Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Syns han Simen virker veldig hyggelig!

Enig.

Han virker veldig sympatisk og koselig.

Maten så bare kjempe god ut, spesielt desserten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig artig at han hadde laget de bildene også! :jepp:

Skrevet

Bildene var kjempestilige. :jepp:

Er det forresten flere enn meg som blir lei av dette paljettsnakket til Ellen?

Skrevet

Hun er litt .. for mye. Jeg ble flau da hun danset og gnudde seg på han med trekkspillet..

Skrevet
Hun er litt .. for mye. Jeg ble flau da hun danset og gnudde seg på han med trekkspillet..

:enig:

Det var bare smakløst. Likte kommentaren: "En finger Ellen, ikke hele kroppen." :hoho:

Skrevet

synes ellen er slitsom,med den latteren sin hele tiden..virker falsk

og wilborn finnes liksom noe hele tiden å klage på..

er ikke det uteom reglene å servere fingermat? hadde ikke fått opplyst det (ikke helt ordrett da)!! er jo helt fjern hele gubben..

er sikker på at når han skal ha gjester så kommer han sikkert til å dra med seg hun kjerringa si på tv...

(ikke noe negativt,men hun minner meg om en russisk hore,var liksom det først som datt ned i hodet mitt når jeg så henne :sjenert: )

Skrevet

er ikke det uteom reglene å servere fingermat? hadde ikke fått opplyst det (ikke helt ordrett da)!! er jo helt fjern hele gubben..

er sikker på at når han skal ha gjester så kommer han sikkert til å dra med seg hun kjerringa si på tv...

(ikke noe negativt,men hun minner meg om en russisk hore,var liksom det først som datt ned i hodet mitt når jeg så henne :sjenert: )

Neida, dette var ikke negativt i det hele tatt. :ler:

Forøvrig er jeg enig med deg. Han virker som en litt tungvint gjest.

Skrevet

Liker Simen jeg også, men kan styre meg for Wilborn og Ellen. Fikk ikke med meg hele episoden i dag, men det gjorde ingenting :fnise:

Skrevet

Ellen ler for høyt. Og snakker for mye om paljetter. Så var det ikke hun som skulle i fokus da han fyren spilte trekkspill.

Fritjof likte jeg før. Men ikke etter at han fikk en 24 år yngre kjæreste. Så synes jeg at han prater plagsomt.

Geir liker jeg egentlig. Men han er litt rar. Man ler ikke i timesvis av at desserten var for søt. Og jeg ville ikke blitt glad for å bli kalt maskulin.

Simen virker søt.

Skrevet

står jo i tv oversikten at kjæresten til Wilborn skal være med, så det kan jeg være sikker på og... :lur:

Gjest Gjest-Blablabla
Skrevet

[er sikker på at når han skal ha gjester så kommer han sikkert til å dra med seg hun kjerringa si på tv...

Skrevet
[er sikker på at når han skal ha gjester så kommer han sikkert til å dra med seg hun kjerringa si på tv...

Helt enig :popcorn: .Men hun minner meg om norsk hore :sjenert: .

Det var da veldig sterke ord må jeg si!

Skrevet

Enig med Poppzy. Helt unødvendig å referere til henne som en hore. Det passer seg ikke. :fy_fy:

Skrevet
Enig med Poppzy. Helt unødvendig å referere til henne som en hore. Det passer seg ikke. :fy_fy:

Nettop!

Så kan vi la vare å skrive HVERKEN russisk,norsk eller hvilken som helst hore.Det var ikke pent.Å skrive før det "nei,nei ikke noe negativt" og da slike ord rett etter det..det jo er uforskammet og ren hån :nei: !

Det var til hu som skrev det i utganspunktet noopy eller hva hun het.

Gjest ikke h...
Skrevet

Det var stygt sagt,ja :kjefte:

Skrevet (endret)

Gud hvor kvalm og utakknemmelig Wilborn er! Fikk dere med dere at han sa, hva skal jeg med en dressingshaker. Hva skal man med det da! Fin julegave neste år!!! Eller noe så, sa han :kjefte:

Endret av Poppzy
Skrevet

En dressingshaker lissom... Hva skal jeg med den'a?

Utakknemlig?

Jeg hadde blitt glad for en slik jeg.

Skrevet (endret)

Jeg hadde blitt glad for det jeg :)

Endret av Poppzy
Skrevet
Gud hvor kvalm og utakknemmelig Wilborn er! Fikk dere med dere at han sa, hva skal jeg med en dressingshaker. Hva skal man med det da! Fin julegave neste år!!! Eller noe så, sa han :kjefte:

Jeg likte ham veldig godt før denne uken, men nå...

Han har gått fra å framstå som folkelig og omgjengelig, til å framstå som hoven og kritisk (selv om han måtte spise i seg noe av kritikken etterhvert som kvelden skred fram)...

Håper han finner tilbake til den hyggelige tv-personligheten han hadde før, for de sidene han har vist denne uken har ikke vært så veldig sympatisk.

Skrevet
Jeg likte ham veldig godt før denne uken, men nå...

Han har gått fra å framstå som folkelig og omgjengelig, til å framstå som hoven og kritisk (selv om han måtte spise i seg noe av kritikken etterhvert som kvelden skred fram)...

Håper han finner tilbake til den hyggelige tv-personligheten han hadde før, for de sidene han har vist denne uken har ikke vært så veldig sympatisk.

Jeg tror han prøver å være morsom - selv om det ikke er helt velykket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...