Gå til innhold

Livet med verdens herligste snupper


cappocino

Anbefalte innlegg

Takk for hilsen i dagboka mi! Du må vel kanskje vente til du får mensen før du kan konkludere med at det er EL du kjenner nå, siden du nettopp har sluttet med pillen (slik som meg). Kan jo ta litt tid før syklusene blir stabile. Men det er jo kjempeflott hvis du kjenner når du har EL! Da er det lett å time sengekosen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt en mens så jeg håper det er EL før neste, men det jo være noe annet... :-? Selv om den ser ut akkurat som det beskrives på nettet...

Får vel vente å se..

Takk for hilsen eliza:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da er mensen for full gang igjen..

og sist jeg begynt med mens var 15 september, vil det si at jeg har 28 dagers syklus? Lurer fælt nå....hmm... og når kan jeg da regne med el neste gang? sånn ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Åssen går det Cappo? Svar på spørsmålet ditt over er at du har 28 dagers syklus (som du selv skrev). Da har du mest sannsynlig el en gang mellom dag 12 og 16 (ca. 14 dager før mens). Tør dere begynne prøvingen fullt ut snart eller? Regner med dere er travelt opptatt med bryllupsforberedelser nå? Vi stressa iallefall noe sinnssykt de siste par månedene før bryllupet vårt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Eliza :)

Lenge siden jeg har vært innom her.... blir ikke så mye tid til planlegging av søte små om dagen. ca 2,5 mnd igjen til bryllupet og nervene begynner å komme ... hihi!!!

Tenkte faktisk ikke på det med EL idet hele tatt i det siste og har kjørt på :lol: Kanskje ikek det lureste vi har gjort men men..

hvis jeg regner riktig skulle jeg hatt EL nå rundt helgen... :o

Ja ja ... vi får vente å se... hadde blitt en kjempefin overraskelse/bryllusdage til våre foreldre hvis det viste seg at vi var gravide...

Cappomannen er ivrig etter å sette igang fra neste periode. jeg holder litt igjen.. men som det så ut denne gangen så var ikke EL akkurat noe vi tenkte på HEHE!!!

Idag skal jeg prøve brudekjolen min igjen , og som jeg gleder meg !! OG endelig skal min forlvoer være med å se den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm kvalm kvalm..... men samtidig vondt i hodet og slapp og litt sår hals... altså ingen av gravidesymptomer....

Kanskje det er en forkjølelse på gang? håper ikek det....

Fikk en liten blødning på lørdag..... som jeg ikke har funnet ut enda hva var... mulig festeblødninger som en venninne sa..... men ifølg KG`ene var det visst ikke det.. ja ja. jeg får vente å se en uke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelp!!! :o

Endel tanker som svirrer i hodet akkurat nå og sommerfuglene sprenger magen min... har ikke fått mens, ikke antydning engang.....også har jeg vært kvalm ganske mange dager nå... :o

Har sååå lyst til å løpe ned til apoteket for å teste men er litt redd resultatet.... Altså vi planla og bli gravide rett etter bryllupet, så hvis vi er det nå er det selvfølgelig supert. Men i all bryllupsplanleggingen kan det kaskje bli litt mye for den lille....vet ikke jeg.... fabler sikkert mye nå, har ikke fått så mye søvn i dag...

løper til apoteket etterpå jeg og kjøper et par tester, kanksje en forsinket farsdaggave til min kjære???

Klarer ikke den spenningen.. jeg løper nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok den første testen nå.. hm.. negativ.... :o Skjønner ingenting jeg nå!

Ventet ikke så lenge med å se resultatet, men det hadde vel kommet ganske fort frem...? eller?

...sitter på jobb så jeg har ikke lyst til å vifte med den akkurat...

Hvordan forklarer jeg kvalmen?

Nei får vente et par dager å se..... kanskje tanten kommer på besøk allikevel om en dag eller to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Når forventer/forventet du mensen da? Kan jo være at du har testet for tidlig. Spar den neste testen noen dager du. Resultatet burde bli synlig i løpet av et minutt (iallefall for Clearblue, varierer sikkert fra test til test). Men det er like viktig at du ikke venter for lenge med å lese av resultatet (max 10 min for CB). Men det står jo i bruksanvisningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventer mens idag og pleier å kjenne at den kommer på søndag...

Nå ingenting. Og mye kvalme....

... har sikkert innbilt svangerskap jeg...... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo faktisk ganske vanlig å "psyke på seg" symptomer dersom man går og håper på at man er gravid. Det er nok ikke noe annet å gjøre enn å håpe at tante Rød ikke kommer, og kanskje ta en ny test igjen om et par dager. Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp jeg er redd for at jeg kanskje innbiller meg litt mye...

Selv om det hadde passet bedre med graviditet etter bryllupet....

Får vente å se :)

Takk for svar Eliza!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To dager over tida og kvalm... Kan jo skjønne at du blir litt smårar ja. Hvordan er det med brystene da? Kjenner du noe ømhet i dem? Siden den forrige testen slo negativt ut, så hadde jeg villet vente enda litt lenger før jeg tok en ny test. Fredag kanskje? Lykke til, uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Cappo.

Krysser fingrene for deg.

Det er kjempespennende å følge med på andre prøvere! Skal du teste om tante ikke kommer i løpet av dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei...spennende ja....???? :o nesten så jeg holder ikke ut!!!

Prøver å konse på jobben men litt vanskelig når jeg føler jeg skal kaste opp hele tiden :o

Vil egentlig ikke teste før mandag, skal til london med mamma i helgen,og hvis jeg hadde testet positivt nå hadde jeg ikke klart å holde meg... og vil at det skal bli en overraskelse til jul...

Kjenner ikke noe på puppene.... litt stikkinger i magen....

På en annen side vil jeg teste så fort så mulig, sambo er veldig spent!

Han krever farsdag gave for iår, hvis vi er gravide :) han er søt da!

Regner ikke med at jeg klarer å holde meg i løpet av dagen... holder dere oppdatert jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente det heller ikke i puppene med en gang. Men stikkinger i magen hadde jeg. Nå er det motsatt - ingen stikking men j..... ømme brystvorter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...