han curlingmannen), Sandra Lyng Haugen og Thomas Leikvoll. Håper denne uka blir bedre.

Videoannonse
Annonse
Gjest Don Corleone
Skrevet
Hva syns dere om Don Martin??

Tegner'n i MAD?

Skrevet

Huff.. Jeg kjenner jeg ikke helt klarerå se på Sandra! :filer:

• Liker 1
Skrevet

Synd å si det, men hun bekreftet de fordommene jeg hadde mot henne.

• Liker 1
Gjest Gjest_stine_*
Skrevet

Jeg vil ha pizza!!!

Men skal man ikke steke kjøttet på forhånd, før man setter det på pizzaen, og så inn i ovnen?

Skrevet

Jeg synes det var litt merkelig fordeling, sandra + 3 middelaldrene menn :klø:

Men det virker og på en måte som om hun bare er med på dette for å reklamere for seg selv..

Skrevet
Jeg synes det var litt merkelig fordeling, sandra + 3 middelaldrene menn :klø:

Men det virker og på en måte som om hun bare er med på dette for å reklamere for seg selv..

Dårlig reklame i så fall. Syns hun virker ganske intelligensbefriet.

Gjest Gjest_Klara_*
Skrevet

Jeg synes ikke hun virket så verst.

Det har da vært langt eldre mennesker med - av begge kjønn som ikke har klart å prestere noe mer enn henne på kjøkkenet.

Men det virker igjen som om et pent ytre taler imot enkelte jenter. Har ikke sett noen kritisere herr Bjerkreim selvom han presterte langt mindre enn Sandra på kjøkkenet. I tillegg hadde ikke han selskapet hjemme, men i en lånt leilihet fri for personlig hygge, han hadde ingen underholdning, han hadde hjelp på kjøkkenet og i butikken - samt at maten må sies å være langt mindre krevende å lage enn det Sandra gjorde.

Skrevet
Jeg synes ikke hun virket så verst.

Det har da vært langt eldre mennesker med - av begge kjønn som ikke har klart å prestere noe mer enn henne på kjøkkenet.

Men det virker igjen som om et pent ytre taler imot enkelte jenter. Har ikke sett noen kritisere herr Bjerkreim selvom han presterte langt mindre enn Sandra på kjøkkenet. I tillegg hadde ikke han selskapet hjemme, men i en lånt leilihet fri for personlig hygge, han hadde ingen underholdning, han hadde hjelp på kjøkkenet og i butikken - samt at maten må sies å være langt mindre krevende å lage enn det Sandra gjorde.

Tenkte ikke så mye på matlagingen. Mer på generell fnising og tomme kommentarer.

Pent ytre? Nei, egentlig ikke.

Gjest Gjest_Klara_*
Skrevet
Tenkte ikke så mye på matlagingen. Mer på generell fnising og tomme kommentarer.

Pent ytre? Nei, egentlig ikke.

Hun er 22 år - mennene i programmet var vel det dobbelte i alder. Jeg synes faktisk hun klarte seg veldig fint i den settingen, tror hun tok litt innersvingen på dem både med karsken og ikke minst med desserten.

Andre jenter kunne lett blitt litt paff ved å få servert den "seksuelle" desserten i forrige program. Istedet så svarer Sandra med samme mynt - helt uventet for mitt vedkommende ihvertfall.

Skrevet

Den fisehistoria til Bjerkrheim er det morsomste jeg har sett i løpet av hele serien! :skratte:

Skrevet
Den fisehistoria til Bjerkrheim er det morsomste jeg har sett i løpet av hele serien! :skratte:

:fnise: samme her, je lo så jeg ramlet av stolen.

Skrevet

"Døde ting som en sau har spist. Som en halv mus eller noe sånt..."!

:skratte::skratte::skratte:

Fantastisk! Den slo nesten "dasket løs på så mange nydelige mus" fra forrige sesong :ler:

Skrevet
"Døde ting som en sau har spist. Som en halv mus eller noe sånt..."!

:skratte::skratte::skratte:

Fantastisk! Den slo nesten "dasket løs på så mange nydelige mus" fra forrige sesong :ler:

Ja, ser for meg hele saueflokken løpende etter hver eneste mus de ser. :skratte:

Skrevet
Hun er 22 år - mennene i programmet var vel det dobbelte i alder. Jeg synes faktisk hun klarte seg veldig fint i den settingen, tror hun tok litt innersvingen på dem både med karsken og ikke minst med desserten.

Andre jenter kunne lett blitt litt paff ved å få servert den "seksuelle" desserten i forrige program. Istedet så svarer Sandra med samme mynt - helt uventet for mitt vedkommende ihvertfall.

Jeg så ikke den episoden, hva var det med karsken og desserten?

Skrevet

Noen som vet hvem som er med i neste uke? Synes denne uken var litt tam.

Skrevet
Noen som vet hvem som er med i neste uke? Synes denne uken var litt tam.

På VG nett står det at det er:

- Marcel Lelienhof

- Camilla Harket

- Liv Marit Vedvik

- Iver Horrem

Skrevet (endret)

Han derre Iver Horrem er ikke en sjarmør akkurat! Og er han litt tett???

Og så han Rønningen-eklisen på TV3.

Finne på noe annet....

Endret av Morea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...