LineGourmet Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #241 Del Skrevet 1. mars 2010 8 DPO (cd 24), temp 36,37 Jeg har jo egentlig sagt til meg selv at jeg ikke skal innbille meg symtomer osv, men jeg unnskylder meg med at hvis det skulle klaffe denne PP, så vil jeg kunne gå tilbake og si: Hva var det jeg sa? Så jeg tar den risikoen det er å ha nok et innbildt svangerskap og skjegget i postkassa når mensen kommer Jeg har hatt et snev av stikninger nederst i magen siden slutten av dagen på jobb i dag. Det er ikke noe heftige greier - faktisk så mildt at det godt kan være innbildning. Men det kan også være FESTESMERTER og livmoren som strekker seg... Der sa jeg det, svart på hvitt. Så får jeg bare føle meg dum igjen når mensen kommer likevel Jeje - og vi overlever mandagen alle mann (eller kvinner da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 1. mars 2010 #242 Del Skrevet 1. mars 2010 Blir det testing til helgen da? Jeg skal sende litt babystøv i din retning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #243 Del Skrevet 1. mars 2010 Blir det testing til helgen da? Jeg skal sende litt babystøv i din retning Takk, takk Lilljan Testing? hmm.. jo, antagelig. IKM er søndag, så tipper det blir en test på lørdag, kanskje fredag. Men det beste er vel bare å klare å vente på på mensen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. mars 2010 #244 Del Skrevet 1. mars 2010 Spennende med testing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkpus Skrevet 2. mars 2010 #245 Del Skrevet 2. mars 2010 Liker den symptomjakten din du! Dette er rett og slett spennende Må slenge inn litt babystøv til deg jeg også :strix: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #246 Del Skrevet 2. mars 2010 Liker den symptomjakten din du! Dette er rett og slett spennende Må slenge inn litt babystøv til deg jeg også :strix: :strix: :strix: Hah! Føler at dere hauser opp stemningen her nå hehe.. _________________________________ 9 DPO temp 36,55 Aj, jeg driver å ser for meg trifasisk kurve. Jeg tror jeg må legge inn alle tallene på FF og sjekke.. :gjeiper: Ps: vi må roe oss litt her nå - fallhøyden er stor vet dere Nei, seriøst Og til slutt så har jeg bestemt at om det ikke klaffer nå - så blir det ikke noe seriøs prøving neste PP. Da blir det full avkobling og ingen temping og ingen tester Yepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #247 Del Skrevet 2. mars 2010 Ja, det får'n si - imponerende hva man kan få ut på fertility friend av statistikker og charts og info da Så langt: " Frequencies of your top signs on pregnancy charts at 9 DPO: Not enough data." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #248 Del Skrevet 3. mars 2010 10 DPO (26), temp 36,76 Tempen ble ikke valid i dag. Jeg var våken kl 5 og rakk så vidt å sovne før klokka ringte.. Er ikke så optimistisk på klaff i dag. Føler meg mentalt i pms og eventuelle tegn i magen skyldes vel mest forstoppelse. Hvorfor får jeg så ofte forstoppelse uka før mensen? Jævlig irriterende! Sliten i dag jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 3. mars 2010 #249 Del Skrevet 3. mars 2010 Bare innom for å gi deg en De dagene før TR er utrolig slitsom og klart som prøver er det ekstra spesielt å gå slik å vente og håpe på et mirakel :rødme: Jeg krysser som vanlig alt jeg kan for at det har klaffet for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #250 Del Skrevet 4. mars 2010 Bare innom for å gi deg en De dagene før TR er utrolig slitsom og klart som prøver er det ekstra spesielt å gå slik å vente og håpe på et mirakel :rødme: Jeg krysser som vanlig alt jeg kan for at det har klaffet for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #251 Del Skrevet 4. mars 2010 11 DPO, temp 36,59 Litt usikker på tempen i dag også. Tempet 20 min før tiden og var et øyeblikk våken 1 time før det igjen... Har ikke bestemt meg for om jeg tester i morgen, eller om jeg venter til lørdag. Ingen spesielle symtomer på verken det ene eller andre. Men jeg har vært på do i dag da! Uansett; jeg føler meg ikke "klar" for å være gravid i dag heller så... (whatt??!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 4. mars 2010 #252 Del Skrevet 4. mars 2010 Spennende her om dagen Sender deg mengder med babystøv og krysser det jeg klarer å krysse :strix::strix::strix::strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #253 Del Skrevet 4. mars 2010 Spennende her om dagen Sender deg mengder med babystøv og krysser det jeg klarer å krysse :strix::strix::strix::strix: Jeg håper hei-ingen og støvkastingen gir resultater snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 4. mars 2010 #254 Del Skrevet 4. mars 2010 Kan meddele at jeg også er litt rar i magen rett før TR, men hos meg blir magen løs ... Ja, dagene før IKM er til tider litt for nervepirrende. Titter innom på lørdag før jeg drar på ferie for en siste up-date og evt test resultat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #255 Del Skrevet 5. mars 2010 12 DPO, temp 36,76 Mmm.. høy temp i dag. Målte en halvtime senere enn normalt, men hadde sovet minst 3 timer sammenhengende... Jeg hadde egentlig tenkt å spare litt morgenurin for å teste når jeg kom hjem fra jobb, men så glemte jeg det. Dvs jeg var bare far-out-trøtt! ,så det var ikke i tankene mine i det hele tatt. Jeg syns jeg må ha morgen-urin, så da blir det testing i morgen... Jeg føler meg så rar - litt sånn ut-av-meg-sjæl-opplevelse.... sånn har det vært mer eller mindre hele uken. Har også vært unormalt tørst siste 4-5 dager og innbiller meg at jeg har ekstra "varme" bryster. Og rødmende kinn (sola?) Tja, så får vi se i morra da. Det er sikkert ikke no der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 5. mars 2010 #256 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg heier på deg. For meg ble det alltid en reservert følelse foran hver testing. Ville ikke fyre meg opp og skape store forventninger da blir liksom fallet så mye lenger. Så jeg skapte en sperre hos meg selv. Kjempedeilig når jeg endelig kunne vise til to blå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkpus Skrevet 5. mars 2010 #257 Del Skrevet 5. mars 2010 Krysser alt jeg har for deg Line (bortsett fra beina ) Det er så spennende her hos deg men jeg skjønner det med å forholde seg litt rolig og ikke bli helt crazy liksom. Men......når det er sagt... ... ... ... :strix: :strix: :strix: 7 babystøv-kastere må da hjelpe så det får du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #258 Del Skrevet 5. mars 2010 til dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. mars 2010 #259 Del Skrevet 5. mars 2010 Spennende spennenede, håper det har klaffet for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 5. mars 2010 #260 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Masse lykke til med testing i morgen Babystøv fra meg også: :strix: :strix: :strix: :strix: Endret 5. mars 2010 av Rosa76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå