Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Så flaut for TV3....Katrine Søland og Trine Grung virker jo rølpete, harry, uhøflige og utrolig usmakelige!

Trine spiste som en fet gammel mann, og Katrine overrasket med å gå rundt og være sur kjerring ved å sjekke støvet i husene de de hun besøkte (som om hun var støvinspektør..) Katrine bablet og tok aldri pauser, hun enset ikke de andre i gruppen og hun og Trine var som to barneskolenjenter som ikke kunne føre en eneste samtale som inkluderte andre.

Stakkars mannen forsøkte å skåle 4 ganger, men Katrine slapp ingen til. For en usympatisk liten jente!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Så flaut for TV3....Katrine Søland og Trine Grung virker jo rølpete, harry, uhøflige og utrolig usmakelige!

Trine spiste som en fet gammel mann, og Katrine overrasket med å gå rundt og være sur kjerring ved å sjekke støvet i husene de de hun besøkte (som om hun var støvinspektør..) Katrine bablet og tok aldri pauser, hun enset ikke de andre i gruppen og hun og Trine var som to barneskolenjenter som ikke kunne føre en eneste samtale som inkluderte andre.

Stakkars mannen forsøkte å skåle 4 ganger, men Katrine slapp ingen til. For en usympatisk liten jente!

Denne tråden handler om programmet på TVnorge og ikke på TV3

Gjest Gjest
Skrevet

Hjelpes...Kathrine Søland presterte å si "Å en som fiser, det er jeg bare ikke vant til". (Asgeir prumpet).

Har hun aldri gjort det?!

Gjest Gjest_Mia_*
Skrevet

Hun synes sikkert at det suger! Hva var det? Hun værdama virker jo veldig snill og koselig, og en kunne jo fort se at Linda hadde andre grenser for comfort zone enn værdama. som hun så fint sa det selv; i min familie begynte vi ikke å gi klemmer før på 90 tallet!

Men det så nå ut til å gå sin gang i fred og fordragelighet på programmet i går, helt til værdama utbrøt helt på slutten av programmet; Hun synes sikkert at det suger! Da falt hun ned i mine øyne, er hun grei kun så lenge menneskene rundt henne er slik som henne selv? Syntes det var smålig og ondskapsfullt sagt jeg. vi må jo ha respekt for andre!

Blir spennende resten av uka nå da! Håper Linda klarer seg bra :-)

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg er så vant til å se på reprisen av 4 stjerners middag på søndager. Det var litt kjedelig at det ikke var noe igår.

• 2 uker senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

CåreJånny ( litt usikker på hvordan det skrives) er det bare meg, eller er han bare herlig?!

Aldri hørt om han jeg, så han er ny for meg, og jeg må bare se på, han er jo bare herlig!

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Så utrolig uhøflige disse middagsgjestene er!

Cårejånni, Lisa Tønne, Jonna Støme og Stine Buer...

Han som heter "Cårejånni" sitter og ler og fniser som en annen tenåring, og "Jonna" sier masse upassende og fornærmer vertinnen og Lisa Tønne flere ganger.

Så barnslige gutter...

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen som vet når finalen skal være?

Skrevet

Finalen sendes på torsdag.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Hvis det var TV-Norge-programmet (og ikke TV3):

Lene Alexandra introduserte sin forrett av loff med ost og grillkrydder med -"det er bare dritgodt".

Da ramler jeg av stolen...

Når folk bruker ordet "drit" om noe som er fint. Drit er bæsj.

:filer:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvis det var TV-Norge-programmet (og ikke TV3):

Lene Alexandra introduserte sin forrett av loff med ost og grillkrydder med -"det er bare dritgodt".

Da ramler jeg av stolen...

Når folk bruker ordet "drit" om noe som er fint. Drit er bæsj.

:filer:

Når noen bruker ordet dritgodt så har det ingen ting med bæsj å gjøre. Dette er vanlig å si om noe, enten om det er noe som er godt,vondt eller hvis noe er kjedelig kan man si: det var dritkjedelig

Skrevet

Når noen bruker ordet dritgodt så har det ingen ting med bæsj å gjøre. Dette er vanlig å si om noe, enten om det er noe som er godt,vondt eller hvis noe er kjedelig kan man si: det var dritkjedelig

Det passer seg uansett ikke å si når man skal servere mat. I hvert fall ikke i en sånn sammenheng.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet (endret)

Jeg er fullt klar over bruken av ordet.

Jeg sier bare at jeg synes bruken av ordet er håpløst.

Drit: tenk over ordet. Veldig ufint, synes jeg.

Endret av gjestdeluxe
Gjest gjestdeluxe
Skrevet

I dag er det en vertinne som heter "Birgitte" - hun er kanskej kjent?

Lenge siden jeg har sett en som snakker så mye og slitsomt. Slapp de andre til?

Skrevet

Hvem vant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...