Gå til innhold

mensen flauser


Gjest flau jente

Anbefalte innlegg

Gjest flau jente

Noen andre enn meg som har noen flauser anngående mensen?

Hadde vært litt oppmuntrende å høre at det ikke bare er meg som har klart å dumme meg ut :P

Min historie:

Overnattet hos han jeg er forelsket i.

dagen etterpå oppdager jeg at jeg har fått mensen og at det en er stor flekk med blod i sengen hans!

Har aldri vært så flau før!

Turde ikke si fra til han og har ikke snakket med han siden det skjedde :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må si det til han om du er forelsket i han. Ellers blir det aldri noe ut av dere to. :skravle:

Han forstår at du ikke kunne noe for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en! I begynnelsen av mitt mensenbefengte liv fikk jeg store blødninger de første dagene, og smarte meg satt på HVIT shorts en av de dagene. Med sånn nattbind, ekstra tjukt og langt. Så satt vi hjemme hos ei venninne og kjøla oss i varmen, og gikk ut igjen litt seinere og gikk mot mitt hus for å kjøle oss ned der.... Ca halvveis utbryter venninna mi at jeg hadde en diiiiger blodflekk bak, jeg hadde ikke merket at bindet hadde flyttet på seg (limet funket dårlig på den megavarme dagen) og dermed gikk blodstrømmen rett i trusa og gjennom.... Til alt overmål ringte venninna mi senere på kvelden og sa at det var en stor blodflekk i sofaen som moren hennes ikke kunne begripe hvor kom fra... Og det var en lys sofa i tekstil.... Faren hennes hadde ledd seg kav i hjel når venninna mi fortalte hvor hun trodde det kom fra *rødme*

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flau jente
Du fikk mensen, og tør ikke å snakke med ham? :skratte:

Slapp av, du vokser fra det.

er 22år så er liksom ikke en fjortiss visst det var det du trodde :P

Men er liksom ikke verdens beste sjekketriks å gå fra han med ett blodig laken pga meg :P

Det posetive får vel være at han neppe glemmer meg med det først hehe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
er 22år så er liksom ikke en fjortiss visst det var det du trodde :P

Men er liksom ikke verdens beste sjekketriks å gå fra han med ett blodig laken pga meg :P

Det posetive får vel være at han neppe glemmer meg med det først hehe

hehe samme skjedde meg hos typen for litt siden, men jeg sa bare vennligst flytt deg litt for det ser heldigvis ut som at jeg ikke er gravid, haha :)

men ble nok litt pinlig berørt og så rart på meg men for svarte da det er bare litt blod! enkelt og greit.farge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jento_84

gutter er ofte mer hysterisk og syns det er sååå forferdelig ekkelt!

Å da blir situasjonen mye verre en den egentlig er dessverre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Syrin_Ulven

Første gang eg overnatta hos gubben min hadde vi oss før vi sovna, og sovna kliss nakne. Når vi våkna dagen etterpå var det ein diger (og eg meiner virkelig DIGER!!! Var større enn ein stor peppes pizza for å gi noe å sammenligne med) blodflekk i senga hans. Det var festlig, spesielt siden det var han som våkna opp liggende midt oppi den. :fnise: Lo godt i etterkant, men fyyy fader så flaut det var der og da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flau jente
Første gang eg overnatta hos gubben min hadde vi oss før vi sovna, og sovna kliss nakne. Når vi våkna dagen etterpå var det ein diger (og eg meiner virkelig DIGER!!! Var større enn ein stor peppes pizza for å gi noe å sammenligne med) blodflekk i senga hans. Det var festlig, spesielt siden det var han som våkna opp liggende midt oppi den. :fnise: Lo godt i etterkant, men fyyy fader så flaut det var der og da.

Hvordan tok han det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maxtor

Fikk mens mens jeg overnatta hos en kar, hans løsning på det var å løfte meg opp og bære meg til dusjen, hvorpå vi bare fortsatte fra dagen før.

Det er bare blod trossalt. Så ikke vær redd for å snakke med han igjen =p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! dæver av at jenter på over 20 år synes sånt er pinlig.. de fleste gutter som er rundt 20 skjønner også at dette kan skje uten at det skal bli noe hysteri av det vel:P Hvis du blir flau for å få mensen i kjæresten din sitt nærvær så kan han ikke få deg til å føle deg trygg ellers heller...hmmm.. jeje lykke til!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han ble sikkert bare skikkelig kry, og trodde han hadde poppet hinna di. :danse:

Men om jeg hadde våkna liggende i ei peppespøl, ville jeg nok blitt litt skeptisk, og innihelvetes letta over at det var mens, og ikke min blivende psyko-eks... :sjokk:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Syrin_Ulven
Hvordan tok han det da?

Han bare lo han (når han kom over sjokket ved å våkne i ein diger blodpøl), og sa spøkefullt at om flekken ikkje forsvant i vask så kunne han henge overmadrassen på veggen og skrive at "Her har Syrin_Ulven vært".

Eg syns det var utrolig flaut siden det var første overnatting og eg var bare 16, første og siste gang det har skjedd heldigvis. :gjeiper: Men vittig var det ihvertfall i etterkant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har jo gjort det mye mer flaut enn det er ved å ikke si noenting, og heller lot han finne det etter at du var dratt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flau jente
Du har jo gjort det mye mer flaut enn det er ved å ikke si noenting, og heller lot han finne det etter at du var dratt.

Det har du nok helt rett i men fikk panikk :S

Han har heldigvis kontaktet meg igjen så virker som det gikk bra til slutt likevel..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du nok helt rett i men fikk panikk :S

Han har heldigvis kontaktet meg igjen så virker som det gikk bra til slutt likevel..

Hehe, men det var jo bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Kamilla_*

Min verste mens-opplevelse var en gang jeg skulle på en stor konsert sammen med noen venninner.Jeg hadde fått mensen samme morgen,men siden det aldri blør særlig mye første dagen hos meg, tenkte jeg at en mini-tampong ville være tilstrekkelig beskyttelse under hele konsert-kvelden..

De første timene av konserten merket jeg ikke noe til mensen. Men da jeg tilfeldigvis rettet på buksa kjente jeg at den var kliss våt og jeg fikk blod på hendene. Hadde ingen mulighet til å komme meg hverken fram eller tilbake blandt 30 000 tilskuere, så da konserten var slutt listet jeg hjem med en (heldigvis svart) bukse som var gjennomtrukket av blod, nærmest bloddryppende.. :tristbla:

Da jeg endelig kom meg innendørs og tok den av hadde jeg blod helt ned til føttene i lange striper ned over lår og legger.. :sjokkbla:

En utrolig ekkel opplevelse som fant sted før jeg ble kjent med det faktum at man gjerne blør mer når man står lenge rett opp og ned enn når man sitter..Fysj! Blir dårlig av å tenke på det:spy:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Jeg var nettopp blitt 16, og hadde begynt på p-piller. Første gangen vi hadde sex uten kondom (med en ex nå), og jeg satt på toppen, merket vi plutselig at alt ble litt annerledes. Tittet ned og så at det var blod utover hele! Hele fyren og senga og alt -_- Flaut. Men vi var sammen i to og et halvt år til etter det. Han syntes visst det bare var koselig og morsomt etter å ha kommet over sjokket over at blodet kanskje var hans x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg hadde på meg ei lysegrå bukse, gikk lenge rundt om kring på flyplassen i Paris, så i butikker, sosa rundt for å finne et sted å spise, rusla rundt og merka ikke at jeg hadde fått mensen... Merka bare at folk så rart på meg! :hoho: Hadde sjekka inn kofferten, så da måtte jeg bare knyte ei jakke rundt livet for at ingen (flere enn hele flyplassen, altså) skulle se den store, røde flekken...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...