Gå til innhold

Livet med verdens herligste snupper


cappocino

Anbefalte innlegg

Kjæresten har fridd, bryllupsforberedelsen er i full gang, ppillene er kastet og sommerfuglene flyr i spinn blant nervene.. :)

Kastet ppillene lørdag 09 august! Prøver ikke å bli gravide nå pga bryllupet men så fort dagen vår er over er det full fart! Håper på en liten spire allerede på bryllupsreisen :)

Formen etter ppillene har vært veldig bra! Føles som kroppen "puster".. har gått på ppillene i 10 år så det var kasnkje på tide...

Må begynne å sette meg inn i sykluser og div gravide stuff, men finner ikke tid til det nå. Får ta det nærmere bryllupet.

Kjøpe med meg blader for gravide til bryllupsreisen ....

Endret av cappocino
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med forlovelesen så gøy da, nyt tiden med bryllupsforbredelser det er kjempegøy.

Blir det stort bryllup??

Hm kansje det er en spire i magen allerede til bryllpet!!

Ønsker deg velkommen hit som dagbokskriver og

lykke til med alt som skal skje

dere går en spennende tid i møte!!

Klemmer tra pia :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER med forlovelsen og det forestående bryllupet!!!!

Kos deg med forberedelsene, og gled deg til den store dagen!!! Skulle ønske jeg kunne fått bryllupsdagen vår om igjen, den var så perfekt :hjerte:

Blir spennende å følge med på deg fremover :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen Pia1006 og Bizzy!

Bryllupet nærmer seg med stormskritt og jeg føler jeg ikke har så mye kontroll :) men alt ordner seg (for snille piker :hoho: )

Kommer ikke til å ha megastort bryllup, med nærmeste familie og venner blir vi ca 85 hvis alle kommer.

Håper på en liten spire rundt bryllupsdagen, blir vi gravide 1-2 mnd før bryllupet gjør heller ikke det noe :) men tviler på det, stresser som bare det...

Etter at jeg sluttet med pillene har magen min vært sikkelig hard, føles som jeg har en murstein i magen :o også har jeg hatt stikkende smerter på begge sider, sikker eggstokkene..

Helt sikkert en tilvenning for kroppen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag formiddag og jeg skal ha mensen imorgen, tja.. vi får se på det...

Har ingen menssmerter eller antydninger til mensen, så jeg er veeeeldig spent på morgendagen.... regner egentlig ikke med at den kommer imorgen men håper på i løpet av uken ihvertfall!

Krysse fingrene for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen Wit :)

Håper på en liten spire snart ja, men ikke så lenge før bryllupet .... om 3 mnd kanskje ?

Mandag morgen og ingen mens... hmmmm... ja ja sikkert litt tidlig....

venter i spenning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag formiddag og fortsatt ikke antydning til mens... lurer jeg på om jeg kjøpe en liten test etterpå.. så har jeg ihvertfall det ute av verden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare ønske lykke til med bryllupet. Du kommer sikkert til å få en uforglemmelig dag.

Håper baby prosjektet også går uten problemer (du sluttet med pillen den dagen jeg giftet meg) :ler:

Noen er heldig og kommer rett inn i sin normale syklus med det samme, men andre kan slite i opp til et år. Håper du hører til den siste gruppen selv om du har gått så lenge på pillen. Jeg X fingrene for deg, og følger spent med utover høsten og vinteren. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Zianta og takk for hyggelig hilsen i dagboken min :)

Jeg håper selv at jeg ikke må vente altfor lenge med baby.... men ihvertfall til etter bryllupet :)

Men blir litt skremt av at det er så mange som sliter...Ønsker alle dere lykke til videre med forplantningen !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følger med deg jeg :blunke:

Ville bare si lykke til fremover og legge igjen et lite spor i dagboken din :D Håper du finner ut av forsinkelsen i løpet av dagen, er spennt sammen med deg, håper du får det svaret du ønsker deg innerst inne :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bizzy og takk for melding, gøy å se at andre følger med meg :)

Tok testen igår.. negativ :):(

Egentlig så regnet jeg med det,men hadde den vært positiv så hadde det ikke gjort noe... selv om mye av bryllupet måtte gjøres om....

Har ivhertfall bestemt oss for at vi skal "kjøre på" og ikke mer speilegg.... :hoho:

Håper bare at mensen kommer snart en dag, hvis ikke jeg blir gravid da... greit å vite syklusen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mens i full gang :) Hurra! Var så redd for at jeg ikke kom til å få vanlig syklus med en gang.. men nå kan jeg slappe av litt....... godt!

Gjelder å finne ut når EL er nå da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja godt å komme inn i når syklusen er når en prøver ja, skal nok følge med her litt framover. Spennende med prøving :)

Lykke til framover både med bryllup og prøving :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig hilsen Marianne!

Vi gleder oss til å satse for fullt, holder litt igjen nå siden det er litt for lenge til bryllupet og vi har ikke bestemt oss om vi vil at magen skal synes :hoho: kanskje luksusproblem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hurra! Ser ut som EL har kommet :) Leste litt på nettet og det kan se sånn ut,pluss at ifølge syklusen så stemmer tidspunktet... det vil si at jeg har normal syklus..... eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...