Gå til innhold

Vidvandre vandrer videre


vidvandre

Anbefalte innlegg

Det ble gryte med lam og rødvin, så god :jepp: Skal skrive oppskriften. Virker dette attachmentet på matretter ell? Kunne du fått en porsjon, du og Skravla ;)

:nigo:

Ble det rødvin oppi gryta, eller ved siden av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var nok litt flere hemmeligheter i vår ungdom ja, Vidvandre *gjeeeesp* :ler:

Ellers litt komisk at du føler du må forsvare deg litt her da. Jeg hadde ikke visst om din hang til det anale en gang om du ikke gjorde meg klar over det her inne ;)

:ler: Nei, det straffer seg å skrive dagbok.

hehe, urban og blasert, my ass :lur:

Ingen er mer urban enn meg hva angår bosted i alle fall, men det trenger jo ikke å ha noe å si for :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, takk begge deler! :jepp:

Njæ. Vil helst ha hvit til å drikke, men det passer jo ikke til kjøtt :nei::snurt:

Nå skal jeg blåse ut lysene og finne senga :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du bor der du "alltid" har bodd, så kunne jeg bare tatt bussen rett ned. :ler:

Jammen det kunne du gjort en gang, da? ;)

Hadde vært hyggelig å treffe flere kvinneguidere i levende live, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njæ. Vil helst ha hvit til å drikke, men det passer jo ikke til kjøtt :nei::snurt:

Nå skal jeg blåse ut lysene og finne senga :opplyser:

Skulle vel fått det du liker best å drikke ;)

Man kan drikke hvit til kjøtt, men det er ikke regnet for 'fint'. Jeg drikker ofte cola, scorer neppe hos Hellstrøm :ler:

Sov godt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle vel fått det du liker best å drikke ;)

Man kan drikke hvit til kjøtt, men det er ikke regnet for 'fint'. Jeg drikker ofte cola, scorer neppe hos Hellstrøm :ler:

Sov godt da.

Nåh. Snill du :kose:

:ler: Nei, men for alt vi vet kan det jo hende han slenger seg på sofaen og pælmer cola på cola når han kommer sliten hjem fra jobb. Nå har han vel ingen jobb lenger.. Så da drikker han vel kanskje ennå mer :fnise:

Takk. Og i like måte, når den tiden kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåh. Snill du :kose:

:ler: Nei, men for alt vi vet kan det jo hende han slenger seg på sofaen og pælmer cola på cola når han kommer sliten hjem fra jobb. Nå har han vel ingen jobb lenger.. Så da drikker han vel kanskje ennå mer :fnise:

Takk. Og i like måte, når den tiden kommer!

Ja, jeg lurer på om Hellstrøm har en mørk side, der han smugspiser Grandis med ketchup og heller ned cola. I stettglass, selvfølgelig :enig:

Endret av vidvandre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellstrøm må jo avreagere med noe han også...... og jeg tipper han drikker cola rett fra glassflasken. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Nei, det straffer seg å skrive dagbok.

Ingen er mer urban enn meg hva angår bosted i alle fall, men det trenger jo ikke å ha noe å si for :sengekos:

Nei, det er sant. Jeg er ikke i nærheten av så urban som deg, men jeg skjønner ikke hva det har med :sengekos: å gjøre, tror du ikke de klarte det da de bodde i huler?

Njæ. Vil helst ha hvit til å drikke, men det passer jo ikke til kjøtt :nei::snurt:

Hvitt passer til alt. Om det er fint eller ikke driter til og med Hellstrøm i - er det godt så er det godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er sant. Jeg er ikke i nærheten av så urban som deg, men jeg skjønner ikke hva det har med :sengekos: å gjøre, tror du ikke de klarte det da de bodde i huler?

Det var i alle fall enklere sjekkemetoder den gang, det kan ha noe å si ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

:lete:

:slår:

:gravid:

Lite

:flekke:

:ler: Den var bra.

Og deretter er det bare :husarbeid: og :slåss: om man skal dømme noen av trådene på kg. Men det er mer, liksom, ved et forhold, liksom? ;)

Jeg lurer på hvordan mitt neste forhold kommer til å bli :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå snakket vi jo ikke om forhold generelt, men om ditt forhold til :flekke: ....

I et bra forhold er det helt klart mer, men av og til så føles det mest :slåss: :murvegg: , og det er da man skriver inn her. Når forholdet er helt :yvonne::kline: er man opptatt med annet enn å skrive på nett om det :humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakket vi jo ikke om forhold generelt, men om ditt forhold til :flekke: ....

I et bra forhold er det helt klart mer, men av og til så føles det mest :slåss: :murvegg: , og det er da man skriver inn her. Når forholdet er helt :yvonne::kline: er man opptatt med annet enn å skrive på nett om det :humpe:

Men jo jeg snakker om forhold, men ok jeg får for den, ja :ler:

Lurer på hvordan det blir, jeg :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Finner ingen kg-smiley som ikke kan brukes i mitt forhold i alle fall. :fnise:

Hei @lfa :vinke:

Går det ikke bra med fisken? ;)

Jeg skal åpne fiskesnakken igjen :jepp:

Har den på lokkalguiden, må få smelt den ut.

Men hvilken smiley kommer nærmest da? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellstrøm må jo avreagere med noe han også...... og jeg tipper han drikker cola rett fra glassflasken. :fnise:

Hellstrøm tar tuten med sabel og siler glass mellom tenna :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jo jeg snakker om forhold, men ok jeg får for den, ja :ler:

Lurer på hvordan det blir, jeg :sukk:

Det kommer helt an på berta vet du. Godt mulig hun liker :flekke: også ;)

Har du noen i kikkerten, siden du lurer så fælt? *nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...