blahnik Skrevet 17. januar 2010 #61 Skrevet 17. januar 2010 Jeg syns Tommy Sharif er ufattelig morsom!! Er jo lite poeng i å skal være så seriøse i denne settingen.. Blir ikke bra TV det! Han kan nok være seriøs i de rette sammenhengene, men i dette programmet er han KONGEN!! Morsomste jeg har sett.. Kunne gjerne vært på middag hos han.. Lo så jeg grein!! :D
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #62 Skrevet 18. januar 2010 Gleder meg til denne uken med 4 stjernes middag.
Gjest Gaga Skrevet 18. januar 2010 #64 Skrevet 18. januar 2010 Ah, kjolen til Ellen under hovedretten var så stygg at den var dritstilig! Fantastisk!
MissStiles Skrevet 18. januar 2010 #66 Skrevet 18. januar 2010 Virker som om det er mange av de kjendisene aldri har lagd mat før..
Lurvina Skrevet 18. januar 2010 #67 Skrevet 18. januar 2010 Er det vanlig å sitte å le av maten man får servert slik som de gjorde i dag? Greit nok at de syntes desserten var veldig søt, men det får da være måte på.
MellonCollie Skrevet 18. januar 2010 #68 Skrevet 18. januar 2010 Hjelp så slitsom hun Ellen-dama er ... Og for ikke å snakke om Wilborn...! "Han hadde jo ikke med gave"-pratet kom opp litt vel mange ganger vel.. Virker som det er veldig enten/eller når det kommer til matlaging. Enten har de aldri laget mat før, eller så smeller de til med noe überfancy.
Poppzy Skrevet 18. januar 2010 #69 Skrevet 18. januar 2010 Er det vanlig å sitte å le av maten man får servert slik som de gjorde i dag? Greit nok at de syntes desserten var veldig søt, men det får da være måte på. Hadde jeg vært hos mine aller beste venner så hadde jeg kunnet fått latterkrampe om maten var for søt eller noe, men ikke når jeg er sammen med folk jeg nesten ikke kjenner eller ikke kjenner. Det ble for dumt syns jeg.
hjertesukka Skrevet 18. januar 2010 #70 Skrevet 18. januar 2010 Og for ikke å snakke om Wilborn...! "Han hadde jo ikke med gave"-pratet kom opp litt vel mange ganger vel.. Vet ikke hvem som var mest barnslig her, men han syns jo at de andre var barnslige med den fjollingen over desserten. Å påpeke så mange ganger at noen ikke hadde med gave, vil jeg si er uhøflig. Og ja, den dama var overslitsom.
Pomeline Skrevet 18. januar 2010 #71 Skrevet 18. januar 2010 Merker at han der Geir Kvarme irriterte meg litt! :klø:
Supramundane Skrevet 18. januar 2010 #72 Skrevet 18. januar 2010 Jeg syns stemningen var utrolig rar.. særlig mellom Wilborn og Kvarme. Merkelig.
Kosemose Skrevet 18. januar 2010 #73 Skrevet 18. januar 2010 Ja enig. Virket ikke som om de fire fikk så veldig god kjemi egentlig. Tror det gikk litt trått. I blant virker det som om selskapet blir bestevenner, f.eks Kristian Wennerød & co på Celebert selskap. De tror jeg koste seg sammen. Noe av det morsomste med disse seriene er å se hvordan de har det hjemme
MarianneE Skrevet 19. januar 2010 #74 Skrevet 19. januar 2010 Jeg synes han Wilborn... vel, jeg har mistet sansen for ham etter opslagene om han og "hans nye unge kjæreste".
Kosemose Skrevet 19. januar 2010 #75 Skrevet 19. januar 2010 Ja... prøver å ikke la oppslagene fra Se&Hør (som jeg kun leser om hos tannlegen, må vite) farge meg for mye når jeg ser ham, men det ligger der som et bakteppe... Syns forøvrig den midterste kjolen til Ellen (den med paljetter i blå, grønt og ..?) var utrolig fin på en måte
Poppzy Skrevet 19. januar 2010 #76 Skrevet 19. januar 2010 Jeg syns stemningen var utrolig rar.. særlig mellom Wilborn og Kvarme. Merkelig. Ja, spesielt når Wilborn spurte han ut om han likte brunette eller blondine? Ble liksom en trykket stemning akkurat da.
Kosemose Skrevet 19. januar 2010 #77 Skrevet 19. januar 2010 Ja, spesielt når Wilborn spurte han ut om han likte brunette eller blondine? Ble liksom en trykket stemning akkurat da. ja, hehe, tror alle tenkte det samme da: "DU liker i allefall unge brunetter med stooooooore lepper og nappede øyebryn"
Shade Skrevet 19. januar 2010 #78 Skrevet 19. januar 2010 Det virket nesten som om wilborn tok det veldig personlig at de fikk latterkrampe av desserten og skulle ta igjen ved å være veldig vanskelig.. Jeg fikk i bunn og grunn inntrykket av at de to ikke likte hverandre noe særlig. Dette kan med andre ord bli en veldig interresant uke.. Men jeg håper jo det blir litt bedre stemning etterhvert, det blir litt pinlig å se på når det er så anstrengt
The Kitten Skrevet 19. januar 2010 #79 Skrevet 19. januar 2010 Hvorfor får vi nesten ikke se dem lage mat lenger?
Supramundane Skrevet 19. januar 2010 #80 Skrevet 19. januar 2010 Syns han Simen virker veldig hyggelig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå