Gå til innhold

Sequax sine tanker og undringer...

Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler:

her har jeg vært borte i en knapp uke, og hva skjer ? dere tar av :fy_fy::skratte:

Hæ ? Skjønner ikke hva du snakker om!!! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen, alle sammen ! ( ja, morgen.... :fnise: jobbet til 03.30 i natt )

Idag er det kos, kos, kos og mere kos ! Fortsetter gjennom helga!! Får bestiser på besøk og skal spise kaaaaaaaaaake og drikke maassssse!! *bli med og skål med den evinnelige whiskeyen din, da, Pingting ?*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for kosehelg! Her skal det skrives oppgaver i helga, men jeg og Numi-mannen skal nok sørge for å kose oss litt mellom slagene. Det er jo tross alt det vi er best på - sløve sammen i sofaen foran tv'n. :plystre:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sløve sammen i sofaen foran tv'n. :plystre:

Godt å høre at det ikke bare er oss :fnise:

Vi får se på whiskyskåling i morgen tror jeg, akkurat nå er jeg full av øl og driver å vurderer om jeg har plass til litt sjokolade eller ikke... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for kosehelg! Her skal det skrives oppgaver i helga, men jeg og Numi-mannen skal nok sørge for å kose oss litt mellom slagene. Det er jo tross alt det vi er best på - sløve sammen i sofaen foran tv'n. :plystre:

Hørtes ikke dumt ut det heller !! Vi er også dyktige på å slappe av mest mulig i sofaen ;)

Skål! *vifter med GT'en sin*

KANPAIIIII!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en herlig fredag!! Hva med deg ? Sitter du på lesesalen ? ( heldiggrisen....)

:gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah, sitter her og prøver å finne ut av hva disse intervjuene mine egentlig forteller meg. Akkurat nå forteller de meg ikke så mye, tror jeg må ha kaffe. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:overrasket: Heldiggrisen? Som sitter på lesesal? :klø: Nå skjønner jeg ingenting. :fnise:

Hilsen hun som er sjeleglad hun ALDRI skal studere igjen. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah, sitter her og prøver å finne ut av hva disse intervjuene mine egentlig forteller meg. Akkurat nå forteller de meg ikke så mye, tror jeg må ha kaffe. :fnise:

Kaffe er en herlig remedi!!

:overrasket: Heldiggrisen? Som sitter på lesesal? :klø: Nå skjønner jeg ingenting. :fnise:

Hilsen hun som er sjeleglad hun ALDRI skal studere igjen. :lol:

Hadde jeg hatt kjempegod råd hadde jeg ikke gjort noe annet enn å studere resten av livet... :fnise:

Hilsen Nysgjerrigper på loftet... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du kan prøve å bruke 4 år på bachelor og så ta to mastergrader - da kan jeg garantere deg at du vil være GLAD for å bli ferdig! :ler:

Neida, jeg koser meg jo. Og håper jeg aldri slutter å være nysgjerrig og ville lære nye ting. men akkurat nå begynner yrkeslivet å friste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :gjeiper: Blir eventuelt 3 + 2 år...og bare én mastergrad....er jo ikke stormannsgal, heller!! :ler:

Har vært i yrkeslivet lenge og har egen bedrift, så jeg går litt motsatt vei...studier-jobbing-studier....jobbing-studier... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...