trulta_ Skrevet 30. mars 2010 #181 Del Skrevet 30. mars 2010 Gratulerer med ny bil Må stikke, skal på trening Klokken gikk plutselig litt fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 30. mars 2010 #182 Del Skrevet 30. mars 2010 Hurra for ny bil Håper du slipper unna så mye mer kvalme nå, det er noe av det verste som fins spør du meg Og så beordrer jeg deg under pleddet ikveld *streng stemme* Nå skal du bare slappe av og ruuuge på lillepuslis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 30. mars 2010 #183 Del Skrevet 30. mars 2010 Gratulere med ny bil! Håper den kvalmen din gir seg snart nå. Å være kvalm i ni måneder må du nå få slippe synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 30. mars 2010 #184 Del Skrevet 30. mars 2010 Sjussssssssssssh bort med kvalmen og den har å holde seg borte! Grattis med ny bil da, Toyota Avensis stasjonsvogn er gode greier, vi har en selv. Den er egentlig moccimannen sin mens jeg har min egen lille, snertne Toyota Yaris. Toyota - ingen over ingen ved siden Toyota forever! Dessuten Pusla skal du ikke presse deg til å gjøre ting som du strengt tatt ikke føler for, spesielt ikke nå da du er gravid, hvor kroppen har mer enn nok med å ta vare på lille huleboeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #185 Del Skrevet 31. mars 2010 trulta, Ilja**, Superlilje og mocci Tusen takk for trøst og gode ord Og så beordrer jeg deg under pleddet ikveld *streng stemme* Nå skal du bare slappe av og ruuuge på lillepuslis Ja, det å ruge på lillepuslis tar alle krefter av meg for tida, det er sikkert. Så det blir mye sofa under pleddet ja. Jeg må strengt tatt bruke disse påskedagene til å lese pensum, men det har jeg ikke fått gjort noe av enda. Er heldigvis flere dager igjen av ferien I dag tidlig starta jeg dagen over doskåla igjen, det blitt fast prosedyre det nå Jeg er så lei nå at jeg har lyst til å skrike. De som kaller graviditet for lykkelige omstendigheter har bomma, spør du meg mocci: vi sverger også til Toyota. Skjønnemannen er veldig merketro og vil bare ha Toyota. Vi har en Auris nå da, men den er jo ikke så stor, så det blir digg å gå opp en størrelse I dag er planene og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 31. mars 2010 #186 Del Skrevet 31. mars 2010 Vi har også toyota, men skal bytte til Audi. Vi har nemlig en Celica, og det er ihvertfall ikke noen familiebil. Og vi har funnet en fin Audi med turbo, og det er viktig for mannen :gjeiper: Det er hardt for han å selge sin elskede bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 31. mars 2010 #187 Del Skrevet 31. mars 2010 Gratulerer med ny bil Ellers er jeg helt enig med de andre her. Slapp av og bare kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 1. april 2010 #188 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) pusla Stakkar deg som er "venn" med doskåla for tiden trøsten er at det som regel går over etterhvert. Jeg spydde i de tre første mnd i begge svangerskapene. Men etterpå var jeg utrolig frisk og jobbet helt til permisjonen tok til Grattis med ny bil, håper dere er fornøyd med den. Ønsker deg en fortsatt fin påske edit: skrivefeil Endret 1. april 2010 av kospia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 1. april 2010 #189 Del Skrevet 1. april 2010 Huff,håper kvalmen slipper for deg snart og... Håper du har en fin påske likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 2. april 2010 Forfatter #190 Del Skrevet 2. april 2010 Superlilje: jeg måtte google Toyota Celica og det var ingen familiebil, nei Ulva: er det noen som slapper av og koser seg om dagen, er det pusla ja kospia: De fleste sier jo at formen skal være ganske bra i 2. trimester, jeg håper det snart slår til for meg og. Den siste uka har jeg vært i elendig form, men det kan være fordi jeg har ferie og har hatt mulighet til å koble av. Jo mer man sløver, jo sløvere blir man liksom dream: Tenk, nå har jeg hatt påskefri i en uke alt - det har gått vannvittig fort. Og jeg har ikke fått åpnet pensumboka enda I ettermiddag begynner skjønnemannen jobbehelga si da, så da får jeg masse tid alene. Så jeg får bare sette i gang, for jeg vet jo at det ikke blir noe enklere når hverdagen er i gang igjen. Ellers så røyter vofsen noe helt vannvittig om dagen. Vi bada han i går, for han så ikke ut etter langturen, og selvom vi støvsugde i går så ligger det et fint lag av hvite dotter over hele gulvet Vi digger virkelig hunden vår, men dette med røyting er altså en av ulempene. Dårlig vær her i dag også - men det fine med nedbør er at snøen smelter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 2. april 2010 #191 Del Skrevet 2. april 2010 Nå måtte jeg google din bil også, Pusla Fin bil, hvilken farge har dere den i? Jeg har ikke så mye peiling på bil, men jeg liker Toyota jeg også. Kjører en gammel Corolla. Det er godt med påskeferie. I dag skal jeg i familieselskap til bestemor. Her ser det ut som solen skal titte litt frem i løpet av dagen, den har en del snø og smelte, så greit om den komer snart. Og det har blitt så godt når solen varmer, og det er lys lenge om kvelden. Våren kommer! Ha en fin fin dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 2. april 2010 #192 Del Skrevet 2. april 2010 Pusla Så bra at du slapper av og koser deg Håper kvalmen forsvinner snart også Når du snakker om røyting. Vi hadde en perserjente, og hun røyta noe veldig, spesiellt i perioder. Støvsuget minst en gang om dagen når vi hadde henne og hun røyta som verst. Når hun ikke var mer, så merka vi stor forskjell. Men skulle mye heller hatt henne og støvsuget ofte jeg da. Har jo snakket om en ny katt og det blir det nok en gang, men er veldig glad vi utsatte det. Så mye maskiner og farlige saker det er rundt oss nå i byggeperioden, så hadde jeg vært livredd for å slippe den ut. Ha en fortsatt fin påske Pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 2. april 2010 Forfatter #193 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) trulta: Avensisen vi har kjøpt er grå. Vi ville vel helst hatt svart, men de hadde få svarte inne og de var mye dyrere. Det blir bra uansett Nå er vi skikkeig A4-familie med hus, hund, stasjonsvogn og unge på vei Ulva: Røyting er til å leve med ja, det er jo så koselig med dyr :rødme: Høres greit ut at dere ikke har katt nå ja, men koselig om dere kan skaffe dere en etterhvert da. Jeg er nå mest hundemenneske jeg da, men det er mange fine katter også. Nå har skjønnemannen startet jobbehelga si og alene-delen av påska er i gang for min del. Det er bare godt det altså, jeg har satt i gang med pensum igjen og hentet fram flere jentefilmer Endret 2. april 2010 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 4. april 2010 Forfatter #194 Del Skrevet 4. april 2010 Endelig litt vårfølelse og her også! Nydelig i dag, var på en helt nydelig tur med vofs i stad og jeg kunne kanskje sitti på verandaen, men så langt kom jeg aldri Ellers så begynner jeg å kjede meg litt nå, etter over en uke fri og tre dager som turnus-enke. Deilig å slappe av da, så jeg klager absolutt ikke! I går kom søs hjem fra en uke i New York og hun var her i går kveld. Det var kjempekoselig å se henne igjen og hun hadde så masse å fortelle fra turen. Også fikk jeg sjokolade og en knallfin veske Har kjempelyst til å dra til NY en dag; det får bli når junior er noen år gammel og kan være hos besteforeldre og tanter, mens vi drar på tur Sitter og lurer på hvordan jeg skal få kvelden til å gå; synes ikke det er så mye gøy på tv nå, så det blir mye dvd om dagen. Jeg har starta på en krimbok da, så kanskje skal jeg ta en kveld med den, mens jeg har den siste cd'en til Lynyrd Skynyrd på spillren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 4. april 2010 #195 Del Skrevet 4. april 2010 Gratulerer med ny bil Får håpe kvalmen gir seg snart. Kan tenke meg det tærer på overskuddet. håper du ellers har hatt en fin påske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 5. april 2010 Forfatter #196 Del Skrevet 5. april 2010 Tusen takk jente 79 (Jeg har forresten ikke tilgang til bloggen din lenger - kan du legge meg til på nytt?) Siste dag i påskeferien og jeg er litt sånn på små-deppern i dag. Magen har kommet mer og mer fram de siste dagene, noe jeg sikkert bare burde være glad for, men så sniker det seg inn sånne dumme tanker. Er ikke klar for at kollegaer og andre skal begynne å kikke på magen min og lure på om jeg bare har lagt på meg litt eller om jeg er gravid (for ikke å snakke om å ta på magen, når den tid kommer - da kommer jeg til å freake ut!!!). Jeg hadde håpet at magen skulle komme litt senere og at jeg skulle bli en av de med en liten kul, liksom. Det viktigste er nå at babyen er frisk og har det bra, men det er slitsomt med sånne tanker. Jeg har ca 30 sider igjen av pensum-målet mitt for påska, så jeg får sette i gang her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 5. april 2010 #197 Del Skrevet 5. april 2010 smådeppa ja...tungt å tenke på at hverdagen begynner igjen,er altfor godt med ferie! magen min er heller ikke sånn fin gravid mage enda,ser ut som jeg har spist vel mye godis i påsken..... men vi får prøve å ikke tenke på hvordan vi ser ut,og heller nyte grunnen til det Lykke til med pensum lesing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 5. april 2010 #198 Del Skrevet 5. april 2010 Pusla Det hjelper sikkert ikke når du føler deg deppa, men jeg synes gravide mager er noe av det flotteste jeg vet Og hvis noen skal ta på magen din som du ikke vil skal ta på den, så har du lov å si fra vett du. Ha en fin dag videre Pulsa og lykke til i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 5. april 2010 #199 Del Skrevet 5. april 2010 Hei Pusla! Takk for hilsen i dagboken min, og gratulerer så masse med et lite nurk i magen! Hehe bare å stille deg opp ved siden av meg det, så føler du nok straks at magen din er liten og søt. Jeg er groteskt stor allerede, ser i grunnen høygravid ut nesten. Skjønner godt at du ikke vil at alle og enhver skal klå på magen din, liker ikke det jeg heller, for ikke å snakke om folk som kommer med irriterende kommentarer. Håper det går fint med pensumlesingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 5. april 2010 #200 Del Skrevet 5. april 2010 Folk har allerede begynt å ta på min mage! Og jeg liker det ikke, for nå føler jeg meg mest feit egentlig. Men vi får helt sikkert kjempefine mager alle sammen Jeg synes ihvertfall alltid at gravide damer se kjempefine ut der de går med magene sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå