Gå til innhold

Hva er din forbudte fantasi?

Gjest atti

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Mystery man skrev:

20181210_140648.jpg

Bryr meg ikke om hva du tror. Her er skjermbilde av sms jeg sendte minutter etter det skjedde. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. å bli onanert til, altså at jeg fysisk brukes som opphissende materiell og at de da spruter på meg i ren lyst. Gjerne flere samtidig. 

2. Å bli tisset på, men ikke i munnen/ansiktet. 

Anonymkode: 01c81...ccf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil dele kona mi med en annen mann (eller kvinne). Det er greit at alle koser litt med hverandre, men hun skal være i sentrum. Gjerne med en DP til slutt som en del av opplegget. Hun tenner også på denne fantasien og vi kommer nok til å realisere dette en gang (sannsynligvis uten DP dog), men å finne en tredjepart hvor kjemien stemmer blant alle tre skal tydligvis ikke være lett...

Anonymkode: bc8ec...2f6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

1. å bli onanert til, altså at jeg fysisk brukes som opphissende materiell og at de da spruter på meg i ren lyst. Gjerne flere samtidig. 

2. Å bli tisset på, men ikke i munnen/ansiktet. 

Frekt det ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.10.2018 den 0.17, AnonymBruker skrev:

Drømmer at jeg blir tatt litt rått av kollegaen min. Er gift....men skulle helt seriøs ønske at han "tok" meg....litt lett kvelning....litt lett ris....osv...hvor som helst.....spiller ingen rolle....han kunne få gjøre det han ønsket med meg....hvor lenge han ønsket...sukk....

Anonymkode: 200f4...3ca

Spennende fantasi......

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.11.2018 den 22.54, AnonymBruker skrev:

Fantaserer om å ta mannen min og nabomannen på fersken. Også får jeg bli med. DP. 

Og at jeg møter på samme naboen på tur i skogen en varm sommerdag, så finner han noe kvist og riser meg skikkelig mens han fingerknuller meg mellom slaga.. 

Anonymkode: d1cb5...87c

Hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Master1 skrev:

Frekt det ...

Næ ikke så veldig føler jeg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli filmet eller sett på av både menn og kvinner når vi har heftig sex, at de blir jævlig kåte av å se på oss og meg, vi får øyekontakt og de blir helt ville. At andre har sex rundt oss og å være med en annen kvinne med 4-5 menn, knulle på en fest blandt masse kåte mennesker...! Ekshibisjonist her..!

Hadde vært spennende å bli vondt fast og kveldt når han knuller meg hardt, til jeg nesten svimer av.

internettside hvor jeg fingrer meg selv imens jeg hører og ser hvor kåte andre blir av det..

Anonymkode: c99c3...864

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantaserer om at en mann i 60 årene kommer bort til meg og foreslår heftig doggy på nærmeste usjenerte sti ute i skogen.. flekker av meg trusa og slikker meg heftig får han kjører den steinharde kukken i bunn til spruten fyller fitta mi... 

Anonymkode: aed3b...a02

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå …. At han som jobber i etasjen over, advokat, ca 35 år, skal kalle meg inn til et internmøte på møterommet nederst i gangen, lukke døren, ikke si et ord, men kun komme nærme meg, legge hendene rundt meg og si at han bare må ha meg. Deretter stryker han hendene oppover lårene mine og kjenner kanten på stayupsene .. Så drar han ned glidelåsen på skjørtet og lar meg stå der i kun stringtrusa, strømper og de høye skoene. Han tar frem pikken og ber meg suge … Vi knuller så vilt oppå bordet før han trekker seg og kommer i munnen min. Jeg tar på skjørtet igjen, drar opp trusa, kysser ham, og går ut …. 

Anonymkode: b9a31...519

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat nå …. At han som jobber i etasjen over, advokat, ca 35 år, skal kalle meg inn til et internmøte på møterommet nederst i gangen, lukke døren, ikke si et ord, men kun komme nærme meg, legge hendene rundt meg og si at han bare må ha meg. Deretter stryker han hendene oppover lårene mine og kjenner kanten på stayupsene .. Så drar han ned glidelåsen på skjørtet og lar meg stå der i kun stringtrusa, strømper og de høye skoene. Han tar frem pikken og ber meg suge … Vi knuller så vilt oppå bordet før han trekker seg og kommer i munnen min. Jeg tar på skjørtet igjen, drar opp trusa, kysser ham, og går ut ….

Etter #metoo så er nok dette langt fra noen realitet fremover, dessverre ;)

Anonymkode: 57afa...e6b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fantaserer om at en mann i 60 årene kommer bort til meg og foreslår heftig doggy på nærmeste usjenerte sti ute i skogen.. flekker av meg trusa og slikker meg heftig får han kjører den steinharde kukken i bunn til spruten fyller fitta mi... 

Anonymkode: aed3b...a02

deilig å pirrende å fylle en mus

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter #metoo så er nok dette langt fra noen realitet fremover, dessverre ;)

Anonymkode: 57afa...e6b

nydelig og pirrende

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
15 timer siden, Master1 skrev:

S¨deilig da....

3 minutter siden, Master1 skrev:

deilig å pirrende å fylle en mus

2 minutter siden, Master1 skrev:

nydelig og pirrende

Jeg ønsker ikke være uhøflig, men kan ikke du slutte å kommentere andres hemmelige fantasier? 

Det som i utgangspunktet var en spennende tråd tar form av å være din runketråd.

Anonymkode: c6c0c...bb5

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎10‎.‎12‎.‎2018 den 14.09, Mystery man skrev:

Bryr meg ikke om hva du tror. Her er skjermbilde av sms jeg sendte minutter etter det skjedde. 

Vel, du skriver i innlegget ditt at det er ca ti år siden. Skjermbildet er derimot fra februar i fjor. Som en sa, fin fantasi.

Anonymkode: 5f69a...abd

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, du skriver i innlegget ditt at det er ca ti år siden. Skjermbildet er derimot fra februar i fjor. Som en sa, fin fantasi.

Det kan jo være han mener ti år siden han så henne første gang.

Ikke tenk så mye; runk/fingr!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Razor1976 skrev:

Ikke tenk så mye; runk/fingr!!

Hehe.

Ok, tilbake til fantasiene. Jeg kunne tenke meg trekant med to søstre. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...