Sommersol Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #81 Del Skrevet 23. mars 2010 Gikk tur i regnet igår, og i solskinnet idag Fornøyd med meg selv. Har hatt en diger pose sjokolade i kontorskuffen siden fredag. Idag er den tom. Veldig glad for det. Så lenge jeg ikke har noe i skuffene, både på jobb og hjemme spiser jeg sunt. Har forutenom sjokoladen vært flink idag. Trenger slike dager.. Gleder meg veldig til påske. Skal ha fri hele påsken, og det skal bli veldig deilig. Er trøtt og lei på jobb for tiden. Kunne fint "spolt" frem til fredag umiddelbart. Møte på ettermiddagen idag, og i morgen. På torsdag skal jeg i klubb, etter at jeg har prøvd Zomba. Det er jo tydligvis den store hiten denne våren, nå også på mitt senter. Nå er det kveld hos meg, er så fryktelig trett for tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommersol Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #82 Del Skrevet 24. mars 2010 Igår og idag var det kyllingfrikasè til middag. Ble veldig godt og følte det var veldig ordentlig middag. Blir ikke trening idag, skal ha møte i en fritidsaktivitet i kveld. Har møtet hjemme hos meg, da blir jeg tvunget til å vaske badet, og minste slipper være hjemme alene. Det er jo egenlig pappadag idag, men regner med jeg snart har minste hjemme igjen. H*n skjønner ikke vitsen i de onsdagene. Det sier vel litt om hvordan forholdet til faren er. Nå har jeg sovet i sittende stilling i benken i over en halv time. Det er veldig sjelden til meg og være. Er ekstremt trett og umotivert for tiden. Men jeg vet jo at nå når jeg sovnet, får jeg ikke sove til vanlig tid i kveld, og jeg er inne i en vond sirkel. Er veldig umotivert på jobb også. Har en jobb jeg er veldig glad i, og som jeg vanligvis gleder meg til å gå på. Gleder meg ofte til å begynne på jobb igjen etter ferier, og føler generelt glede ved å jobbe. Men nå er jeg møkklei. Har tatt fri hele neste uke, og idag bestemte jeg meg for å ta fri på fredag også. Håper det hjelper og at jeg kan komme tilbake på jobb med den iveren jeg pleier å ha. Det eneste jeg vil for tiden, er å spise påskegg og å sove... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emile Skrevet 25. mars 2010 #83 Del Skrevet 25. mars 2010 Ble det zumba på deg? Det har ikke sats her i byen. Litt dumt, for det ser veldig gøy ut. Men det kommer kanskje. Tror det er mange som er drittlei for tida. Merker det selv og hører det også fra andre. Bortsett fra ei, og hun er stupforelska. Er vel det som skal til. Nei, får heller satse på sola og varmen fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommersol Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #84 Del Skrevet 26. mars 2010 Neida Emile det ble ikke noe zumba. Det ble rett og slett ingen trening i det hele tatt. Minsten skulle plutselig spille årest første fotballkamp, og det hadde jeg så veldig lyst til å få med meg. Det var bare en treningskamp, men jeg synes det er så veldig gøy. En stor fotballbane delt i to, med minst 40 barn som spiller fotball, og viser glede over at nå er våren endelig her og fotballen ruller. Jeg er så glad for at jeg finner så stor glede i barna mine sine aktiviteter. Jeg er med på nesten alt, og jeg er med fordi jeg synes det er veldig gøy. Det merker selvfølgelig barna, og også vennene deres. Jeg har alltid noe og snakke med dem om fordi jeg har vært tilstede der det ofte skjer ting. Ulempen er jo at jeg ikke får så veldig mye tid til meg selv. Trening må ofte lide osv. Men det er jo for en veldig kort periode av livet mitt. Tenk når jeg ikke har dem enda, da vil jeg iallefall ikke sitte tilbake og trege på at jeg ikke brukte mer tid sammen med dem. Åååå stupforelska... Jeg vil bli stupforelska igjen. Jeg ønsker ikke noe forhold eller noen mann i det hele tatt nå, men jeg kan tenke meg at å være stupforelska måtte være veldig deilig, bare å feelingen. Jeg begynner å lure på om jeg i det hele tatt er kapabel til å føle noe for en mann... Jeg tenker at stupforelska må være i andre enden av den skalaen jeg befinner meg i bånn av for tiden.. Idag har jeg tatt påskeferie. Helt frem til over påske. Det skal bli deilig, men kan også bli kjedlig. Men det er jo opp til meg. Jeg må aktivisere meg selv, sosialisere. Bli nok bra, bare jeg får hvilt litt.. Idag har jeg invitert søss med familie, mamma, et tantebarn og selvfølgelig mine barn til kvelds. Har laget kake nå, og serverer etter barnas ønske tacobuffet. Jeg synes det er kjedelig og servere det, men alt for barna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommersol Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #85 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Jeg har et veldig ambivalent forhold til familien min. Er på den ene siden veldig veldig glad i dem, men det er få som irriterer og skuffer meg mer enn dem. Jeg føler jeg strekker meg langt for dem, og får veldig lite tilbake. Er veldig klar over at en ikke alltid skal kreve noe tilbake, og misliker også den siden av meg seg. Jeg skulle ønske jeg var en person som ikke tenkte slik. Familien min liker veldig godt å samles, men bare hos meg. De gidder aldri invitere selv, for det blir litt stress og rot av det. Jeg liker veldig godt å ha folk på besøk, og stelle istand god mat og godt selskap. Men denne helga har jeg hatt gode opplevelser med familien min. Har hatt noen tantebarn på besøk, litt frem og tilbake i løpet av helga. Mamma på besøk hele helga, og barna har hatt overnattingsgjester. Vi har kost oss veldig mye med god mat, god vin og godt selskap. Barna mine elsker det, men vi setter alle tre pris på når huset tømmes, vi kan ta en rydderunde og sette oss ned i ryddig hus. Igår gikk jeg en laang tur alene, med musikk på øret, det gjorde at helga ble fin. Skal ut å gå en tur nå også, men klarer ikke bestemme meg for om jeg skal gå alene og skravle eller bare meg og Ipoden min. Endret 28. mars 2010 av Sommersol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommersol Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #86 Del Skrevet 29. mars 2010 Ting og tang...Jeg er så lite opptatt av det. Eller rettere sagt liker jeg at det er pent og litt stil rundt meg, men jeg vet ikke hva jeg liker. Jeg er faktisk litt opptatt av "dubditter" Jeg liker å ha ny mobil, ny pc, ønsker meg veldig et nytt steroeanlegg og andre tekniske ting. Nå merker jeg at jeg snart må ha ny laptop. Da har jeg enormt lyst på en Mac, og når jeg først bestemmer meg for å bruke penger på slikt er jeg sjeldent i tvil om hva jeg har lyst på. Men når det kommer til interiør har jeg rett og slett ikke peiling. Jeg har det ganske ok hjemme, får alltid høre at jeg har det koselig osv. Men foruten om endel bilder, har jeg vel ikke kjøpt særlig mye av "stasjet" selv. Problemet nå er at jeg har gavekort på tilsammen 1500,- på en gavebutikk, men jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe. Var innom idag, men fant liksom ingeting som falt i smak. Lurte på om jeg skulle begynne å "samle" i et servise, men når jeg finner et, synes jeg det er ganske hårreisende. 200 spenn for en tallerken liksom.. En skal jo ikke annet enn å spise på den. Helt hvit var den også. Får meg liksom ikke helt til det... Så gavekortene ble ikke brukt idag heller... Nå sitter jeg her og rett og slett kjeder meg. Det er jo ganske tragisk. Jeg skal ha fri enda en uke, og jeg kjeder meg allerede. Vet liksom ikke helt hva jeg skal ta meg til. Gidder ikke gjøre husarbeid for det hater jeg rett og slett. Skal heldigvis i klubb i kveld, så da kan jeg iallefall være litt sosial. Kanskje jeg skal lage en bedre middag til barna mine. Men jeg har ikke handla inn til det jeg har lyst på, og kontoen er faktisk så og si tom. Hvordan er det mulig??? BT og bidrag kommer vel snart, men det er liksom ikke noe og bli feit på. Får finne noe på noe barna har lyst på, men det tar sjelden så veldig lang tid og lage det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommersol Skrevet 4. april 2010 Forfatter #87 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg har ikke kjeda meg i påsken likevel. Var litt redd det skulle bli for lenge fri, siden jeg ikke hadde noen spesielle planer. Men jeg har vært supersosial. Har neste ikke gjort en ting på dagtid, bare lest, glodd på tv og surfa på nett. Så har jeg vært sosial på kveldstid. Har vært i klubb to kvelder, var på middag skjærtorsdag hadde besøk langfredag og var på fest igår påskeaften.. Ble litt seint i natt, men er i veldig fin form likevel. Er nok nå totalt blakk og veldig lenge til lønn. Det bør ikke forekomme. Jeg bør tjene nok til at jeg får det til å gå rundt, men jeg bruker for mye penger. Spiser for mye ute, for mye kafèbesøk og impulskjøp. Været denne påsken har vært middelmådig. Jeg har vært og gått litt tur, faktisk endel alene med Ipoden min, og en og annen tur med ei venninne. Men har ikke hatt de litt større utflyktene som jeg ofte pleier å gjøre i påsken.. Idag er det regn, og det passer meg egenlig ganske greit. Jeg skal snart på middag til ei venninne og etterpå en tur til pappan min. Barna har vært hos faren siden torsdag. Tror det går ganske greit. De skal i utgangspunktet være til i morgen, men vi får nå se. Sov veldig lenge idag, og det blir jeg veldig sløv av, så nå går jeg og legger meg med boka mi en times tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommersol Skrevet 5. april 2010 Forfatter #88 Del Skrevet 5. april 2010 Å for en deilig energi jeg har hatt idag. Det var jammen på tide for jeg har vært sløv denne påsken. Kanskje det betyr at jeg er uthvilt. Føler meg ikke helt klar til å begynne på jobb igjen. Føler meg fremdeles litt lei av jobben min, som jeg vanligvis er så glad i. Har til og med hatt en liten kikk på NAV.no for å se om det var noe spennende. Det kunne være litt.. Men jeg tror ikke jeg orker å være i ny jobb nå. Det er så veldig slitsomt. Den jobben jeg har idag, har jeg laget selv. Jeg kan absolutt alt, jeg har bygget den opp helt fra 0 og det er jeg veldig stolt over. Jeg liker å lære nye ting, men å være i ny jobb er fryktelig slitsomt over lang tid. Det tror jeg ikke jeg har ork eller kapasitet til. Det får bli når barna har flyttet ut. Men idag har jeg altså hatt masse energi. Jeg har ommøblert stua mi, det betyr at jeg tørket støv av alle bøkene mine, og det er ikke få. Har ellers gjort rent i nesten hele 1 etg. Jeg holdt på i 5 timer, og det viser nesten ikke, og i morgen på denne tiden ser det akkurat likt ut. Jeg hater husarbeid. Det er som å måke snø i en veldig snøstorm:( Jeg har ellers gått en veldig lang tur, er bare såååå glad for at turvenninna mi er tilbake fra påskeferie. Jeg har mange venninner, alle gode, men ingen så gode å gå tur med som turvenninna mi. Imorgen er det tilbake på slankekur. Hadde egentligt lagt slankekurer bak meg, men når jeg ser hvor få uker det egentlig er til vi reiser til syden får jeg frysninger og mareritt og kaster meg på nok en tåpelig slankekur. Jeg bare hater det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommersol Skrevet 5. april 2010 Forfatter #89 Del Skrevet 5. april 2010 Får ikke sove. Det er så typisk natta før jeg skal begynne på jobb igjen. Sover for lenge om morgenen, får ikke sove om kvelden, dautrøtt på jobb første dag etter ferien. Er ikke så trøtt når klokka ringer i morgen, men utpå dagen.. Gjesp.. Fra kl 14.00 og utover er det så vidt jeg klarer å holde øynene åpne. Og det faktum at jobben min består i 90% å glo på en skjerm, gjør det ikke lettere å holde