Gå til innhold

Puslas plass

pusla

Anbefalte innlegg

:hoppe: for to gull i skiskyting i dag :bolledeig:

Kommer sterkere tilbake med lengre innlegg i morra :) Måtte bare juble litt her inne før natta :fnise:

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:goodbye:

Fanny & Alexander høres kjekt ut. Koselig å gjøre ting sammen med mammaen sin. :)

Ja, det er hyggelig å finne på litt sammen. Jeg har ikke bestandig hatt noe veldig nært forhold til mamma, men det har alltid vært bra. De siste årene har det blitt bedre og vi finner på endel sammen. Det er f.eks. henne jeg går på LSK-kamper med :sjarmor:

:vinke:

Likte skjønnemannen buketten han fikk?

Jeg likte godt buksene til curlinglaget Dem var morsomme. Curling er festelig, jeg kunne tenkt meg å prøve det en gang.

trulta :klem: Ja, de buksene til curling-gutta var litt sånn :hakeslepp: første gang jeg så de. Men de spiller jo bra nå da, så det er gøy! Og ja, skjønnemannen ble veldig glad for blomstene - og veldig overraska :jepp:

Har sett en del på OL jeg også, men Curling er ikke favoritten da. Kanskje fordi jeg ikke skjønner så masse av det. Liker Langrenn(særlig fellesstart og jaktstart), skiskyting og hopp.

:klem: til Ulva. Man må forstå spillet curling for å synes det er gøy ja, det er helt klart. Men når du først forstår det, så er det utrolig fascinerende. Det er så mye taktikk og artig å se om de får til det de forsøker på. Men så har jeg sett endel curling da - jeg kan gjerne se alle 10 omgangene i en kamp.

Innom å legger jeg en lite spor, håper du har hatt en fin kveld sammen med din mor. God bedring

Takk kospia :klem: Ja, vi hadde det koselig på teater i går. Stykket var kjempebra; jeg synes de hadde vært kjempeflinke til å lage teater ut av filmen.

Joiner jubelen over TO GULL og et SØLV! :duskedame:

Fikk med meg begge løpene igår. ;) :sniktitter:

Nemlig, du må kikke litt du og ja ;) Tilogmed skjønnemannen har jeg fått på OL-glid nå. Han så hele sprinten med meg her om dagen og istad spurte han hva slags grener det er i kveld :fnise:

Jeg har hatt fri i dag, så det er langhelg for meg nå :hoppe: Dagen har gått som en vind synes jeg, har fått klippa meg da. Jeg har langt hår og ikke noen fast frisør, så det å klippe seg er litt tiltak og jeg gjør det altfor sjelden. I dag var det på høy tid, for å si det sånn. Det var litt morsomt, for frisøren brukte rettetang på håret mitt når hun klipte, så hadde helt rett hår når jeg gikk ut derfra. Det så utrolig rart ut :fnise: Jeg har slitt endel med hodebunnen da og fikk beskjed i dag om at det er begynnende psoriasis :forvirret: Det er ikke noe gøy, men jeg fikk sjampo for det og håper det skal hjelpe.

Nå skal vi på kveldstur med vofs :hund:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten stemningsrapport fra vinterland! Nå har det :snø: kraftig i to dager og vært rene vinter-storm-været i dag. Det blåser og er 10 minus og masse snø, så det har vært sånn inne-dag i dag. Vofsen har heller ikke vært så ivrig på å være ute, så korte turer i dag.

Ellers har jeg fått leste bittelitt pensum og sett altfor mye på OL i dag. Morro med curling-kamp på kristelig tid på døgnet da, og nå gløtter jeg på skirennet. Trodde ikke på forhånd at det ville bli gull og det tror jeg ikke nå heller. Ser ut som Northug ligger litt for langt bak, men det er jo ikke godt å si med han da. :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi bestilt tur til Tallinn! :hoppe::bolledeig:

Vi reiser 9. mai, så da har vi noe å glede oss til framover :) Dette blir tredje turen til Tallinn på fire år, så man kan trygt si at vi elsker den byen. Jeg tenker litt at vi sikkert burde reist til en annen by, for det finnes jo så mange fine steder, men vi koser oss så fælt i Tallinn. Også fikk vi de skikkelig billig denne gangen; 3.600 for fly + 4 netter på hotell for oss to :tommel:

Og det blir vel ferieturen vår i år, vi blir nok hjemme eller iallefall i Norge i sommer. Vi trenger jo hundevakt når vi skal utenlands; foreldrene mine skal passe på vofs når vi drar denne gangen da.

Og ellers har det slutta å snø her nå, men det er gruelig kaldt. 19 minus nå i skrivende stund :fryser:

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig, du må kikke litt du og ja ;) Tilogmed skjønnemannen har jeg fått på OL-glid nå. Han så hele sprinten med meg her om dagen og istad spurte han hva slags grener det er i kveld

Jeg har slitt endel med hodebunnen da og fikk beskjed i dag om at det er begynnende psoriasis :forvirret: Det er ikke noe gøy, men jeg fikk sjampo for det og håper det skal hjelpe.

Jeg har faktisk sett en del i løpet av helgen, men etter den begredelige innsatsen igår, så tror jeg gull feberen har avtatt for min del.

Jeg har også problemer med hodebunnen men det skyldes eksem. Nok et punkt vi har felles Pusla. :fnise:

I dag har vi bestilt tur til Tallinn! :hoppe::bolledeig:

Kjekt med tur til Tallinn da! :hoppe: og så billig da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med ny sveis, pusla! Det er så herlig å være nyklipt, man føler seg så fresh etterpå. Irriterende med hodebunnplager da, men håper det du kjøpte hos frisøren hjelper.

Tallinn er en kjempefin by, så kan godt forstå at dere vil tilbake dit. Skikkelig stemning å vandre rundt i gamlebyen, hand i hand, og så bare tusle inn på en tilfeldig kafe og drikke kakao :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Pusla

Grattis med ny sveis :) Var hos frisøren samme dag vi :jepp: Har prøvd rettetang på krøllene mine en gang jeg, og det så ikke bra ut :sjenert:

Så utrolig billig tur :hoppe:

Ha en fin dag Pusla :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere stadig er inne her og legger igjen spor, mocci, Ilja og Ulva :klem:

Nå irriterer jeg meg litt over NRK altså. Avbryte midt i en kjempegøyal curlingkamp for å sende sprintstafett på NRK2, mens de sender gørr kjedelig hopp på NRK1 :kjefte: Hvorfor kan ikke disse små idrettene som folk faktisk LIKER få litt sendetid da? Da blir det jo mer populært og!! :angry:

Ja, det var i grunn det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: så herlig med tur til Tallin da, også så billig :)

Det er deilig å ha noe å se frem til :jepp:

Kunne ha tenkt meg en tur til syden jeg, er lei av vinter og kulde.

Var -22 grader da jeg dro på jobb i morrest :fryser:

Jeg ser også på OL, men har ikke fått med meg så mye av curlingen.

Så kampen mellom Norge og Cananda.

Ha en fin OL-kveld Pusla :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kospia :klem: Kaldt hos dere og ja, omtrent de temperaturene det ligger på her og. Men nå er det "bare" minus ti :briller:

Jeg har vinterferie nå, jeg :bolledeig: Skal ha fri resten av uka, dvs jeg skal lese fag da, men jeg skal nok få kost meg litt og. Og jeg skal IKKE stå opp kl 6 iallefall :sjarmor: I morra skal jeg på kino med venninna mi og ungene hennes; vi skal se på "flyvende kjøttboller" eller hva det nå var :sjenert: Blir sikkert morsomt :jepp:

OL i kveld er ikke sånn kjempeinteressant synes jeg; tror ikke de norske jentene har sjans på skiskytingstafetten i dag og skøyter synes jeg er litt :Gjesp: Men jeg skal nok se på fordet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Fortsatt kaldt her, minus 24 her i morrest :fryser: ikke rart at man ønsker seg :sol: og varme.

Heldige du som har vinterferie :) det har jeg ikke hatt siden jeg gikk på videregående skole.

"flyvende kjøttboller" :ler: den filmen er sikkert veldig morsomt.

Skøyter ser jeg ikke på så mye jeg heller, var noe annet da Koss gikk :jepp:

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kospia :)

Måtte sjekka opp tittelen på den kjøttbolle-filmen og den heter visst egentlig "det regner kjøttboller". Jeg var i nærheten da :ler:

Jeg har en krevende lederjobb og jobber til tider mye, så jeg forsøker å være flink til å ta litt fri innimellom. Vi har fleksitid og jeg kan også avspasere reisetid fra tjenestereiser, så vi er heldige sånn sett :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trulta :goodbye:

Er det ikke skiskyttergutta i kveld da? Hm, de har vel en god sjanse, men jeg er jaggu ikke sikker. Bjørndalen har jo vært heller ustabil, blant annet. Jeg får ikke sett OL i kveld da, for jeg skal på shopping og kino med ei venninne :) Det er i grunn sjokkerende at jeg gjør sånt når det er OL :ler:

I dag har det kommet masse mer :snø: Det blåser endel også, så det er ikke noe gøy å være ute i det hele tatt. Og nå begynner selv jeg, som har vært ganske positiv til vinteren så langt, å bli lei :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det ble gull :hoppe: Yippiiii :hoppe: Og om 15 dager begynner Eliteserien og Lsk har kjøpt og leid mange spennende spillerer :jepp:

Men mon tro det bli vanlig ball eller snøball? :fnise:

Ha en fin lørdag Pusla :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulva :klem:

Ja, nå er snart tippeligaen i gang, det er ganske rart :hoppe: Jeg lurer på hvordan de løser det med alle banene som er fulle av snø nå :klø:? Frister ikke mye å sitte ute på kamp sånn som det er nå, men det kan jo bli vårlig ganske snart da :jepp:

I dag har vi faktisk så vidt sett gradestokken være på plussida for første gang på et par måneder :bolledeig: Ellers har vi en rolig dag, jeg leser litt pensum men ellers gjør vi ikke stort. Skal ha stroganoff til middag i dag, den står og koser seg på plata nå.

Og i kveld blir det siste OL-krampetrekning med 5-mila :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det blir mye varmere før fotballen begynner på igjen, hvis ikke blir det kaldt å gå på kamp.

Jeg meldte meg inn i supporter gruppen i går, mamma får tak i billigere sesongkort til meg hvis jeg er medlem.

Jeg syns Norge gjorde det godt i OL. Mest imponert over Marit Bjørgen, men også over Kjetil Jansrud. Vi har mange fine forbilder og representanter for landet vårt.

1.mars og det er ikke vår ennå, har det heldigvis ikke så kaldt som oppe her. Minus 24 må jo være umenneskelig, jeg tror jeg aldri har opplevd det så kaldt som det.

Har du vært i Tallinn før?

Mange som reiser dit ofte. Ei jeg jobbet sammens med før har vært der 9 ganger eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Så ble det gull på 5 mila også, og det hadde jeg faktisk ikke trodd. Han er bare rå han Petter :duskedame::duskedame: Utrolig spennende og nå går det jo an å se en 5 mil. Før gadd jeg ikke, for da tok det jo hele dagen. Men med fellesstart så er det bare kjekt :jepp:

Ha en fin dag Pusla :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...