^^Belle^^ Skrevet 16. mars 2010 #221 Del Skrevet 16. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. mars 2010 #222 Del Skrevet 18. mars 2010 her har jeg vært borte i en knapp uke, og hva skjer ? dere tar av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #223 Del Skrevet 18. mars 2010 her har jeg vært borte i en knapp uke, og hva skjer ? dere tar av Hæ ? Skjønner ikke hva du snakker om!!! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. mars 2010 #224 Del Skrevet 19. mars 2010 det tar jo aaaldri av i noen av dagbøkene her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. mars 2010 #225 Del Skrevet 19. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 19. mars 2010 #226 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Endret 19. mars 2010 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #227 Del Skrevet 19. mars 2010 God morgen, alle sammen ! ( ja, morgen.... jobbet til 03.30 i natt ) Idag er det kos, kos, kos og mere kos ! Fortsetter gjennom helga!! Får bestiser på besøk og skal spise kaaaaaaaaaake og drikke maassssse!! *bli med og skål med den evinnelige whiskeyen din, da, Pingting ?* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 19. mars 2010 #228 Del Skrevet 19. mars 2010 for kosehelg! Her skal det skrives oppgaver i helga, men jeg og Numi-mannen skal nok sørge for å kose oss litt mellom slagene. Det er jo tross alt det vi er best på - sløve sammen i sofaen foran tv'n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. mars 2010 #229 Del Skrevet 19. mars 2010 :sløve sammen i sofaen foran tv'n. Godt å høre at det ikke bare er oss Vi får se på whiskyskåling i morgen tror jeg, akkurat nå er jeg full av øl og driver å vurderer om jeg har plass til litt sjokolade eller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 21. mars 2010 #230 Del Skrevet 21. mars 2010 Skål! *vifter med GT'en sin* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #231 Del Skrevet 21. mars 2010 for kosehelg! Her skal det skrives oppgaver i helga, men jeg og Numi-mannen skal nok sørge for å kose oss litt mellom slagene. Det er jo tross alt det vi er best på - sløve sammen i sofaen foran tv'n. Hørtes ikke dumt ut det heller !! Vi er også dyktige på å slappe av mest mulig i sofaen Skål! *vifter med GT'en sin* KANPAIIIII!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. mars 2010 #232 Del Skrevet 26. mars 2010 (sånn, da har jeg deg på mine innlegg igjen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #233 Del Skrevet 26. mars 2010 (sånn, da har jeg deg på mine innlegg igjen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. mars 2010 #234 Del Skrevet 26. mars 2010 Har du en fin fredag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #235 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg har en herlig fredag!! Hva med deg ? Sitter du på lesesalen ? ( heldiggrisen....) :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. mars 2010 #236 Del Skrevet 26. mars 2010 jah, sitter her og prøver å finne ut av hva disse intervjuene mine egentlig forteller meg. Akkurat nå forteller de meg ikke så mye, tror jeg må ha kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. mars 2010 #237 Del Skrevet 26. mars 2010 Heldiggrisen? Som sitter på lesesal? :klø: Nå skjønner jeg ingenting. Hilsen hun som er sjeleglad hun ALDRI skal studere igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #238 Del Skrevet 26. mars 2010 jah, sitter her og prøver å finne ut av hva disse intervjuene mine egentlig forteller meg. Akkurat nå forteller de meg ikke så mye, tror jeg må ha kaffe. Kaffe er en herlig remedi!! Heldiggrisen? Som sitter på lesesal? :klø: Nå skjønner jeg ingenting. Hilsen hun som er sjeleglad hun ALDRI skal studere igjen. Hadde jeg hatt kjempegod råd hadde jeg ikke gjort noe annet enn å studere resten av livet... Hilsen Nysgjerrigper på loftet... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. mars 2010 #239 Del Skrevet 26. mars 2010 Haha, du kan prøve å bruke 4 år på bachelor og så ta to mastergrader - da kan jeg garantere deg at du vil være GLAD for å bli ferdig! Neida, jeg koser meg jo. Og håper jeg aldri slutter å være nysgjerrig og ville lære nye ting. men akkurat nå begynner yrkeslivet å friste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #240 Del Skrevet 26. mars 2010 Hehe :gjeiper: Blir eventuelt 3 + 2 år...og bare én mastergrad....er jo ikke stormannsgal, heller!! Har vært i yrkeslivet lenge og har egen bedrift, så jeg går litt motsatt vei...studier-jobbing-studier....jobbing-studier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå