ihearttom Skrevet 12. januar 2010 #21 Skrevet 12. januar 2010 hahaha sitter å ser på det nå, og ler meg ihjel trodde ikke det gikk ann å være SÅ elendig å lage mat. Tomatsuppe og potetmos og pølser kunne jo jeg lage på barneskolen
Fjonana Skrevet 12. januar 2010 #22 Skrevet 12. januar 2010 Det er helt toppers! Yndlings programmet til meg og mamma! Kveldens lille høydepunkt det
Gjest haahaah Skrevet 12. januar 2010 #23 Skrevet 12. januar 2010 herregud. jeg og sambo sitter å ler oss ihjel av sharif. dette var god tv underholdning
Gjest Gjest_marit_* Skrevet 12. januar 2010 #24 Skrevet 12. januar 2010 Tårene triller. Herlighet! handleturen eggene daim-sausen Sykt morsomt!
Gjest Cupcakes Skrevet 12. januar 2010 #25 Skrevet 12. januar 2010 har sitti å sett på det mutt alene nå, og har vel aldri ledd så mye alene i hele mitt liv! noe av det morsomste jeg har sett på lenge
Poppzy Skrevet 12. januar 2010 #26 Skrevet 12. januar 2010 Jeg har ledd meg igjennom programmet Toppers underholdning
Gjest Gjest_gjestx_* Skrevet 12. januar 2010 #27 Skrevet 12. januar 2010 Kan ikke begripe at alle ler av dette. Finnes overhodet ikke morsomt. Utrolig lite oppfinnsomt av Sharif. Mannen eier jo ikke humor og ødelegger heller programmet. Åååå hahaha pølser og suppe. Hohoho tress iskrem. Fytterakkern så ubeskrivelig tørt. Men dog ikke mer enn forventet fra den kanten. Karakter 1 og 2 som fortjent. Litt for høy karakter på underholdning. Dette var bånn i bøtta Sharif!
Gjest fragment Skrevet 12. januar 2010 #29 Skrevet 12. januar 2010 Dette er jo noe av det mest underholdende som går på tv for tiden. Likte første sesong veldig godt, og sesong to skuffer heller ikke. Lo nesten så tårene trillet av Tommy Sharif i dag, og ikke minst reaksjonen til kokken
-Ea- Skrevet 12. januar 2010 #30 Skrevet 12. januar 2010 Det var helt supert i dag!!!!! Er helt imponert over Sharif og hvor "på jordet" det går ann å havne L meg skakk!!
Gjest kaffe latte Skrevet 12. januar 2010 #33 Skrevet 12. januar 2010 Kan ikke tenke meg at Sharif var seriøs her. Det går ikke an å være sååå elendig. Ikke være istand til å koke pølser engang... Han sa f.eks. at siden han er muslim blir det ikke servert alkohol, men det kom da vinflasker på bordet. Berit Riise sa det forresten godt da hun sa at han i det minste tok den helt ut med å gjøre seg dårlig ved å dekke på med papptallerkener og plastbestikk.
PoisonIvy Skrevet 12. januar 2010 #34 Skrevet 12. januar 2010 (endret) Meget god start på sesong 2! Lo godt både i går og i dag Tommy Sharif er jo helt hysterisk! Og Tommy Steine er ikke så verst han heller.. Sharif: Har dere noen gang vært i leiligheten til en pakistaner? Steine: Jeg har hvertfall aldri vært i en leilighet med så få pakistanere... Endret 12. januar 2010 av PoisonIvy
hjertesukka Skrevet 12. januar 2010 #35 Skrevet 12. januar 2010 Han sa f.eks. at siden han er muslim blir det ikke servert alkohol, men det kom da vinflasker på bordet. Haha, han hadde da en salig skvett med whisky oppi tomatsuppa! Han flirte godt da, så jeg. Han kunne sikkert leid noen snertne kokker, men da hadde det ikke blitt halvparten så morsomt. Dette var gjennomført - og så med pappservise.
Turteldur Skrevet 12. januar 2010 #37 Skrevet 12. januar 2010 Dagens episode var hysterisk! Uskrelte egg i tomatsuppa ..men det ble litt mye etter hvert! Litt for barnslig når det ble barnefat i tillegg, hadde vært mer uskyldig moro med ekte fat osv
Gjest Huffsa Skrevet 12. januar 2010 #38 Skrevet 12. januar 2010 Har ikke ledd så mye på en gang av tv før som jeg gjorde i dag! HYSTERISK morsom episode! Er det mulig! :fnise: :ler: Nei, denne episoden gjorde dagen min!
Kanutten Skrevet 12. januar 2010 #39 Skrevet 12. januar 2010 Går det i reprise? Tror det er reprise i helga.
NullHull Skrevet 13. januar 2010 #40 Skrevet 13. januar 2010 Går det i reprise? Søndag ettermiddag fra kl 1515 sendes ukens episoder
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå