Gå til innhold

Livet med verdens herligste snupper


cappocino

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært hos akupunktøren og fortalte om at vi prøver å få barn. Har veldig god kontakt med henne, har gått til henne i over halvt år og hun kjenner til min situasjon :)

Fortalte at legene fant cyster på eggstokkene og da sa hun bare "åja, men de får vi bort så du slipper operere".... jøss tenkte jeg.. hun sa det ikke var sikkert jeg var en av de som måtte operere men det gjorde ingenting at hun gjorde noe med de..

Så satte hun nåler for bihullebetennelsen min og mange nåler for å styrke kroppen mot EL :)

Fikk også en liste over vitaminer jeg og mannen burde ta!

Det var godt å høre at det var håp og det hørtes nesten ut som hun kunne vite at vi kom til å bli gravide neste EL.. merkelig egentlig ..

Vi får vente å se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk Hulderjenta!

Det var skikkelig trist :( men vi får bare ta fatt på ny pp med nytt mot!!!

Dag 1 pp3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at akupunktøren var så positiv, Cappo! :-) Du skal se den sitter neste periode!

Er det på Klinikk for alle du går? Jeg sjekket priser på akupunktur der i går, og fant ut at det har jeg egentlig ikke råd til... For man må vel gå noen ganger ikke sant? Hvor ofte er du der?

Jeg har notert meg vitaminrådene dine, så var det bare å få med gubben til å ta den også da.... Han er nemlig av den oppfatning at vitaminer i pilleform ikke tas opp av kroppen og dermed er bortkastet...

Lykke til med den nye perioden! Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Engel!

Jeg går til klinikk for alle på Majorstua. Har fått veldig god kontakt med hun jeg går til og stoler ganske mye på henne.

Det er ganske dyrt, 350 ,- pr time. Jeg tror jeg skal gå 3 ganger før denne EL så får vi se om det klaffer :) Jeg kommer nok til å fortsette å gå 2 ganger i mnd. Bl a for min bihullebetennelse :(

Helt enig med mannen din egentlig, er ikke særlig fan av masse piller etc. Men dette skal visst være et mirakelkur :)

Tar ellers tran og vit/min som heter Specktro.

Fikk beskjed om å kutte ut Ginseng som jeg gikk på i forbindelse med bryllupet og overskudd....

Heier på at din tante holder seg unna !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 2

Tantesmerter har gitt seg og bihullene begynner å fungere normalt igjen (iden grad de fungerer normalt hos meg :wink: )

Mannen og jeg har begynt på mirakelkuren så det blir spennende mot neste EL.

Når jeg lå på sengen hos akupunktøren igår, rørte jeg på hånden min - som hun hadde stukket med nål - og fikk skikkelig krampetrekning i magen, sånn skikkelig menssmerter! Men det gikk fort over og etter det har jeg ikke merket til mensen idet hele tatt!!! Hmmm.... begynner mer og mer og tro på alternativ medisin :)

Hun lærte meg også om hvordan jeg sjekker sekret når det nærmer seg EL og det skla jeg jommen meg prøve også...

Da skal vi se om vi ikke kan fange en av gutta til mannen :kul:

Det er sååå digg at det er helg !!!!

Bare noen usle timer også er det bare morro hele helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen Cappo :D

Gikk fint hos refleksologen, litt langt referat inne i dagboken min :wink:

Hmmm, tenker kanskje jeg setter meg og mannen på vitamin-mirakel-kuren din i tillegg, kan jo ikke skade 8)

Krysser fingrene for at akupunktøren får gjort sitt og at du sitter der med to blå allerede neste gang :Nikke:

Er jo flere som har skrevet om å ha blitt gravide etter kun et fåtall behandlinger hos akupunktør!!!

Skjønner ikke helt hvorfor jeg trodde det skulle være mindre vondt hos refleksolog...... tror ikke det altså.... sikkert vondt med akupunktur også... men vondere?

Krysser for deg :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Cappo! Ei venninne av meg kjenner ei som ble gravid etter besøk til akupunktør, så jeg tror veldig på sånn alternativ medisin. Og det er nok også bedre for kroppen enn å stappe seg full med piller.

Får krysse fingre litt ekstra for dere denne prøveperioden da.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Monja!

Jeg har også veldig tro på alternativ medisin og akupunktur har hjulpet meg før :) så jeg gleder meg veldig til neste EL og IKM!!!

Hadde vært så glad hvis det klaffet denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd akupunktør. Først og fremst for å få ordnet syklusene, de skled ut til nesten 5 uker. Det ble stabilt og fint i begynnelsen men nå er den på nesten 5 uker igjen. Har hatt 7-8 behandlinger. Fikk også nåler for å slappe av og bli mer fruktbar. Ingen resultat foreløpig. Men har nå gått over til fotsoneterapeaut. Terapeauten er også studert vitaminlære og hver gang får jeg en leksjon i hvoran man kan bli sunn og mer fruktbar. Tran er dessverre meget oppskrytt og tilsatt masse kjemikalier. Udos Choice kunne hun anbefale fra helsekost. I tillegg anbefales e-vitaminer, kjøpt hos apotek eller helsekost. E-vitamin er fruktbarhetsvitamin. Har også gitt min mann det. Han trenger (har litt dårlige svømmere, men fullt brukbare) også litt tilskudd av sink så han tar multivitamin sammen med meg. Wild Yam er også en bra vitamin i følge henne. Jeg har virkelig tro på denne kombinasjonen av fotsone og vitaminer. Men det gjenstår nå att se :). Uansett er det viktig å ikke bli for opphengt i graviditet.

Lykke til for oss alle 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett er det viktig å ikke bli for opphengt i graviditet.

Jeg er enig med cappo her - for hvordan i det huleste er det mulig å ikke lbi opphengt i det da???

Det er mulig å prøve, men går det?

Uansett cappo, så synes jeg det høres lurt ut med de "planene" dine - kanskje du får lurt deg selv... :wink:

Selv prøvde jeg også å "lure meg selv" slik, men jeg greide det aldri :oops:

Lykke til, cappo!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet nok at jeg prøver å lure meg selv med å tro at den nye hobbyen min kommer til å ta mer av min tid, for det tar jo ikke akkurat hele dagen å plante et par frø :ler::ler:

Men jeg må få andre ting å tenke på enn å løpe til maskinen hver morgen for å skrive inn nytt innlegg i dagboken på KG eller lese hvordan dere andre har det... Jiiiiisssuussss!! Nesten så jeg er helt fanatisk!

Første jeg gjør når jeg kommer på jobb er faktisk å åpne KG siden!!!

Nei nå ble jeg litt skremt! Kan umulig være bra dette her....

Ja ja.... får vel prøve å gjøre noen fornuftige ting imellom innleggene..

:hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger igjen en liten hilsen' date=' ville bare si lykke til denne prøveperioden.[/quote']

Takk Natasha!

Alltid kos med hilsener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første jeg gjør når jeg kommer på jobb er faktisk å åpne KG siden!!!

:oops: Det er det første jeg gjør når jeg står opp om morgenen også - ser om det er noen nye innlegg (jeg er pålogget KG så godt som hele tiden) :wink:

Så du er IKKE alene *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Første jeg gjør når jeg kommer på jobb er faktisk å åpne KG siden!!!

:oops: Pleier å være det første jeg gjør når jeg kommer på jobb også :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho::hoho: Må le litt av oss....

Det er godt det ikke er bare meg da ..... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her både sent og tidlig jeg :ler:

Men det er jo en grunn for det; vi finner trøst og glede hos hverandre. I det siste har jeg kun åpnet bryllupssidene og prøvd å unngå graviditetssidene, så vi får nå se.

Jeg tenkte innerst inne at man burde kanskje bestille timer for utredning av underliv og diverse og har hørt at nettopp DA skjer det undre. Det er den underbevisstheten som ikke kan styres. *hmfr..* :o

Jeg er nok eldre enn mange her (38) så for meg haster det litt da jeg har vært uten p-piller i 1,5 år. Har man akkurat startet en prøveperiode så ordner det seg sikkert i lengden for de fleste :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...