Gå til innhold

Livet med verdens herligste snupper


cappocino

Anbefalte innlegg

Jepp da var tante rød på full besøk ..... :-?

Ja ja... godt å vite at hun er tilbake i allefall!!!

Da får vi prøve igjen til neste periode :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Lenge siden jeg har vært her nå ja....

Ikke mye tid til overs mens bryllupsplanleggingen tar overhånd !!!

Vel nå er det under 4 uker til bryllupet!! Og sommerfuglene vokser for hver dag!!! Hjelp!!!!

Men liten oppdatering på syklusene... etter besøket av tante rød har vi vært i full sving med kosen :oops:

Neste mens beregnet til 23 desember så da gjestår det og vente.. det hadde vært en fin julegave til foreldrene våre :)

Testet positivt på juleaften .... men men....

Nattinatt for nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyra veckor till bröllop, inte illa. Tiden går fort.

Om jag räknar rätt så kan du ha EL på bröllopsnatten? Nästa mens 23/12 - det är ca 2 veckor dit (nåja nästan i alla fall)... och så fyra veckor till bröllop. Näe, kanske inte... du har nog precis haft EL. Om inte dina cykler är långa?

Hoppas på två blå snart... kanske "something blue" till bröllopet ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter ppilleslutt hadde jeg 28 dagers sykluser i 2 perioder var det vel, men siste perioden fikk jeg ikke mens før dag 44 :| Så jeg vet egentlig ikke når neste mens kommer jeg da.....Men hvis det blir litt mer regelmessig så skal den komme rundt 23 desember...

OG hvis den er regelmessig så får jeg også mens på bryllupsreisen ....Hjelp det vil jeg jo ikke ha!!!!

Vi får prøve å holde tanten borte da... selv om gravid på bryllupsreisen??? Ja ja..... det går nok på et vis Hvis det skulle skje!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ingen tante på besøk..... tok en test men den var negativ, selv om jeg mener bestemt det var en veldig utydelig strek også...sikkert bare ønsketenkning...

Men nå som jeg ikke har jobb, sa opp jobben for en uke siden :o må vi kanskje vente litt med baby ..... ihvertfall til jeg får meg ny jobb!

Men man vet aldri... hvis ikke tante kommer snart tar jeg ny test over nyåret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt ingen besøk, men jeg stresser heller ikke etter å finne ut det nå.... bryllupet tar all tid..

Håper ikke tanten kommer på bryllupsdagen da.... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Vel overstått bryllup og tilbake fra bryllupsreisen :)

Helt fantastisk dag og reise :) :)

Litt trist at det er over men nå kan vi begynne å konsentrere oss om en liten spire i magen :) Vel så fort jeg har fått meg jobb da!!

Ble litt overrasket idag, for plutselig fikk jeg mensen.. og det skulle jeg ikke ha før om noen dager vel.. ja ja sånn er det med uregelmessig mens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cappo! Gratulerer med vel overstått bryllup! Regner med dere hadde en flott dag!

Og lykke til videre i jakten på de to blå! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er bryllupet over, litt trist egentlig....

Fikk mensen igjen et par dager etter at den første blødningen avtok. altså på mandag..... og denne gangen var det mye mer som kom enn vanlig, pluss at den var mye mørkere og mer klumpete....

Kan det være at jeg har for første gang begynt å få EL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hipp hurra! Nå har jeg fått jobb!!!

Ikke mest spennende jobb men morro er det for da kan vi planlegge spiren litt mer seriøst :) Hurra!!!!

Men samtidig er jeg litt småredd da..... hjelp skal vi virkelig gå inn for dette her....? Før bryllupet etc var det så fjern tanke at vi skulle bli foreldre men nå som alt ligger til rette kan det virkelig skje.....

Litt småredd men veldig spent!

Litt regning: Fikk mensen da den 6 februar, dvs at min neste eggløsning skal være rundt den 20? Altså om et par dager?

Ja ja... det er bare å kjøre på :ler:

kjøpte meg et lite blad om graviditet allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i dagboka mi! Kjempefint at du har fått jobb! Det bør vel ikke være noe i veien for å få barn nå, nå som bryllupet er overstått og du har fått jobb? Skjønner godt at dere er litt smånervøse nå som dere skal begynne babyplanleggingen for alvor, men den dagen dere står der med positiv graviditetstest så tenker jeg gleden overskygger alle bekymringene!

Lykke til med både jobb og babylaging!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

1 mars og jeg skulle hatt besøk på fredag, men utifra mine sykluser så er den nok sannsynlig litt i ubalanse..... får bare smøre meg med tålmodighet!

Men sitter nå på den nye jobben og tenker egentlig bare på å begynne på lage baby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Morro å lese dagboken min.. hihi!!! :hoho:

Husker så godt alle de dagene jeg ventet på besøket og stresset (kost) meg med bryllupsplanleggingen...

Dag 4 på overtid. Nå venter jeg egentlig på at tante skal komme så jeg kan begynne på ny periode og få igjen litt oversikt på syklusen etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cappo

Gratulerer som nygift, jeg husker deg fra mine dager på bryllupsforumet. Ikke unaturlig har jeg også håp om å gå fra prøver forumet og videre til gravid. Ønsker deg lykke till!

4 dager på overtid sier du? Kan det være du får to blå allerede??? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Drew!

Gratulere som "nygift" til deg også !

Er det ikke herlig?! :)

Jeg regner ikke med to blå denne gangen så det hadde blitt en megaoverraskelse :)

Lykke til til deg også! og håper vi kan flytte til gravideforumet snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom tanten på besøk igår morgen :) Altså den 03.03. Siden syklusene mine er så utstabile setter jeg opp en oversikt her...

Start - EL - stopp - antall dager

Syklus 1: 03.03 - 14.03 - 01..04 - 30

Syklus 2 02.04 - 16.04 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...