dem oppe. Som om ikke det er nok, skal jeg på et møte på ettermiddagen. Jeg må kjøre i 40 min for å komme dit, og det er heller ikke særlig når jeg er trøtt. Her tas altså sorgene veldig på forskudd. Gikk og la meg i skikkelig tid, men gadd ikke ligge og vri meg. Har lest ut boka (forøvrig veldig god), men orket ikke begynne på ny bok midt på natten. Så da sto jeg opp og her sitter jeg. Jeg har kanskje nevnt det før, men sier det igjen. Pcen min holder på å avgå med døden. Den er ikke så veldig gammel, men jeg har nok ikke tatt så veldig godt vare på den. Den er 3 år, og det er vel heller ikke så veldig ungt til å være en laptop. Kunne sikkert levert den inn, for jeg tror vifta har mye skyld i problemene. Jeg har veldig lyst på en Mac hvis jeg må kjøpe en ny. Ikke fordi jeg trenger det, men fordi jeg synes de er kule. Men jeg har jo ikke råd til det da. Men nå har eldste fått et tilbud i forbindelse med skolen. Dette er veldig gunstig, og gjelder også Mac, men problemet er at da får jeg den ikke før i august. Eldste kjøpte nettopp ny pc, så h*n trenger ikke selv. Men jeg er stygt redd for at denne ikke holder til august. Tenkte egentlig bare å se hvor lenge denne lever før jeg bestemmer meg, men hvis jeg skal benytte meg av dette tilbudet, må jeg bestille neste uke. Klarer jeg meg i noen mnd uten PC hjemme? Er redd det kan bli vanskelig. Men begge barna har som jeg kunne lånt litt av og til, og på jobb er jeg jo pålogget hele tiden, men er det nok? Jeg har ei uke å bestemme meg på. Og det kan jo faktisk være at denne holder til august og vel så det. Jeg tror jeg bestemmer meg for å være optimist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommersol Skrevet 6. april 2010 Forfatter #90 Del Skrevet 6. april 2010 Dagen idag ble mye lettere enn jeg hadde trodd. Fikk ikke sove før langt på natt, men kom meg greit opp og har overlevd dagen greit. Lite konstruktivt møte, men jeg var iallefall tilstede. Pølse i brød til middag og pølse og mos til kvelds. Skikkelig slankekost Not... Jeg har et alvorlig sykt nært familemedlem. Det er fryktelig slitsomt. Ikke i slitsom slik at jeg blir fysisk utslitt av det, men den alltid murrende dårlige samvittigheten er fryktelig. Jeg synes aldri jeg gjør noe godt nok. Og dessverre for meg gjelder vel det stort sett alle områder i livet mitt. Jeg blir liksom aldri helt fornøyd med meg selv. Jo forresten jeg er veldig fornøyd med jobben jeg gjør på jobb. Jeg er alene med to barn, har en forholdsvis godt betalt jobb, eget hus med ganske mye egenkapital i, nedbetalt bil, noe gammel men dog, masse venner, osv osv. Men likevel går jeg alltid med en følelse av at jeg kunne gjort noe bedre. For barna, for familien, for venner, i huset, i hagen alle steder. Liker ikke den følelsen, alltid på etterskudd, alltid med dårlig samvittighet for noe eller noen. Og da spesielt dette syke familiemedlemmet. Jeg er den som besøker aller mest, er innom 3-4 ganger i uka, men likevel. Jeg tror jeg er kommet til at det er motivet jeg gjør det for som gir meg følelsen. 2 av 3 besøk er fordi jeg føler jeg må, ikke fordi jeg har lyst, og den delen av meg selv liker jeg ikke. Jeg er også en person som andre mennesker ofte ber om hjelp. Jeg sier alltid ja, men det er ikke alltid med lett hjerte. Jeg irriterer meg ofte grønn fordi de spør meg, som jeg selv synes har så mye fra før. Så istedet for å fortelle det, sier jeg ja og irriterer meg. Jeg skulle ønske jeg kunne si enten nei, eller gjør det jeg ble bedt om med glede. Også tror jeg kanskje det bunner litt i at jeg innest inne synes at jeg får litt lite hjelp igjen. Og når jeg tenker slik synes jeg at jeg er egoistisk... Skal ikke være enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommersol Skrevet 7. april 2010 Forfatter #91 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Idag har det vært en bra da. Fikk gjort mye på jobb, har vært på trening og gått tur. Var på trening igjen for første gang på noen uker, og i de ukene var jeg veldig sjelden på trening. Da jeg kom idag gav mange inntrykk av at jeg hadde vært savnet. Det varmet.. Nå må jeg bare komme inn i treningsstimen igjen. Blir trist når jeg ser på kalenderen og ser hvor mange uker jeg har kastet bort når det gjelder å komme i form til sommeren. Men nå har jeg bestemt meg for å bare la det stå til fra idag og ikke gå i samme fella som jeg alltid gjør. Jeg mener det er forseint, og gir opp. Men ikke denne gangen Er så fornøyd med at barna mine som er ganske store, fremdeles ønsker å bruke tid sammen med meg. De kommer opp i stua og vil se TV sammen med meg, og eldste har konversert en hel haug idag. Koselig <3 Trøtt idag, men kommer meg jo ikke i seng. Prøver igjen. Har forresten spist litt feil middag idag. 3 pølser med brød, er for mye.. Endret 7. april 2010 av Sommersol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emile Skrevet 8. april 2010 #92 Del Skrevet 8. april 2010 Koselig med store barn som kommer i stua. Sjeldent her i huset. Ang mat - jeg styrer jo litt som deg. Men etter å ha vært en del sammen med slanke folk i påska, sånn over tid, er det faktisk litt overraskende å se hvor lite de spiser. Jeg spiser flere sunne Fedonmåltider for dagen, pluss litt for mye i mellom, og har innsett at det er altfor mye. Burde jo vært selvsagt, men så leser man så mye om sparebluss osv..pluss at jeg trener masse. Men det gjør disse slankisene også! Jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommersol Skrevet 8. april 2010 Forfatter #93 Del Skrevet 8. april 2010 Uff ja... Det er vel kanskje det som er det aller vanskeligste. Jeg vet jo så veldig godt hva jeg gjør galt... Jeg ser også det at jeg spiser nok for mye. Spiser nok ikke så veldig feil, men mengden. Men på en annen side så har jeg gått på x antall Grete u know who kurs, og der lærer en jo å spise MYE... Har hatt nok en fin dag. Barna hadde laget fajitas (igjen) til jeg kom hjem. Men deilig med ferdig middag. Jeg spiste for mye (igjen), men ikke mye for mye. Gikk å hadde trening med barna, som gikk videre på trening i annen idrett, mens jeg selv gikk og trente. To ganger på en uke. Det er mange uker siden det, og enda er ikke uka slutt.. Til helgen starter fotballsesongen med turnering. Gleder meg veldig. Da er det liksom vår Fotballsesongen er kjempetravel, men gud så gøy. Ble nettopp invitert på en happening neste helg. Har veldig lyst, men blir veldig komplisert, å jeg stoler ikke helt på meg selv. Hvorfor må det være så vanskelig??? Tar kveld nå, er så sulten jo, har spist altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommersol Skrevet 11. april 2010 Forfatter #94 Del Skrevet 11. april 2010 Har hatt nok ei flott helg. Været har vist seg fra sin beste side og jeg har stort sett oppholdt meg ute. På fredag gikk jeg en lang tur med min gode turvenninne. Hun vet visst snart alt om meg. Ganske godt å ha en slik person i livet sitt, som jeg vet at jeg kan stole 100% på. Eldste laget mat på fredagskvelden. Jeg elsker å lage mat, men det har visst ingen av barna arvet. Eldste synes det er gøy av og til, men ikke ofte og ikke lenge om gangen, så det blir ofte noe enkelt. Denne gangen skulle h*n lage noe godt som pappas kone hadde laget, og som de likte så godt. Deilig å få maten servert da Å nå ble det jo to dager på rad. Igår var minsten og jeg på fotballcup, i det flotte været. Kampene var så spred at hele dagen gikk med der, men det gjorde ingenting. Sol fra skyfri himmel, masse kjensfolk og glade barn, det kan en vel leve med en hel dag Idag har vi også vært ute hele dagen. Blir ikke gjort mye hjemme, men det får bare være. Jeg har ikke så høy standard, men da en venninne meldte og lurte om hun kunne komme, sa jeg at det ikke passet. Jeg skal snart ut å gå tur, men jeg kunne sagt at hun kunne komme etterpå, men da ville jeg svipet over med støvsugeren først, så terskelen er ikke lavere enn det dessverre. Så alt i alt en deilig helg sammen med barna, mye sosialt, mye pent vær, men lite effektivt og maten orker jeg ikke snakke om engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommersol Skrevet 14. april 2010 Forfatter #95 Del Skrevet 14. april 2010 Litt dårlig på å oppdatere her, men travel for tiden... Går litt på halv 8 alt her. Igår hadde jeg glemt å handle. Fikk en SMS av minsten på kvelden, at det var nesten ingen mat. Jeg var på møte og kunne ikke slippe fra. Han fant da noe mat, men den som måtte stå opp en halv time før jeg pleier å finne en butikk som åpnet kl 7 det var meg. Men barna ble j hvertfall veldig glad for fersk frokost, så da var kveldsen igår glemt. Har vært noenlunde flink med trim denne uka. Gikk mye tur i helga. Gikk tur på mandag og trente idag. Satser på å trene i morgen også, og en god tur på fredag. Skal bli ganske godt å få helga for meg selv. Kjenner at jeg trenger det etter at vi endret samværsordning. Da vi hadde 50/50 følte jeg at jeg kunne hatt barna hos meg hele tiden uten at det hadde gjort noe. Å det hadde jeg nok fint klart også, men jeg merker som sagt at det er godt med de helgene likevel. Jeg leste i en dagbok jeg liker godt, og der var det snakk om hjernedødt. Det gikk da opp for meg hvorfor jeg liker trening så godt. For når jeg trener eller går tur, er jeg totalt hjernedød. Jeg tenker knapt en tanke, og det er terapi. Litt bekymret for minsten for tiden. H*n er midt i en periode der det skjer mye med kroppen. Klager over mye tretthet, alltid tørst og tisser mye. Det er jo ganske klare tegn på diabetes. Det ligger i familien. Prøve å ringe legen idag, men han er bortreist. Tilbake på mandag så da tar jeg minsten med og får målt blodsukkeret. Liker dårlig. Med det tempoet jeg holder for tiden, må jeg ha nok sovn, så jeg tror jeg finner dyna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommersol Skrevet 18. april 2010 Forfatter #96 Del Skrevet 18. april 2010 Sliten fryktelig sliten, og veldig forvirra. Har på en måte hatt ei strålende helg, men har nok rotet meg oppi noe som jeg ikke helt vet utgangen av. Skummelt og spennende og selvfølgelig involverer det en mann. Det som er mest positivt er at jeg faktisk kjenner det kribler litt. Er nok ikke forelsket, men det kribler litt. Det er da en enorm fremgang. Ulempen er at denne mannen har noen "heftelser" Nå sier han at han vil kvitte seg med dem, så får vi se hva som skjer.. Har vært supersosial i helga. Var på kjempekoselig besøk hos ei venninne på fredag, etter at jeg hadde gått tur med ei annen venninne. Ble veldig seint på fredag tok taxi hjem kl 03. Lørdag ble mye dilling på formiddagen, og veldig veldig koselig samling med ene fritidsaktiviteten. Endte ikke før kl 07.00 i morges så har vært noe redusert idag kan en si. Har likevel sørget for å holde meg i aktivitet. Har hatt noen familiemedlemmer på middag, vært i familieselskap og gått en lang tur. Nå sitter jeg og gruer meg litt til i morgen, for jeg må jo nødvendigvis bli dødstrøtt da vel??? Montro om jeg får sove i d hele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommersol Skrevet 19. april 2010 Forfatter #97 Del Skrevet 19. april 2010 Neida ikke noe dautrett her i gården. Sto enkelt opp og har ikke vært unormalt trett til mandag å være. Men tom i hode, det har jeg vært. Jeg tror rett og slett jeg holder på å bli forelska.. Jeg??? som for bare noen uker, ja kanskje dager, siden ikke hadde noe ønske overhode, om å innvolvere meg i en mann. Dette er ingen ny mann. Han har vært i livet mitt lenge, men ha vært utilgjengelig, så da har jeg ikke vurdert