Gå til innhold

Vidvandre vandrer videre


vidvandre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg husker en debattant i USA som var veldig opptatt av forhud, det var politisk for ham. Han kalte seg Rumpledforeskin for å irritere communityen, som for en stor del besto av Israel-skeptiske liberale jøder og som sannsyligvis ønsket alle religiøse tradisjoner dit peppern gror.

Jeg lot som om jeg var dum og norsk og tiltalte ham aldri som annet enn Mr. Foreskin :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freedom: George vs. Robbie

Hvilken versjon er best? :gjeiper:

George Michael

Huh? :jepp:

Det er helt feil å si at George ikke suger, og det er heller ikke pent å si at Robbie er en boy-band wetnurse. Still...

Men jeg digger de to her :ler:

Robbie er alltid best. Jeg får alltid en følelse av at han bare kødder når han synger og danser og alt annet, liker det. Alle andre er så selvhøytidelige. Sa hun helt uten å generalisere.

Hei på deg i dagboken forresten.

Endret av Sissan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ordet videre.

Videre kan bety å gå videre. Flytte på seg. Endring. Ny start. Tenke prospekt, ikke retrospekt. Fornyelse.

Det kan også bety utvidet, ekspandert. Eksponert. Kjent. Altomsluttende. Beskyttende. Sterkt. Backbone. Opprinnelse.

Ordet 'videre' er i strid med seg selv, det representerer både det nye og det gamle ;)

Godt sagt! Fine refleksjoner :) Videre. Nye nytt, bevegelse. Godt ord!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Robbie er alltid best. Jeg får alltid en følelse av at han bare kødder når han synger og danser og alt annet, liker det. Alle andre er så selvhøytidelige. Sa hun helt uten å generalisere.

... men du er ikke NiceCap? Please?

Hei på deg i dagboken forresten.

Hei Sissan! :vinke:

Robbie er en morsom fyr og det eneste som kom ut av Take That som var bra :ler:

Utrolig talent, det må man si.

Hyggelig å sjå deg igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt sagt! Fine refleksjoner :) Videre. Nye nytt, bevegelse. Godt ord!!

Takk for det, Sequax ;)

Jeg søkte på ordet i ordboka nå for å se om jeg hadde dekning for alt det der, fikk ikke treff på 'videre', men på 'vid'.

Var ikke helt borte den tolkningen i alle fall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freedom: George vs. Robbie

Hvilken versjon er best? :gjeiper:

George Michael

Huh? :jepp:

Det er helt feil å si at George ikke suger, og det er heller ikke pent å si at Robbie er en boy-band wetnurse. Still...

Men jeg digger de to her :ler:

Enig, det er helt feil å si at George ikke suger. Trodde Robbie også sugde, men han har visst hatt flere damer. Jaja, suge kan han vel forsåvidt gjøre lell.

Hei, forresten :vinke:

Hvordan ble det med røra dine før jul, fikk du staket dem opp?

:lol:

Edit: Den var det vel ingen som tok. Jahah :sukk:

Endret av Guriane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, det er helt feil å si at George ikke suger. Trodde Robbie også sugde, men han har visst hatt flere damer. Jaja, suge kan han vel forsåvidt gjøre lell.

Hei, forresten :vinke:

Hvordan ble det med røra dine før jul, fikk du staket dem opp?

:lol:

Hei Guriane :vinke:

Jepp, røra ble fine de :ler:

Men det var touch and go en stund der på om jeg fikk satt dem sammen igjen riktig. Men nå funker alt som det skal :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syk:(

Dakar :kose:

Det er en anledning til å skjemme seg selv bort og kreve full attention fra alle andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Guriane :vinke:

Jepp, røra ble fine de :ler:

Men det var touch and go en stund der på om jeg fikk satt dem sammen igjen riktig. Men nå funker alt som det skal :enig:

Flotters :tommelopp:

Og skjegget da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flotters :tommelopp:

Og skjegget da?

:ler: Jeg ser vi ikke tok hintet?

Var litt full da jeg postet den meldingen og G & R, sorry ;)

Ja, skjegget gikk fløyten det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skikkelig forkjøle.. sånn over alle dimensjoner. trodde ikke jeg hadde plass til så mye snørr i hodet.

tror ikke det er tannværk, men muligens bihulene, når jeg ligger i senga, og har sovet en stund, gjør det sååå vondt, men ikke når jeg sitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

skikkelig forkjøle.. sånn over alle dimensjoner. trodde ikke jeg hadde plass til så mye snørr i hodet.

tror ikke det er tannværk, men muligens bihulene, når jeg ligger i senga, og har sovet en stund, gjør det sååå vondt, men ikke når jeg sitter.

Urk.. det er slitsomt, man kan jo ikke gjøre noenting når man er så syk. Ta med deg et teppe og pakk deg inn i godstolen foran TV'n med en god film og en kopp te. Hilsen doktor Vandre ;)

Sett denne? Jeg så den på åtti-tallet, drit skummel den gang. Nå kommer oppfølgeren, må få med meg den.

Utrolige effekter til å være den gang :ler:

God bedring, NoAngel :) Skal poste en god bedring-melding i dgboka di.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja :hoho: the thing :D

Dette er The Thing, kg-versjonen. Fordi jeg var så dum å svare der på begynnelsen er jeg dømt til å ha tråd-monsteret alltid øverst i mine siste innlegg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg ser vi ikke tok hintet?

Var litt full da jeg postet den meldingen og G & R, sorry ;)

Ja, skjegget gikk fløyten det og.

:snurt:

Noen ganger burde det være alkotest for å kunne logge seg på KG :fnise:

Nei??! :sukk:

Endret av Guriane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...