Gå til innhold

Vidvandre vandrer videre


vidvandre

Anbefalte innlegg

Jeg suger ikke på noen, konger eller ikke.. :Hehe:

Har faktisk opptil flere ulike svaralternativer på den der, men jeg tror ingen av dem egner seg på trykk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg suger ikke på noen, konger eller ikke.. :Hehe:

Skogens kongle hadde du vel i alle fall spist, etter at du har jakta'n først :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jo ikke Danmark noen konge, men hadde de hatt, så er det ikke sikkert han hadde klaget.

:lol:

Det er dejlig å være dansk i Danmark :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk opptil flere ulike svaralternativer på den der, men jeg tror ingen av dem egner seg på trykk :ler:

Jeg sletta og noen men ikke før etter at jeg hadde skrevet :ler: :ler:

Nei, dette blir for sterkt, vask munnen vidis :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor heter Kongen av Danmark Kongen av Danmark egentlig? :klø:

Tror det var et slags æresstempel, kongelig hoffleverandør av drops kanskje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skogens kongle hadde du vel i alle fall spist, etter at du har jakta'n først :ler:

Skjønt å skite i skogen og så tørke seg med ei kongle! :ler:

Men nok drittprat. Kongler er litt sure å spise. Må kokes lenge.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønt å skite i skogen og så tørke seg med ei kongle! :ler:

Men nok drittprat. Kongler er litt sure å spise. Må kokes lenge.. ;)

Jeg tenkte på elgen jeg da ;)

Nå leser jeg om test-tur i oktober, litt av et prosjekt du skal igjennom. Må følge med på det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lest om den test-turen Skywalker, bra artikkel. Jeg får lyst på hund, det ser så hyggelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte på elgen jeg da ;)

Nå leser jeg om test-tur i oktober, litt av et prosjekt du skal igjennom. Må følge med på det :jepp:

Åjaelgenja! Den er ikke så ille å spise. Bare litt tung å bære hjem. ;)

Spennende prosjekt ja! Det blir jo mer enn en lang sykkeltur dette. Blant annet skal det skrives reisebrev for et nytt friluftsmagasin for kvinner. Og et par andre ting jeg ikke vil si så mye om for jeg skriver det i loggen til Lindesnes fyr 1. mai. Der logger de alle som startet på turen uten motorkraft, og de som avslutter der etter å ha reist fra Nordkapp. Inntil da skriver jeg litt i bloggen min, og på nettsiden min. :)

..men nå jeg passe på at jeg ikke kupper dagoka di. :sjarmor:

Har forresten vært inne på tanken om å skrive litt dagbok her på KG jeg også, slo det fra meg igjen. :)

Endret av Skywalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjaelgenja! Den er ikke så ille å spise. Bare litt tung å bære hjem. ;)

Spennende prosjekt ja! Det blir jo mer enn en lang sykkeltur dette. Blant annet skal det skrives reisebrev for et nytt friluftsmagasin for kvinner. Og et par andre ting jeg ikke vil si så mye om for jeg skriver det i loggen til Lindesnes fyr 1. mai. Der logger de alle som startet på turen uten motorkraft, og de som avslutter der etter å ha reist fra Nordkapp. Inntil da skriver jeg litt i bloggen min, og på nettsiden min. :)

..men nå jeg passe på at jeg ikke kupper dagoka di. :sjarmor:

Har forresten vært inne på tanken om å skrive litt dagbok her på KG jeg også, slo det fra meg igjen. :)

Kupp i vei :ler:

Det er en lang tur altså, tøft å ta den. Skal vel bli mør i låra tenker jeg. Var ganske sprek på sykling sånn i 2003, men nå kommer jeg meg ikke over Sinsen er jeg redd. I taxi :ler:

Dagbok må skrives når man er klar for det og slettes når man vil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbok må skrives når man er klar for det og slettes når man vil

Jepp! Akkurat nå skriver jeg i tillegg til bloggen litt dagbok i et av mine egne forum. :)

Endret av Skywalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg lest om den test-turen Skywalker, bra artikkel. Jeg får lyst på hund, det ser så hyggelig ut.

Takk skal du ha! Og ja, det er koselig med hund. Gleder meg til å reise langs landeveien i flere måneder sammen med gamle Buddy! Tanken er at dersom turen nordover går bra blir det kanskje sørovertur også. Da over innlandet, forbi Vikersund og nedover i retning Larvik og sørlandskysten tilbake til Lindesnes. Men vi får se. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha! Og ja, det er koselig med hund. Gleder meg til å reise langs landeveien i flere måneder sammen med gamle Buddy! Tanken er at dersom turen nordover går bra blir det kanskje sørovertur også. Da over innlandet, forbi Vikersund og nedover i retning Larvik og sørlandskysten tilbake til Lindesnes. Men vi får se. :)

Ja, det spørs vel om du orker nedtur, det er noe som må avgjøres etter opptur, tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...