Gå til innhold

Livet med verdens herligste snupper


cappocino

Anbefalte innlegg

Første dag på jobben idag. Gikk bra, føltes som det er en evighet siden jeg har vært der sist, samtidig som det føltes som om jeg bare var borte en uke.

Mange nye fjes og får spennende arbeidsoppgaver :)

Gleder meg til å komme igjen for fult!

Mannen syns det har gått bra å være hjemme. Men han sa selv at hadde han måtte være hjemme i 10 mnd som jeg så hadde han litt gal! Da skjønner han kasnkje litt hvordan det har vært for meg :) Selv om jeg har kost meg masse så har det jo vært tøffe tider også. Men det er vel nå jeg merker hvor mye jeg savnet å være ute i jobben :)

Lillesnuppa er sååå herlig :elsker: stabber rundt på gulvet og koser seg når hun får til å gå langt. Nå klarer hun å komme seg helt fra den ene enden til den andre av stuen og det er vel 10 meter. Også blir hun sååååå glad når hun faller i armene mine på slutte så hun bare klapper og ler :)

Ikke lenge igejn til jul.

Denne uken må alle julekortene ut. mannen skal få den æren av å gjøre ferdig julegaveshoppingen. Gjenstår noen få og det burde han klare.. .. han er jo bare hjemme nå :hihi:

på søndag skal vi ha venner på besøk til risgrøt og rød saft, det blir koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har forresten fått pyntet til jul nå. 1 desember egentlig så det er jo noen dager siden nå ja.

fikk bakt pepperkakehus, pepperkaker, kjøpt alle julekalendergavene.

snuppene skal få småting til jul. Har ikke råd til så mye i år. Men det blr nok gaver de blir glade for.

bakesett, kjelesett og diverse andre kjøkkenting får storesnuppa. Lillesnuppa får en dukke også må vi kjøpe noe mer til henne. Men hun skjønner ikke så mye av det enda så...

Mannen og jeg har kjøpt en lampe til hverandre og klarte ikke å vente til jul med å sette den frem så vi bør kanskje kjøpe noe småting til hverandre, selv om vi har sagt nei... hmmmm....

Jeg sliter med å finne julekjoler til jentene. Hadde selvfølgelig ikke sett de utrolige kjolene de hadde på Hm for en stund siden, sølvgråe som hadde passet perfekt til jul og nyttår. De ble visst utsolgt på noen få minutter.

Har jo noen kjoler de kan bruke men jeg har lyst på noe nytt. Ja ja.. kanskje mannen kan finne noe kult til de :)

Jo så må jeg pakke inn julegavene snart så vi får oversikt over hvem vi faktisk mangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det må man si.. Du var jo godt igang med juleforberedelsene du da :) Julekjoler til de små ja, det er jo alltid et dillemma :ler: Jeg kjøpte en fin, enkel en på Lindex jeg.

Ha en fin dag, og kos deg med juleforberedelsene :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var det snart jul!

Gløgg og pepperkakefesten på søndag vel overstått og det var kjempekoselgi! Fikk testet huset for hvor mange barn og voksne vi kan ha og det var nok plass og litt til, selv om vi var 15 barn og 16 voksne!!!!

Jentenes rom så ikke ut etter at den ble invadert av 5 småjenter i alderen 2,5-4 år! Herlig!!!

Nesten alt av mat ble spist opp, men ikke godiset.... :| Fikk litt sjokk... ikke sjokoladen var borte heller... sunne barn ja... haha!!!

Har fått pakket gavene ferdig og skrevet liste over de som mangler. Så får mannen dra på torsdag og handle ferdig.

Jeg fant to sorte kjempesøte kjoler til jentene så da kan de bruke de til jul - og nyttårsaften. Så har mamma også kjøpt noen til de så da har de iallefall klær nok.

Får utsette syprosjoktene mine til neste år. Har sydd noen mei taier på bestilling nå og helst skulle jeg ha sydd andre ting enn kjole som de får brukt en gang. Så da passet det bra!

Jobben er stas! Mye juleavslutninger og opprydding i forhold til årslutt så det blir en meget behagelig start for meg. MEN det er også veldig frustrerende å ikke ha alt på plass så jeg får gjort unna ting. Ja ja får vente til neste år!

Idag skal vi pynte juletre. Kjøpte et igår, storesnuppa fikk velge et og hun valgte et sølvgran... aner ikke hvordan det kommer til å se ut. Har ikke hatt det før så det blir spennende....

Godt vi har sølv og rødt til julepynt i år, ellers så hadde det vært en morsom blanding....

Nyttårsfeiringen er også i boks! Bra! Så nå kan vi egentlig slappe av litt frem mot jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Herremin såå lenge siden jeg har vært innom her....

Julen og nyttår gikk rolig og stille for seg :) jentene fikk mange fine gaver og det var kjempekos og hilse på familien igjen.

Nyttår ble feiret hos et vennepar, med 16 barn og 14 voksne, gikk overraskende bra! Begge jenten var våkne til vi dor kl 01.00.

Jobben går det kjempebra med :) har kommet godt i gang og alt er oppe og gå. er litt borte pga sykdom med barn men det er godt sjefen har barn selv så han vet hva som kreves :)

Lillesnuppa har begynt hos dagmamma og det går greit, hun gråter litt når jeg leverer og storgriner når hun blir hentet.. er sååå glad for å se mammaen sin.

Men vi regner med at det går seg til. Dagmammaen har bare nye barn på innkjøring så det kan bli litt kaos!

Men vi håper hun får plass i storesnuppas barnehage snart. Jeg begynner å bli gal av å kjøre to steder!!!

Nå er det bare tre uker til vi skal til Thailand, hjelp tiden går fort!

Har fått sydd litt også, sydde en ny bæresele som vi skla ha med på turen og noen lette klær til jentene.

Oppussingen på huset begynner å ta form i hodet mitt iallefall, men blir ikke helt enig med meg selv. Snekkeren/byggmesteren har fått tegnet siste tegning og skal sende den til oss. spent på å se.

Gleder meg i allefall til å begynne med rommene i følrste omgang. Men først Thailand :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Nesten 2, 5 år siden sist.... ja der kan du se. Tiden flyr!!

Morsomt å lese gamle innlegg og ting som har skjedd.

Er det noen av "mine gamle kjente" som er her igjen???

Vi holder fortsatt på med hus, barn og ny jobb snart :) Det blir spennende !!

Sees om 2,5 år igjen :) Hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Nesten 2,5 år siden sist nå igjen... hehe. Ja tiden flyr. Men jeg titter innom en gang i blant :)

Innom denne gang for jeg søkte litt om livet etter å ha mistet et kjæledyr og da kom et innlegg på kg opp. For det er det som har skjedd hos oss.

Den vakreste og herligste boffen sovnet stille inn på mandag i mine armer.

Det var den vanskeligste beslutning jeg noengang har tatt.

Han er så savnet og jeg tenker ikke på noe annet enn at jeg vil ha han tilbake....

Tiden leger nok alle sorg så jeg får komme tilbake om 2,5 år igjen og kankskje skrive om en ny boff i huset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...