Gå til innhold

Livet med verdens herligste snupper

cappocino

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Dag 14 og jeg kjenner stikkinger på venstre side. Når jeg la meg igår kveld kjente jeg var øm i hele venstre side. Kan det være EL? Det var litt hardt å ta på og gjorde litt vondt... Det er jo tiden for EL så ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cappo! Det kan nok være EL-smerter du kjenner, så da er det bare å stå på i dagene som kommer! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smertene er borte, men litt "hoven" i magen er jeg fortsatt.

Ble ikke så mye sengekos denne perioden. Mye å gjøre på jobben og holder på å pusse opp kjøkken så kreftene strekker ikke helt til...

Vi får ta det igjen neste pp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Cappo

Jeg følger med i dagboken din vet du...

Jeg har veldig vondt runt EL, naturens egen prevansjon vil jeg kalle det. Kan ikke skjønne hvordan jeg og mannen skal kunne klare å lage barn, jeg orker jo nesten ikke når jeg er "hoven" i magen. :hoho:

Lykke til videre med oppussing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Ja da er tanten på plass... og syklusen min denne perioden er 30 dager...

Neste EL beregnet til uken etter påsken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:oops: :oops: :oops:

Jeg og Cappomannen har kjøpt EL tester

Var litt flau når jeg stod der på apoteket med min kjære ved siden av meg og prøvde å finne ut av hvordan disse testene skal taes.. :oops:

Men nå har vi kjøpt en pakke EL test og en pakke CB test...

Fra og med 13-14 april er det testing og humping :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jag vet inte om jag gratulerat till giftemålet eller inte :oops:

jag följer med i alla fall

Grattis till äktenskapet och lycka till med prövningen. Förhoppningsvis behöver ni inte ta så många tester... men man vet ju som sagt aldrig. Jag trodde ju att det skulle ske med en gång när vi började pröva men det är inte alltid så lätt. Lycka till i alla fall. Hoppas ni får två blå inom kort.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Cappo!

Tusen takk for kosleig hilsen i dagboken min!!

Vet ikke hvorfor, men jeg syns faktisk det er litt flaut å kjøpe el-tester (persona) og graviditetstester på apoteket... :oops: Burde jo ha vokst det av meg, like flau som den ene gangen jeg kjøpte kondomer på rimibutikken.... Hadde gjemt de under et blad jeg hadde kjøpt, men han i kassen kastet det selvfølgelig elegant på toppen av alle varene da jeg skulle betale... Hadde følelsen av at alle i hele butikken så på meg og tenkte, jaja nå skal hun hjem å ha seg :ler: Sikkert ingen som tenkte over det, men det er den følelsen jeg får.... :roll: Egentlig litt flaut i seg selv deg også:tunge1::ler:

Krysser fingrene for at eltesten gjør susen, og at det blir positiv CB-test om en tre ukers tid :wink:

Ha en fortsatt fin dag, og en god påske

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselige meldinger Furstina og Bizzy :)

Vi går en kjempespennende tid i møte nå... bryllupet er ferdig og vi er klare for neste "prosjekt" :ler:

Mensen er over og det er dag 5 i førte pp.

Rundt den 13-14 kan jeg begynne å teste EL.

....14 er datoen vi ble sammen så det hadde vært kult om det klaffet :)....

Formen er på topp, ikke mange på jobb, jeg sitter og koser meg. Imorgen drar vi på fjellet!!!

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er det 07 og 6-7 dager til jeg kan begynne å teste...

kjenner jeg begynner å glede meg veldig men er også litt redd samtidig...

Om to uker (hvis alt klaffer) kan vi forandre livet vårt ganske mye... og da er det ingen vei tilbake.....

..men hjelp som jeg gleder meg til å ha et lite nurk :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cappo! Krysser fingrene for deg! :-) Vi vinterbruder får holde sammen! :wink: Takk for hilsen i dagboka mi, det var hyggelig. Virkelig en spennende tid dette her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg Cappo, en liten oppmuntrende påskeklem til deg :)

Håper det sitter, skal sende masse gode vibber!

klem Tex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel tilbake fra påskefjellet! Turen var helt herlig!!! Stod masse på ski og koste oss med konserter på afterski!!!

Kjempeflott tur!

Men nå er hverdagen tilbake og vi er klare for testing og produksjon :)

Dag 11 . Testet idag men ingen stigning, kanksje litt tidlig? Tester vel imorgen igjen....

Mannen har fått streng beskjed om å holde seg så nå får vi se om han klarer....

Takk for alle påskehilsene :)

.....klaffer det denne perioden så har vi termin 9 januar 05.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åj åj åj.... begynner å kjenne "stikkinger" i venstre side ..... og litt øm i korsryggen.... mulig EL melder sin anmarsj??

Ta test imorgen og sjekke.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende Cappo!

Er det første periode du tester?

Jeg har lyst til å teste selv men vet ikke helt om jeg tør å gå butikken å kjøpe :oops: Hvor mange tester regner du med å bruke i en periode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...