ham som emne engang. Det er lenge siden han fortalte om sin kjærlighet til meg, men det hjalp ikke. Men så plutselig ble noen faktorer borte, vi har blitt enda bedre kjent, og vips... Ikke noe forhold enda, mye som må ordnes opp i, mange som innvolveres. Spennende og slitsomt. Jeg sa jeg ikke trengte info, venter her jeg til ting roer seg. Men idag har jeg vært helt på tuppa. Har nok antakelig tillatt meg og kjenne på følelsen, innrømmet for meg selv, og da kommer de flommende, i store bølger. Deilig og ubehagelig på samme tid. Jeg vil så gjerne bruke tid sammen med ham, være i samme rom som han. Nå idag, ikke om en stund men nå. Og jeg vet at han sitter litt unna og tenker akkurat det samme. Men han har ett litt annet fokus nå. Må ha det, og jeg tør ikke spørre.. Jaja tiden vil vise hvordan dette går, men jeg har iallefall fått bekreftet at jeg kan føle noe. Hatt middag nå, skal gå tur, også er det fotballkamp med eldste. Da går iallefall tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommersol Skrevet 21. april 2010 Forfatter #98 Del Skrevet 21. april 2010 Jepp, jeg tror jeg bare må innrømme for meg selv; in løøøv... Vi har ikke innledet noe forhold ennå, for han er ikke helt fri enda. Jeg gjør meg veldig veldig kostbar, og nekter å gå inn i noe forhold nå før han har gjort seg ferdig med "heftelsene" sine. Det skjer i begynnelsen av juni. Får håpe jeg har mye styrke på lager, for dette kan holde hardt. Vi treffes veldig ofte, flere ganger i uka, i forbindelse med en fritidsaktivitet vi deler. Det gjør det enda vanskeligere, men jeg skal holde ut, ønsker ikke alt det styret. Men jeg er ør, jeg klarer ikke tenke (iallefall ikke på annet enn noe som har med ham og gjøre) og sover dårlig. Men det er ingenting i forhold til hva han må slite med. Spennende tider, og det er vel første gang jeg ønsker mai long gone.. Igår brukte jeg opp lønna mi på en dag og vel så det. Måtte ut på shopping med barna, og det er ikke veldig billig lenger. Minste måtte også ha ny sykkel, og siden minste ikke er så veldig liten lenger, ble den også ganske dyr. Nærmere bestemt 5000,- og på en inntekt merkes det. Skulle ønske jeg hadde en far som bidrog litt.. Lite tiltak på jobb, klarer ikke konsentrere meg. Har bare lyst å maile å smse, så jeg må bruke det meste jeg har av energi på å la være å sende mail eller sms. Så venter jeg til han gjør det, og det blir som regel daglig. Trening idag. Har ellers gått tur nesten hver dag, ok med maten foruten om MacDonalds igår. Men var veldig godt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emile Skrevet 21. april 2010 #99 Del Skrevet 21. april 2010 Så spennende med løøøv i luften. Men det er slitsomt også ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommersol Skrevet 23. april 2010 Forfatter #100 Del Skrevet 23. april 2010 Uff for en lang uke, det er slitsomt å måtte konse 100% for den minste ting. Fordelen med den situasjonen jeg er i nå, er jo at jeg mister matlysten omtrent totalt. Har trent 3 timer denne uka og gått to turer. Det må jeg kunne si meg fornøyd med. Jeg er nok en veldig åpen person. Det hjertet mitt er fylt med, renner munnen over med hele tiden. Nå har jeg bare lyst til å snakke om han som fyller hjertet mitt, men jeg bør tie still en stund til, og det finner jeg veldig vanskelig. I morgen skal jeg være med minste på cup, vi skal avgårde tidlig tidlig i morgen tidlig. Skal overnatte på skole, så ryggen min verker bare med tanken. Men barna gleder seg veldig og det er gøy. Jeg er så ubeskrivelig lei av Norske talenter, x-faktor, idol osv osv osv. Dessverre har minste fått dilla igjen, så jeg må sitte å se på det møkket. Er det ikke snart tomt for talenter i dette lille landet? Må snart legge meg, sov 3 timer i natt og bør være opplagt i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå