Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om han var seriøs (noe jeg tror han var) så skal han ha for å være "seg sjæl" og ikke hyre inn kokker som lager all maten, som han tar cred for (det ble jo gjort i sesong 1, jfm. Schrøder og Tande P mfl.)Kan man ikke lage mat, så kan man ikke det. Det finnes faktisk de som har null innsikt når det kommer til kjøkken og matlaging ;)

Jeg lo så jeg grein og syns dette var ganske fantastisk :skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes også gårsdagens episode var fryktelig morsom :skratte:

Men jeg fikk en liten bismak av programmet, mannen har jo vært gift med en pakistanisk kvinne i ni år og har tre barn... Det er mer enn ganske stuslig at han ikke én gang har laget mat til familien sin. Han som uttaler seg så ofte om innvandringspolitikk, framstår som en dårlig representant for et likestillingssamfunn!

Skrevet

har ikke fått sett det enda, er det like bra som sesong 1.

Gjest Gjest_Gry_*
Skrevet

Karakter 0

Tommy Sherif er jo helt idiot, vet ikke hvordan man skal koke pølser engang, og ville ta ketchup og sennep i gryta sammen med pølser og vann! Er det mulig! Koke eggene i tomatsuppa! Nei, vet du hva.

Berit Riise, hvem er det? Ja, forstod at hun er mor til berømte fotballgutta, men hvorfor er hun i progammet, er hun kjent for noe?

Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet

Sharif er jo helt idiot! Makan alså, ville ta ketchup og sennet i gryta med pølser og vann. Er det mulig! Koke eggene i suppa!

Morsomt var det, lenge siden jeg har ledd så mye, men lo jo av Sharif da, ikke med. Om han tenkte at all PR er god PR da han takket ja til å delta i programmet, så tok han feil. Han dummet seg fullstendig ut.

Skrevet
Berit Riise, hvem er det? Ja, forstod at hun er mor til berømte fotballgutta, men hvorfor er hun i progammet, er hun kjent for noe?

Som den kvinnelige fotballanalfabeten jeg er, er det Berit Riises mange uttalelser i media som gjorde at jeg ble oppmerksom på hvem sønnen hennes, Bjørn Arne Riise er. Dama er ikke bare en kruttønne, hun er vulkan av et menneske. Uansett hvordan man oppfatter henne blir man ikke upåvirket av henne. Steike, for et menneske!

Skrevet

Sharif virker jo virkelig helt dust! Han virker rett og slett dum.

Gjest Candy Dong
Skrevet
Sharif er jo helt idiot! Makan alså, ville ta ketchup og sennet i gryta med pølser og vann. Er det mulig! Koke eggene i suppa!

Stod nok i manus. Ingen er SÅ dum.

Skrevet

Jeg så Sharif i et program om NM i "rare" ting. Der skulle han delta i NM i Ola-bilkjøring. Han bare tulle og fjasa og det virket ikke som om han prøvde å få "bilen" opp i fart. Det forundrer meg ikke at han later som han ikke kan koke pølser engang. Han gjør seg selv til en klovn. Det er vel morsomt for han og for de som liker det.

Skrevet

Tenkte samme tanken som Bellatrix.

Det er vel nesten ikkje muleg å vere SÅ blåst?

Idag:

Steine: "Åååå, så lenge siden sist!" (ironisk tonefall)

Sharif: "Lenge siden? Vi var jo hos meg igår! Husker du ikke det?!"

:fnise:

Og då han trudde dansken på butikken trudde han ville kjøpe narkotikapulver (og ikkje potetmospulver)?! "Greit nok at jeg er pakistaner, men! Jeg blir mistenkeliggjort over alt!" Dønn seriøs.

:klø:

Skrevet

La merke til at da de sa noe om at han var "vanskelig å lese", så trodde Sharif at de mente det bokstavelig. Altså at han hadde leseproblemer. :klaske:

Tror neppe dette har noe med kulturklæsj å gjøre, for å si det sånn.

Skrevet

Enten er han virkelig stokk dum, eller så er han bare verdens mest irriterende person. Han klarer jo ikke være normal ett sekund, og dummhetene bare renner ut av ham. Må jo være mulig å klare å være saklig to sekunder innimellom. Det var litt gøy i starten men når han i program 3 fortsatt bare spiller dum blir det bare teit. Særlig når dumhetene er så gjennomskubare.

Skrevet
Tenkte samme tanken som Bellatrix.

Det er vel nesten ikkje muleg å vere SÅ blåst?

Idag:

Steine: "Åååå, så lenge siden sist!" (ironisk tonefall)

Sharif: "Lenge siden? Vi var jo hos meg igår! Husker du ikke det?!"

:fnise:

Og då han trudde dansken på butikken trudde han ville kjøpe narkotikapulver (og ikkje potetmospulver)?! "Greit nok at jeg er pakistaner, men! Jeg blir mistenkeliggjort over alt!" Dønn seriøs.

:klø:

:skratte:

Sorry, klarte ikke å dy meg....

Gjest Gjest_Gjesten_*
Skrevet

Tommy Sherif var bare god underholdning. Håper han blir flinkere til å lage mat nå :)

Skrevet
Tommy Sherif er jo helt idiot, vet ikke hvordan man skal koke pølser engang, og ville ta ketchup og sennep i gryta sammen med pølser og vann! Er det mulig! Koke eggene i tomatsuppa! Nei, vet du hva.

Tommy Sharif er en skikkelig MANN! :briller:

Skrevet

Kjenner jeg fikk nok av Sharif i går. Nok er nok :filer:

Neste uke er det Ellen Arnstad, Frithjof Wilborn, Simen Staalnacke og Geir Kvarme. Ser av reklamen at de har det morsomt de også :)

Skrevet

Respekt for at Sharif prøvde, synes det er bedre å prøve selv enn å få noen andre til å gjøre det. Men synes Tommy Steine hadde en utrolig hoven holdning til det der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...