AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #501 Del Skrevet 14. mars 2019 Når jeg er på DNT sine hytter, så sitter jeg gjerne på kveldene og fantaserer om orgie med de andre gjestene eller vertskapet... Har onanert i alle DNT hytter jeg har vært i :-) Har også hatt sex også; stort sett med "medbragt", men en gang med en vert :-) Anonymkode: 4e7f9...0c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 16. mars 2019 #502 Del Skrevet 16. mars 2019 Føler egentlig denne tråden like godt kunne hatt navnet "hva er din fantasi"? Ikke mye forbudt her, men tror faktisk ikke folk skriver sine mest forbudte fantasier, selv som anonyme på et forum. Litt samme er det med meg, men det mest forbudte jeg tør si her inne er at jeg fantaserer om voksne, gifte kvinner, ofte de som er 15 år + eldre enn meg. Det er flere spesifikke kvinner jeg fantaserer om, som er i slutten av 40-åra. Litt sånn at de er seksuelt frustrerte i sitt langvarige forhold, og at ting er dødd litt ut seksuelt (noe som sikkert ikke stemmer for de aktuelle kvinnene jeg drømmer om). Drømmer at jeg gir dem en ny "vår" seksuelt🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystery man Skrevet 16. mars 2019 #503 Del Skrevet 16. mars 2019 Ser der ja. Akkurat samme her.. Jeg ble nesten besatt av tanken på sex med mødre+40årene da jeg var i 20åra..!Nå er jeg 40 og nå fantaserer jeg om å få knulle ei godt voksen dame+60 i alle mulig stillinger.. Kåte 60+ damer må gjerne ta kontakt forresten 😉🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #504 Del Skrevet 16. mars 2019 Forbudt og forbudt.. I kategorien fantasier jeg ikke nødvendigvis vil oppleve så har jeg alltid fantasert om å bli brukt av mye eldre menn, gjerne flere om gangen. Og gjerne mindre attraktive. Disse fantasiene kan også ofte være litt på grensen til voldtekt eller handler om at jeg prostituerer meg, det er iallfall sånn at jeg skal bli brukt, det er ikke elskov dette her, ikke noe respekt, mennene er bare kåte griser og jeg er egentlig litt motvillig. Jeg ble som overkåt 18-19-åring som var på alle sexfora som fantes en gang invitert på en swingers-hyttetur av et godt voksent ektepar. De lokket med boblebad og flere menn som skulle med, og sendte noen skikkelig usexy bilder av dem selv. Det var aldri aktuelt å bli med, tror ikke jeg svarte dem engang, det var jo bare en av tusen forespørsler man fikk ut av det blå på disse nettstedene, men jeg har faktisk fantasert mye om hvordan det hadde vært å bare bli sendt rundt på deling av en haug litt harry, usexy godt voksne menn og kvinner på ei hytte i skauen. Anonymkode: 085f4...de2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #505 Del Skrevet 17. mars 2019 12 timer siden, Mystery man skrev: Ser der ja. Akkurat samme her.. Jeg ble nesten besatt av tanken på sex med mødre+40årene da jeg var i 20åra..!Nå er jeg 40 og nå fantaserer jeg om å få knulle ei godt voksen dame+60 i alle mulig stillinger.. Kåte 60+ damer må gjerne ta kontakt forresten 😉🤩 Endelig en som skriver positivt om 60+ damer!😁 Anonymkode: 666c3...7a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #506 Del Skrevet 17. mars 2019 1) Sex med sjefen. Jeg kjenner også kona hans, så det er et forhold som ville vært forbudt på flere nivå. Fantaserer om at vi innleder et seksuelt forhold på jobb og at jeg tilfredsstiller han på flere måter enn kona kan. Fantasien inkluderer også å nesten bli ferska av kons + kolleger. 2) sex med en jente. Spesifikt en overvektig jente med tunge, store bryster og mye mer former enn det jeg selv har. I fantasien er det jeg som tar kontroll og forfører henne. Lærer henne å elske kroppen hun er flau over. 3) fantaserer om å være så kåt at jeg begynner å jokke på tilfeldige forbipasserende og trygler dem om å gi meg kuk. Anonymkode: 76af2...4fa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #507 Del Skrevet 17. mars 2019 På 14.3.2019 den 21.51, AnonymBruker skrev: Når jeg er på DNT sine hytter, så sitter jeg gjerne på kveldene og fantaserer om orgie med de andre gjestene eller vertskapet... Har onanert i alle DNT hytter jeg har vært i :-) Har også hatt sex også; stort sett med "medbragt", men en gang med en vert :-) Anonymkode: 4e7f9...0c6 Tror det er noe med all den friske luften. Damer blir bare så utrolig fristende med røde kinner, og de kler både sportsantrekk og sportsundertøy. Anonymkode: d3904...77b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystery man Skrevet 17. mars 2019 #508 Del Skrevet 17. mars 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Endelig en som skriver positivt om 60+ damer!😁 Anonymkode: 666c3...7a7 Ja lett å være positive til 60+!! De vet hva de vil ha og gir alt av seg selv!! Uslåelig sexy! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 17. mars 2019 #509 Del Skrevet 17. mars 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Endelig en som skriver positivt om 60+ damer!😁 Anonymkode: 666c3...7a7 Er i starten av 30-åra, og skal jammen ikke se bortifra at ei på den alderen kunne lurt meg også😄 Aldersforskjell er i seg selv veldig pirrende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #510 Del Skrevet 17. mars 2019 12 minutter siden, Fornuftig-mann skrev: Er i starten av 30-åra, og skal jammen ikke se bortifra at ei på den alderen kunne lurt meg også😄 Aldersforskjell er i seg selv veldig pirrende. Du ville ikke bli lurt. Det kan jeg garantere! 😆 Anonymkode: 666c3...7a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 17. mars 2019 #511 Del Skrevet 17. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du ville ikke bli lurt. Det kan jeg garantere! 😆 Anonymkode: 666c3...7a7 Er du en dame i 60-åra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #512 Del Skrevet 17. mars 2019 Akkurat nå, Fornuftig-mann skrev: Er du en dame i 60-åra? Nei. Men har god erfaring med dem. 😄 Anonymkode: 666c3...7a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Master1 Skrevet 17. mars 2019 #513 Del Skrevet 17. mars 2019 Damer i alle aldre har jo sin sjarm da ---- både unge og eldre M@ster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #514 Del Skrevet 17. mars 2019 21 timer siden, Fornuftig-mann skrev: Føler egentlig denne tråden like godt kunne hatt navnet "hva er din fantasi"? Ikke mye forbudt her, men tror faktisk ikke folk skriver sine mest forbudte fantasier, selv som anonyme på et forum. Litt samme er det med meg, men det mest forbudte jeg tør si her inne er at jeg fantaserer om voksne, gifte kvinner, ofte de som er 15 år + eldre enn meg. Det er flere spesifikke kvinner jeg fantaserer om, som er i slutten av 40-åra. Litt sånn at de er seksuelt frustrerte i sitt langvarige forhold, og at ting er dødd litt ut seksuelt (noe som sikkert ikke stemmer for de aktuelle kvinnene jeg drømmer om). Drømmer at jeg gir dem en ny "vår" seksuelt🤣 Du skulle mer enn gjerne fått gitt min vakre kone en ny "vår". Det hadde blitt en bonus for meg også. Sex avler mer sex (Y) Anonymkode: 408c5...05a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #515 Del Skrevet 17. mars 2019 30 minutter siden, Master1 skrev: Damer i alle aldre har jo sin sjarm da ---- både unge og eldre M@ster Er nå litt forskjell, da. Men de eldste er best! 🙆 Anonymkode: 666c3...7a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #516 Del Skrevet 17. mars 2019 . Anonymkode: 1610a...7aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #517 Del Skrevet 17. mars 2019 Å ta svigermor på kjøkkenbordet🙈 Hun er litt av ei milf😂 Anonymkode: 64e8b...953 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #518 Del Skrevet 17. mars 2019 Drømte alltid om samleie med søsteren min, hun var min første nakne kropp jeg så. Jeg har aldri hatt seksuelle fantasier om henne når jeg er våken og ble kvalm av tanken. Prater med psykolog om dette, det er vist ikke noe jeg kan styre ergo ikke noe å skamme seg over. Da jeg giftet meg sluttet det heldigvis Anonymkode: 6615a...1c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #519 Del Skrevet 17. mars 2019 Akkurat nå er bare det å få slikket en fitte i fremtiden, min mest "forbudte" fantasi. For på en måte så virker det helt umulig å få til. Anonymkode: 45ed4...20d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #520 Del Skrevet 17. mars 2019 etter at de nye grønne vy togene kom fantaserer jeg om å gnikke understellet mot et av disse togene og at en kvinnelig konduktør i setesdalsbunad tar meg på fersken og spiller drømmen om elin på torader mens gutta i ole ivars kun iført viking gummistøvler klapper takten akkompagnert av et saftig vestlands regnvær, dette samtidig med at P4 helikopteret flyr i slow motion over oss og damen i skranken kommer på calling anlegget og ber meg flytte bilen min Anonymkode: 497eb...a32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå