Gå til innhold

Livet med verdens herligste snupper

cappocino

Anbefalte innlegg

Dag 32 og fetter brun har gitt seg, og ingen tegn til tantebesøket... :o

Skjønner ingenting..

Men har ingen forhåpninger i denne omgang...

Har fått sinnsyk bihullebetennelse også !!!ÆSJ!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende!!!

Kanskje det er festeblødninger?

Ta en ny test!!!! Fort deg, jeg er så spent!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!!!

Kanskje det er festeblødninger?

Ta en ny test!!!! Fort deg, jeg er så spent!

:-)

:Nikke: Jeg og jeg og :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde planer om å ta en test idag morges, men var så trøtt og trodde det var midt på natten når jeg stod opp at jeg glemte det.... Var sikker på at klokken var ikke mer enn 2 også var den 7.... så jeg fikk ikke tatt den imorges.

Har det noe hensikt å ta testen når jeg kommer hjem? kl 16.00? eller bør jeg vente til imorgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta testen när du kommer hem. och uppdatera oss genast ;)

De flesta tester i dag fungerar hela dagen. Morgonurinen är dock lite mer koncentrerad och det är kanske därför de i många fall vill ha morgonurin.

Läs på testen om du vill vara extra säker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta testen når du kommer hjem.

Jeg brukte CB test, og tok den på ettermiddagen. Da kom det fram + så det susa etter....

*venter spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da har jeg fått testet med morgenurinen i dag og håpet og spenningen var stor ..... kanskje skulle det bli min tur... men neida.. testen var så blendahvit som det går ann å få blitt......

Og tanten har heller ikke meldt sin ankomst.. skjønner ingenting.

Har fått svar på mine blodprøver fra sykehuset også nå men de blir jeg ikke klok på. Prøvde å ringe legen men han var til lunch.. Ærght!!!!!

Vente til etter 12 så ringer jeg igjen.. håper å få noen svar da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Håper du får fornuftige svar fra legekontoret, også krysser jeg fingrene for at du produserer hcg sent :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg vil jo tro det.....

Skulle ønkse den dumme legen kunne ringe snart så jeg får svar om jeg idet hele tatt har hatt EL.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg snakket med legen og han sa at prøvene var fine. Progesteron skal ligge fra ca 10 og min lå på 31 i den perioden så det er bra !!!

Phuuuu ble 10 kg lettere :)

spurte han om hvorfor jeg ikke har fått mensen og heller ikke positivt på CB testen og da sa han at det kan være tidlig å teste. Hvis jeg ikke får mensen på en uke så burde jeg teste igjen :)

Så så lenge tanten holder seg borte nå så er det fortsatt håp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende :P

Vi "tilskuerne" får vente og se i spenning. Vi følger med deg i tykt og tynt vet du, mange med samme erfaring her :-)

Sex annenhver dag er sikkert ganske så safe akkurat i den perioden man tror man har EL. Selv venter og venter jeg, hadde håpet at tankene om bryllupsplanlegging ville hjelpe, men det gjenstår att se :wink:

Begynner å bli trøtt :hakeslepp: *natta alle sammen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra Cappo!! :) Så du satte neste IKM til 12. mai. Jeg tester også 12. mai dersom tanta ikke har kommet da. Dette blir spennende!! Krysser fingrene for at vi begge får positiv test da!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Start - EL - stopp - antall dager

Syklus 1: 03.03 - 14.03 - 01..04 - 30 dager

Syklus 2: 02.04 - 16.04 - 05.05 - 33 dager

Syklus 3: 06.05 - 19 -25 mai

Tror nesten jeg er nærmere 30 dagers syklus enn 28 som jeg hadde før.... neste EL blir da rundt den 19 - 25 mai og neste IKM 06.06

Men denne perioden skal vi heller ikke satse bare på EL men kose regelmessig ihvertall annenhver dag og rundt EL hver dag. En gang må vi jo treffe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått time hos akupunktør idag pga bihullebetennelsen min, AU!!!

Tenkte å snakke med henne ang graviditet og høre hva hun anbefaler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Har hatt samme utvikling av syklusen som deg jeg Cappo, gikk fra regelmessig 26 dager til 28 og nå til 30 :roll: Tror i allefall at jeg har 16 dagers lutealfase, det er i allefall positivt 8)

Spennende med tur til akupunktør, er flere som skryter av det her inne :Nikke: Hadde egentlig tenkt å benytte meg av akupunktør jeg også, men syns det ser så vondt ut, så da FUB anbefalte Refleksologi også så fant jeg ut at det sikkert var lurt å prøve det først :ler:

Skjønner godt hvordan du har det! Vi ligger jo veldig likt i syklusene så vi får heie på hverandre og backe hverandre opp denne gangen! Hadde jo vært stas å teste positivt sammen :wink: Februarbarn er jo det fineste som er.... ikke helt objektiv der...er jo februarbarn selv :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Så synd! Men du bør absolutt nevne det for akupunktøren, så får du sikkert et par ekstra nåler som kan hjelpe! :wink: Jeg har lyst til å gå til en selv, sliter med magen min nemlig. Men det er jo pokker så dyrt...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...