captiva Skrevet 15. april 2010 #221 Del Skrevet 15. april 2010 Håper det går greit med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 15. april 2010 Forfatter #222 Del Skrevet 15. april 2010 Hmm , sjefen din høres ikke aldeles god ut må jeg si. Man kaller ikke sine ansatte for pingle, eller kommer med dårlig skjulte hint om hva man synes om fraværsstatistikken på den måten Er man syk så er man syk, og om årsaken til at man er syk er graviditet-vel, så er det sånn. Man er ikke mindre slapp eller kvalm selv om grunnen til at man er det er at man er gravid-doh Det var dagens utblåsning herfra du ble ivrig der, Ilja! Jeg synes ikke det går an jeg heller, men så er det så vanskelig å ta det opp. Takk for at du støtter meg så du har fått andre spisevaner ja Utrolig hva man kan få lyst på, jeg ble helt hektet på gulrøtter jeg, Ja, gulrøtter er jo ikke det verste. Jeg er generelt blitt skikkelig matglad og er sulten hele tida. Jeg har alltid gått for å være småspist, men det er jeg ikke lengre altså I tillegg til fleskepølse har jeg kjempedilla på lakris Slik du beskriver graviditetsplagene dine Pusla, så tror jeg du lett kunne fått sykemelding, istedet for å presse deg på jobb, kanskje blir du mindret plaget av kvalmen også. Å gå gravid er jo en unntakstilstand og jeg må si at jeg har lav terskel for å gå til legen å be om sykemelding under graviditet, det er ikke tiden for å presse seg på jobb som man kanskje ville gjort hvis man var syk av andre årsaker. Takk for støtten til deg og Jeg ønsker å jobbe så lenge som mulig og jeg tenker jo sånn nå iallfall, at sykmelding er et nederlag. Foreløpig er jeg ikke dårligere enn at det går på et vis, men det er klart, jeg kommer ikke til å presse meg for langt. Jeg synes det er greit å ta en hjemmedag innimellom og bruker egenmeldingene litt sånn forebyggende. På den måten kan jeg kanskje få hentet meg inn der og da, istedetfor å måtte sykmelde meg tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 15. april 2010 Forfatter #223 Del Skrevet 15. april 2010 Hvordan står det til med deg nå, Pusla? I dag er det fotballkamp her Jeg er klar for kamp, har faktisk supporter utstyr på meg allerede. Håper været blir litt bedre, det er nå, men det skal vel regne aske etterhvert. Grattis med Molde-seier, trulta! Håper det går greit med deg Takk Håper du har det greit også! Jeg har en god dag, kom meg avgårde på jobb uten særlig problemer og UTEN å kaste opp når jeg gikk av bussen Her ta vi med oss alt positivt Også må jeg til skjønnemannen som fyller år i dag! Vi feiret litt i går, for da hadde pappa bursdag og da var mamma og han her + søs og kjæreste. Så det var en koselig stund Ellers blir det stille og rolig, skjønnemannen digger å ha besøk og er supersosial, men når det kommer til å få oppmerksomhet selv, er han ikke så interessert. Jeg er trøtt om dagen, søvnen er så som så, så nå skal jeg snart tusle til køys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 16. april 2010 #224 Del Skrevet 16. april 2010 Masse gratulasjoner med vel overstått til skjønnemannen! Håper du har en like fin dag som gårsdagen, du er tøff altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 17. april 2010 Forfatter #225 Del Skrevet 17. april 2010 Takk mocci De siste dagene har jeg ikke vært mye kvalm og det har vært utrolig deilig Så håper jo litt at det betyr at det verste er over, men jeg er fortsatt litt skeptisk til bussen på morgenen da I dag har skjønnemannen dratt avgårde på klassefest med ungdomsskoletrinnet hans og kommer igjen i morra. Vi er forskjellige sånn han og jeg - jeg skyr sånt som pesten, mens han gledet seg stort. Er sikkert jeg som er den rare av oss da Ellers tenker jeg litt på studiene om dagen - eksamen om halvannen måned og jeg er ikke helt i rute. Ligger ikke mer etter enn at noen skippertak kan få meg inn igjen, men problemet er jo bare at jeg ikke orker noen skippertak. Jeg kan jo selvfølgelig utsette det, men neste eksamen er isåfall i januar og da er det jo sikkert ikke noe lettere med en baby i hus. og jeg har kommet over halvveis i pensum, så jeg får bare bøye nakken og sette i gang. Huff, ikke mye motivert og jeg er ikke typen som gjør noe halvveis heller. Ha en fortsatt fin helg, jenter, nå skal jeg se på jentefilm og spise middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 18. april 2010 #226 Del Skrevet 18. april 2010 Håper du hadde en fin alene kveld i går deilig av og til og bare slappe av helt alene. Krysser fingrene for at den verste kvalmen din har gitt seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 18. april 2010 Forfatter #227 Del Skrevet 18. april 2010 dream Ja, jeg koste meg alene i går (samme med vofs ). Jeg er endel alene, for samboeren jobber turnus også er han sammen med kompiser for det meste i helgene når han først er det. Men vi trives sånn og det å savne hverandre litt er bare sunt for forholdet :rødme: Jeg er 17 uker i dag Det er deilig for hver uke som går og nå er det bare drøyt to uker til ultralyden også. Skal bli godt å få svar på hvordan det ser ut der inne, for jeg tenker jo fælt på det om dagen. Nå sitter jeg her og venter litt på at skjønnemannen skal komme hjem, sånn at jeg kan utsette lesinga enda litt Flott vårvær og her i dag. Også skal LSK spille mot Haugesund i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 18. april 2010 Forfatter #228 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Som en del av "pusla jobber med seg selv og sitt forhold til kroppen sin"-prosjektet mitt og fordi flere av dere liker å se på mager Sånn så min mage ut i går: Endret 18. april 2010 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 18. april 2010 #229 Del Skrevet 18. april 2010 Så fin mage du har :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 18. april 2010 #230 Del Skrevet 18. april 2010 pusla Så moro å se bildet av magen igjen, og den har jo vokst bra siden forrige bilde:) og kroppen din ser jo veldig fin og slank ut spør du meg Så det er hos dere er, her er den iallefall ikke. Det er kommet snø her i natt og det er surt og kaldt ute Ha en fin søndag og kos deg i vårsola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 19. april 2010 #231 Del Skrevet 19. april 2010 Søte lille magen! :rødme: Den vokser jo, så det tyder på at den lille trives. Blir spennende med UL, vil dere vite kjønnet hvis de ser det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 20. april 2010 #232 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg må si meg helt enig med Kospia, så slank og fin du er. Jeg lurer også på om dere skal vite kjønnet. Det kom :snø: i helga her, men nå er den nysnøen borte igjen bare noen gamle haugen med snø igjen nå, det er sånne som ligger i skyggen og/eller er ganske store. Kanskje våren kommer snart da. Det er lov å håpe på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 21. april 2010 #233 Del Skrevet 21. april 2010 HVordan er formen om dagen? Fine magen din :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 22. april 2010 Forfatter #234 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Superlilja, kospia, tinio, trulta og dream Tusen takk for gode ord, jenter Tinio og trulta: Vi har hele tida sagt at vi ikke vil vite kjønnet på UL om vi får valget, men de siste par ukene har vi pratet litt om det igjen. Vi er jo fryktelig nysgjerrige og det er også lettere å kjøpe klær og utstyr om vi vet hva det blir. Så vi får se på UL, om de kan se det - da tror jeg nok kanskje vi ønsker å se I dag har jeg vært hos jordmor for første gang. Først satt jeg meg på feil plass så de ikke så at jeg hadde kommet, så jeg mistet de første tyve minuttene Men når jeg først kom inn, var det veldig ok. Vi hadde mye tid til å prate om det jeg hadde på hjertet og det var bra, synes jeg. Også fikk jeg høre hjertelyd 140 slag i minuttet, det var så herlig å høre og utrolig rart å tenke på :rødme: Ellers har jeg det ganske bra, litt kranglete rygg om dagen, men kvalmen har blitt mye bedre da Det føles godt! Endret 22. april 2010 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 22. april 2010 #235 Del Skrevet 22. april 2010 Herlig å høre hjertelyd ja Godt å høre at formen er litt bedre :)og så bra at du er igang hos jm. Godt å få pratet med noen som virkelig kan dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 22. april 2010 #236 Del Skrevet 22. april 2010 140 slag i minuttet sier du? Da vet jeg hvilket kjønn jeg tipper bebisen din har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 23. april 2010 Forfatter #237 Del Skrevet 23. april 2010 dream: 140 slag i minuttet sier du? Da vet jeg hvilket kjønn jeg tipper bebisen din har Ja, noen sikker vitenskap er det vel ikke, men jeg ser at mange mener det da er gutt. Jeg tror det er gutt og, men vi holder det foreløpig helt åpent. Så lenge babisen er frisk, så er vi fornøyd Helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 24. april 2010 #238 Del Skrevet 24. april 2010 Pusla Nok en gang er det lenge siden jeg har vært her inne hos deg. Finee magen din Koselig at du deler med oss. Kan noen fortelle en uvitende barnløs "gammel dame" hvorfor man vet kjønnet på barnet ut fra hjertelyden Men hvis det er rett så blir det jo en liten lsk spiller da Ha en kjempefin helg Pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 24. april 2010 Forfatter #239 Del Skrevet 24. april 2010 Ulva Kan noen fortelle en uvitende barnløs "gammel dame" hvorfor man vet kjønnet på barnet ut fra hjertelyden Jeg er uvitende jeg og, Ulva Men det er visstnok sånn at hjertet ofte slår fortere på jenter i magen enn på guttene. Hvorfor det er sånn, vet jeg ikke. Og det er visst ikke noen bombesikker metode, så vi får bare se. Men hvis det er rett så blir det jo en liten lsk spiller da Det kan det jo bli om det blir jente og da - da skal jeg begynne å like jentefotball og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 25. april 2010 Forfatter #240 Del Skrevet 25. april 2010 18 uker i dag Huff, jeg har fått så vondt i ryggen de siste par dagene Jeg har jo hatt småvondt i ryggen de siste par ukene og var hos kiropraktor på onsdagen, men på fredag så satte det bare inn for fullt. Så i helga har jeg forsøkt å ligge mest mulig og gå turer, sittet minst mulig. Men det gjør vondt fordet, særlig på kvelden Jeg skal egentlig ha en lang dag med flere timer på tog og langt møte i morra, men det skjønner jeg ikke hvordan jeg skal få til. Skal til kiropraktoren igjen på tirsdag da, så får vel bare ta det med ro til da. Huff, jeg liker ikke dette Nå som jeg har fått syte litt, vil jeg gjerne skryte litt av skjønnemannen min da Han er suveren om dagen og er virkelig en flott støtte gjennom alle mine rare graviditetsgreier. I går sa han at "nå er du jo på det aller peneste, når du går gravid" :rødme: Jeg føler meg ikke så lekker, så det var utrolig godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå