Gjest lucy d-.-b Skrevet 15. april 2010 #301 Del Skrevet 15. april 2010 Merker du det likt som meg, at ca 15-20 min etter inntak av kreatin føles plutselig hele kroppen tørr? Blir tørr i munnen og litt sånn svimmel og rar. Så drikker jeg litt vann, og det forsvinner, og så lenge jeg passer på å drikke jevnt så holder det seg bra. Jeg for også drukket mye mer vann enn ellers, og jeg tror jeg har mistet den ekstra vannvekten nå (mye fordi jeg spiser lite karbohydrater), så det er veldig deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. april 2010 Forfatter #302 Del Skrevet 15. april 2010 Merker du det likt som meg, at ca 15-20 min etter inntak av kreatin føles plutselig hele kroppen tørr? Blir tørr i munnen og litt sånn svimmel og rar. Så drikker jeg litt vann, og det forsvinner, og så lenge jeg passer på å drikke jevnt så holder det seg bra. Jeg for også drukket mye mer vann enn ellers, og jeg tror jeg har mistet den ekstra vannvekten nå (mye fordi jeg spiser lite karbohydrater), så det er veldig deilig. Hmm, nei, har ikke merket noen sånne virkninger. Men er generelt ganske tørst hele tida. Hvilken kreatin tar du? Tar du bruspulveret fra tn? Dagens økt ble ikke god. Stod i 40 min på AT, følte meg ikke helt topp, men tenkte nå jeg skulle gå på dans step likevel. Ble svimmel og kvalm ganske fort og ga meg litt over halvveis i timen. Da var jeg rett og slett redd for at jeg skulle gå rett i dørken. Dagens økt: Total treningstid: 01:16:19 Distanse AT: 5,7 km Gj.sn.puls: 135 Max puls: 161 Kcal: 439 Effect: Fat burn improving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 16. april 2010 Forfatter #303 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle oppleve fordommer mot meg som person på grunn av treninga mi. Jeg av alle mennesker, som hatet gym på skolen fordi jeg ble brukt som blink, havnet i kategorien "braindead jock" på festen forrige helg. Ok, det var én person som plasserte meg i den kategorien, men irriterende var det likevel. Fyren hadde knapt pratet med meg i et par minutter før kommentarene og stikkene begynte å komme. Jeg skjønte ikke så mye av hvor de kom fra, før en annen av gutta ble veeeeldig fascinert av armene mine, og da begynte det så smått og demre for meg. Jeg klarer ikke se på meg selv som noe unormalt godt trent, har fått noen kommentarer fra nye kollegaer etc. som lurer på om jeg trener mye, og at det synes at jeg er godt trent, men selv klarer jeg ikke helt å skjønne hvordan de kan si sånt når de bare har sett meg med vinterklærne på. Dermed blir det også veldig fjernt for meg å bli plassert i en sånn kategori. Unødvendig å si kanskje, men jeg ble rimelig gretten, og samtalen med fyren ble ganske kort. Han på sin side syntes jeg var kjempeteit som ikke syntes det var festlig med kommentarene hans og mente jeg hadde dårlig humor. Dust! Det har egentlig irritert meg siden helga, så nå måtte jeg bare skrive det av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 16. april 2010 #304 Del Skrevet 16. april 2010 Tar bruspulveret fra TN ja. Så det er Kreatin Monohydrat + pinitol. Kommer ikke til å bruke det igjen, rett og slett fordi det er for dyrt, men jeg er veldig fornøyd med produktet ellers. Kommer sikkert til å kjøpe vanlig kreatin fra TN siden, det er akkurat de samme virkestoffene. Det er jo helt utrolig stygt å spøke på bekostning av andre, jeg kan virkelig ikke fordra den typen humor! Jeg kan tåle ganske mye når det kommer til treningen min, men noen ganger renner det over og det der du beskriver var så absolutt langt over grensen! Noen mennesker er ikke finfølende over hodet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 16. april 2010 Forfatter #305 Del Skrevet 16. april 2010 Tar bruspulveret fra TN ja. Så det er Kreatin Monohydrat + pinitol. Kommer ikke til å bruke det igjen, rett og slett fordi det er for dyrt, men jeg er veldig fornøyd med produktet ellers. Kommer sikkert til å kjøpe vanlig kreatin fra TN siden, det er akkurat de samme virkestoffene. Det er jo helt utrolig stygt å spøke på bekostning av andre, jeg kan virkelig ikke fordra den typen humor! Jeg kan tåle ganske mye når det kommer til treningen min, men noen ganger renner det over og det der du beskriver var så absolutt langt over grensen! Noen mennesker er ikke finfølende over hodet! Ok, jeg har bare forsøkt bruspulveret én gang, men har bestilt det nå for å ha når jeg skal reise bort etc. Greit å ha shots når man må ta det med seg på reise etc. Kommer nok til å bruke vanlig kreatin her hjemme, men ta med meg shots når jeg skal på jobbreiser eller lignende. Godt å høre at du har god erfaring med dem. Jeg ble skikkelig irritert på fyren, og er det noe jeg ikke finner meg i så er det å bli plassert i kategorien dum, blond jente. Han ble satt på plass så det holdt også da, ikke alle programmerere som er så inmari tekniske av seg. :gjeiper: Møkkafyr! Skulle ikke forundre meg om han var misunnelig fordi jeg fikk mer oppmerksomhet for armmusklene mine enn han fikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 16. april 2010 #306 Del Skrevet 16. april 2010 Du skal ikke se bort fra at det var det Ja, jeg syns bruspulveret er veldig praktisk! Har en liten ladning liggende i baggen, så har jeg klart til å shotte rett etter trening (evt før hvis jeg er veldig tom). Ikke noe søl med pulver eller noe. Eneste jeg ikke helt liker er at hvis jeg er tørr i munnen blir det innmari mye pulver som tar lang tid å bli "borte" og man kan ikke snakke etc etter at man har puttet det i munnen. Det forsøkte jeg nemlig, og da stod det en kreatinsky ut av munnen Så ha ente litt vann å skylle med før eller etter! Smart å ha til reiser etc! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 16. april 2010 Forfatter #307 Del Skrevet 16. april 2010 Du skal ikke se bort fra at det var det Ja, jeg syns bruspulveret er veldig praktisk! Har en liten ladning liggende i baggen, så har jeg klart til å shotte rett etter trening (evt før hvis jeg er veldig tom). Ikke noe søl med pulver eller noe. Eneste jeg ikke helt liker er at hvis jeg er tørr i munnen blir det innmari mye pulver som tar lang tid å bli "borte" og man kan ikke snakke etc etter at man har puttet det i munnen. Det forsøkte jeg nemlig, og da stod det en kreatinsky ut av munnen Så ha ente litt vann å skylle med før eller etter! Smart å ha til reiser etc! Ja, akkurat det med at det er en litt stor ladning merket jeg også på den ene smaksprøven jeg hadde. Men jeg har jo alltid vannflaska med på trening, og det er vel da jeg kommer til å bruke den tenker jeg. Synes jeg ser kreatinskya. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. april 2010 Forfatter #308 Del Skrevet 19. april 2010 Merker godt at jeg ligger i underskudd om dagen. Vet ikke helt om det er verdt det. Møkkaøkt på lørdag, gikk totalt tom og måtte gi meg lenge før planen. Det ble 1 t 5 min spinning som oppvarming og 40 min styrketrening, før jeg var tom. Lørdagens trening: 1 t 5 min spinning inkl. egen oppvarming 40 min Styrketrening: - Knebøy: 20/10 - 37,5/10 - 37,5/10 - 37,5/10 - Strakmark: 65/8 - 60/8 - 60/8 - Benkpress: 20/10 - 32,5/10 - 32,5/10 - 32,5/8 - Nedtrekk, strak: 29,3/8 - 29,3/8 - 29,3/8 - Nedtrekk, v-grep, langt bak: 27/8 - 27/8 - 27/8 - Skuldre, core: 10/20 - 10/20 - 10/20 - Shrugs: 7/10 - 7/10 - 7/10 Total treningstid: 01:46:24 Gj.sn.puls: 121 Max puls: 164 Kcal: 493 Effect: Fat burn improving Søndag: 1 t 36 min løping, løp rundt Bygdøy også denne gangen. Orket ikke løpe ned om Bygdøy Allé etter runden rundt Frognerparken, da var jeg så sliten at det ble rett hjem, men fikk likevel 14,9 km. Hadde egentlig tenkt å kjøre rolig langkjøring denne dagen, men fulgte ikke så godt med på pulsen og følte jeg lå i et behagelig tempo og trodde derfor jeg lå ganske lavt. Da jeg sjekket så jeg at jeg lå såpass høyt at jeg like gjerne kunne fortsette i samme tempo og bare føle på hvor hardt jeg orket å løpe. Ga blaffen i pulsen og bare løp. Formen var ikke helt på topp, så så voldsomt fort gikk det ikke, men det var heller ikke så farlig. Total treningstid: 01:36:39 Total distanse: 14,9 Gj.sn.fart: 9,3 km/t Max fart: 10,5 km/t Gj.sn.puls: 168 Max puls: 190 Kcal: 822 Effect: Maximal performance improving. Dagens første økt er gjennomført. Har hevet meg på morgenfuglkonkurransen på senteret. I utgangspunktet sa de at det var morgenspinningen som skulle gjelde for denne konkurransen, men så utvidet de det plutselig til alle timer før kl 16. Teit synes jeg. Hvorfor skal nå alle konkurranser gjøres så enkle og være for alle? Målet deres var vel egentlig å få flere på morgenspinning? Morgentimene er Sykkel2, noe som tilsier at man skal holde ganske høy intensitet, men det er ikke målet mitt for timene. For min del er det bare for å få en rolig kondisøkt om morgenen. Derfor ble jeg litt betenkt da instruktøren skulle kjøre intervallopplegg i dag. Det viste seg at det passet egentlig veldig fint. Jeg fikk god kontroll på pulssonene, la meg i sone 2 når vi skulle kjøre hardt og i sone 1 i pausene. Klarte å holde meg innenfor sone 2 hele veien. Dagens økt: 60 min spinning, intervall Total treningstid: 01:00:03 Gj.sn.puls: 133 Max puls: 164 Kcal: 337 Effect: Fitness and fat burn improving Etter jobb blir det en løpetur. Ren kondisdag i dag med andre ord. Denne uka blir det ikke noe styrketrening. Tar ikke sjansen på å bli støl og/eller tung i beina før Sentrumsløpet. Dermed ser uka slik ut: Mandag: - Morgenspinning - lav intensitet - Løpetur etter jobb Tirsdag: - Morgenspinning - lav intensitet - Løpetur etter jobb Onsdag: - Løpetur etter jobb Torsdag: - Ellipsemaskin - Dans step Fredag: - Ellipsemaskin - lav intensitet Lørdag: - Sentrumsløpet Søndag: - Langkjøring, spinning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. april 2010 Forfatter #309 Del Skrevet 20. april 2010 Havne på "fylla" med kollegaer passer vel ikke akkurat sammen med verken diett, trening etter jobb, morgenspinning eller å få huet på plass. Vel, vel. Sånt skjer, neste uke blir så mye, mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 20. april 2010 #310 Del Skrevet 20. april 2010 Havne på "fylla" med kollegaer passer vel ikke akkurat sammen med verken diett, trening etter jobb, morgenspinning eller å få huet på plass. Vel, vel. Sånt skjer, neste uke blir så mye, mye bedre Kjenner igjen den gitt. Jeg er fryktlelig svak når det kommer til sosiale lag og alkohol, prøver derfor desperat å styre unna. Men innimellom så "må" man være med. Håper du hadde det gøy da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. april 2010 Forfatter #311 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Kjenner igjen den gitt. Jeg er fryktlelig svak når det kommer til sosiale lag og alkohol, prøver derfor desperat å styre unna. Men innimellom så "må" man være med. Håper du hadde det gøy da! Tja, både og. Fyren er supertrivelig, veldig sjarmerende, veldig pågående og veldig interessert, noe jeg egentlig ikke er. :gjeiper: Jeg er derimot interessert i en annen kollega, som har rota det skikkelig til i huet mitt med diverse forvirrende oppførsel, så man kan jo si at kvelden i går ikke gjorde ting noe bedre ettersom det endte med litt småklining og et par rimelig heftige meldinger fra kollegaen jeg måtte beordre tilbake til sitt hotell aleine. Jaja, sånn kan det gå. Formen var definitivt ikke på topp i dag, så det ble en kort løpetur, bare 36 minutter. Egentlig greit nok i forhold til at jeg skal løpe på lørdag og helst ikke skal trene alt for mye og hardt før da. Total treningstid: 36:32 Distanse: 5,7 km Gj.sn.fart: 9,5 km/t Max fart: 11,5 km/t Gj.sn.puls: 179 Max puls: 194 Kcal: 344 Effect: Maximal performance improving Endret 20. april 2010 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. april 2010 Forfatter #312 Del Skrevet 22. april 2010 Kunne jeg fått verre oppkjøring til lørdag? Tirsdagen var fullt og helt min egen feil, og egentlig ingen krise. Kort løpetur, litt sliten, men det hadde egentlig ingenting å si. Hadde det bare ikke vært for overtida i går, og at jeg var så sliten da jeg kom hjem at jeg ikke hadde noe som helst overskudd til å trene, tenkte at dagen i dag skulle bli bedre, men har hatt diaré siden jeg kom hjem, verre magetrøbbel enn jeg har hatt det siste året, ikke vet jeg hva som er grunnen ... Så nå sitter jeg med teppet i sofaen og håper det bare er forbigående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 22. april 2010 #313 Del Skrevet 22. april 2010 Åh så kjedelig! Håper det går over fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 22. april 2010 #314 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg kjenner han som tok ny norgesrekord i benkpress i påsken, han hadde hatt magetrøbbel rett før og selv om han hadde gått ned 4 kg på få dager pga det fikk han altså pers, NR og plass på landslaget i den konkurransen! Hele grunnlaget du har jobbet opp blir ikke borte selv om du er dårlig nå, så la kroppen få hvile, spis nok mat, også satser vi på at du er frisk og rask til lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. april 2010 Forfatter #315 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Jeg kjenner han som tok ny norgesrekord i benkpress i påsken, han hadde hatt magetrøbbel rett før og selv om han hadde gått ned 4 kg på få dager pga det fikk han altså pers, NR og plass på landslaget i den konkurransen! Hele grunnlaget du har jobbet opp blir ikke borte selv om du er dårlig nå, så la kroppen få hvile, spis nok mat, også satser vi på at du er frisk og rask til lørdag Jada, lucy, og jeg vet du sier det her for å få meg til å føle meg bedre, so don't take this the wrong way, darling. Jeg har også løftet bra samme dag/dagen etter at jeg har hatt skikkelig magetrøbbel og hatt veldig gode økter, men det er ikke helt det samme medløping, magetrøbbel har hatt temmelig motsatt effekt der for å si det sånn. Jeg er bra igjen i dag også, så det sånn sett greit nok, men problemet er at nå har jeg ikke fått den løpegjennomkjøringa jeg trengte og hadde planlagt. Jeg har bare løpt én gang denne uka, og det var en kort tur. Jeg skulle hatt minst én lengre løpetur denne uka, og på grunn av trøbbelet i går så fikk jeg altså ikke den. Dét er problemet, ikke at magetrøbbelet i seg selv kan ødelegge for lørdag. Endret 23. april 2010 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 23. april 2010 #316 Del Skrevet 23. april 2010 Det forstår jeg. Poenget mitt var at du har jobbet så bra så lenge at jeg er overbevist om at du kommer til å gjøre det bra selv om du ikke fikk den økten. Men jeg skjønner at det er frustrerende, man vil ikke miste økter man har planlagt! Der er jeg helt lik som deg. Alt er satt opp til minste detalj, og det å bli hindret fra å gjennomføre ting slik man ønsker er ikke gøy Godt å høre at magen er bedre i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. april 2010 Forfatter #317 Del Skrevet 23. april 2010 Det forstår jeg. Poenget mitt var at du har jobbet så bra så lenge at jeg er overbevist om at du kommer til å gjøre det bra selv om du ikke fikk den økten. Men jeg skjønner at det er frustrerende, man vil ikke miste økter man har planlagt! Der er jeg helt lik som deg. Alt er satt opp til minste detalj, og det å bli hindret fra å gjennomføre ting slik man ønsker er ikke gøy Godt å høre at magen er bedre i dag! Jeg trengte liksom den gjennomkjøringa fordi huet mitt ikke er på plass, ville vite hvordan jeg lå an, vite hva jeg må fokusere på. Vil ha følelsen av at dette går greit, i motsetning til følelsen jeg sitter med nå fordi jeg ikke har hatt godfølelsen inne etter at jeg begynte å løpe ute. Jeg trengte "generalprøven" hvis du skjønner, men godt du har troen på meg i det minste. Jeg vet jo at jeg har jobbet bra, jeg bare trengte gjennomføringa mentalt for å få roen. Skal løpe sammen med en kollega, det kan slå begge veier. Enten så drar jeg ham hele løpet, eller jeg kan få hjelp til å pushes, og kanskje dras litt. Mulig jeg bare stikker også. :gjeiper: Tidene han har referert til når han har vært ute og trent har vært alt for dårlige i forhold til målet på Sentrumsløpet, så enten så henger han på, eller jeg stikker. Jeg er ikke solidarisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 23. april 2010 #318 Del Skrevet 23. april 2010 Ikke vær solidarisk! Dette er dagen for å være egoistisk, også får han prøve å henge på så godt han kan. Blir spennende å se hvordan det går. Kjenner mange som skal løpe i år, du er min klare favoritt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. april 2010 Forfatter #319 Del Skrevet 23. april 2010 Ikke vær solidarisk! Dette er dagen for å være egoistisk, også får han prøve å henge på så godt han kan. Blir spennende å se hvordan det går. Kjenner mange som skal løpe i år, du er min klare favoritt!! Takk for det! Trenger all støtte/heiing/kryssing av fingre jeg kan få. Nå får det bare gå som det går i morgen, også må jeg forberede meg så godt jeg kan mentalt. Har forresten en skikkelig utfordring i forbindelse med halvmaraton i høst. Har utfordret en bekjent til å løpe, taperen spanderer middag! Så nå har vi begge motivasjon for å gjøre det best mulig. Så er jeg jo sikret en date til høsten også. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. april 2010 #320 Del Skrevet 23. april 2010 Lykke til i morgen! Er sikker på at det kommer til å gå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå