ashera Skrevet 16. desember 2009 #161 Del Skrevet 16. desember 2009 De to til venstre har drevet med pul i Blåfjell, det ser jeg på magen til Blåmor.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. desember 2009 #162 Del Skrevet 16. desember 2009 puleoverraskelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolly-Betty Skrevet 17. desember 2009 #163 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg blir i pulestemning når jeg hører white christmas... Tihi. Det er egentlig en pervers sang tror jeg... I'm dreaming of a white Christmas Just like the ones I used to know Where the treetops glisten... Noen som har sperma tretoppene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 17. desember 2009 #164 Del Skrevet 17. desember 2009 puleoverraskelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 17. desember 2009 #165 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg kom plutselig på en ting. Hva med *ulesylte? Det må jeg innrømme at jeg sliter med å forstå hva er for noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 17. desember 2009 #166 Del Skrevet 17. desember 2009 Må være misjonærstilling. Man ligger lagvis. En kjøttfull som har tatt sol og en blek, fleskete en. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 17. desember 2009 #167 Del Skrevet 17. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 17. desember 2009 #168 Del Skrevet 17. desember 2009 Må være misjonærstilling. Man ligger lagvis. En kjøttfull som har tatt sol og en blek, fleskete en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 17. desember 2009 #169 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Denne bør oversettes og publiseres i denne boken. Hva er puletårer, pulesne, puleparafin og pulesteg, for eksempel? Her har vi fjerde vers på Bodilsk: Alt som hørtes denne jpulekveld av pulelyd og låt var de gamles såre pulehulk samt pulesukk og gråt Over skogen ruget freden kun en dompapp satt og svor i et pulenek som viste seg å være fra i fjor Endret 17. desember 2009 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 17. desember 2009 #170 Del Skrevet 17. desember 2009 ...noen av de versen bør egentlig ikke oversettes til Bodilsk, fordi de blir litt vel incestuøse for meg. Sønnen som banker på og deltar i *ulegleden, liksom... Men dette verset blir jo fint da! Stillhet senket seg i stuen, brutt av pulerap og -stønn fra de puleglade gamle og den pulesendte sønn (ja, nemlig - det er jo slik det foregår enten det er jul eller ikke, liksom...) Men da fram på pulebordet sattes puledram og -røyk gjorde gamlemor et hallingkast så sengehalmen føyk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. desember 2009 #171 Del Skrevet 17. desember 2009 Denne bør oversettes og publiseres i denne boken. Hva er puletårer, pulesne, puleparafin og pulesteg, for eksempel? Puletårer må være det man gråter når man ikke får seg noe. Pulesne = favorittværet til Jørn Hoel. Puleparafin sliter jeg litt med... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 17. desember 2009 #172 Del Skrevet 17. desember 2009 Puleparafin er kanskje noe de benytter seg av i heller ekstreme SM-miljøer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. desember 2009 #173 Del Skrevet 17. desember 2009 Auuuu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 17. desember 2009 #174 Del Skrevet 17. desember 2009 Pulesteg er ansatsen, den bevegelsen man gjør før man virkelig trår til/setter i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 17. desember 2009 #175 Del Skrevet 17. desember 2009 Gjennom sprukne, frosne ruter titter pulestjerner inn på de salte puletårer på den gamles gamle kinn og ved gruen, der det ulmet i den siste tyriflis satt han gamlefar og drømte om en fordums pulegris. Tror jammen gamlefar er homse jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 17. desember 2009 #176 Del Skrevet 17. desember 2009 *ulelestjerne, får jeg deg Sa en gang en liten pike Ville gi et kongerike For å kjenne deg *ulestjerne, gå din vei Sa en bitter konge siden Mørk ble du, og mørk ble tiden Må du gjemme deg *ulestjerne, kom til meg Du har voldt oss sorg og smerte Se, nå gir jeg deg mitt hjerte La meg tenne deg *ulestjerne, bli hos meg Det er godt å la deg skinne Du må aldri mer forsvinne Aldri glemme meg Sangen fikk med ett en ny betydning Sonja er ikke den prektige lille piken jeg trodde hun var 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #177 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg ler høyt, datteren spør hva jeg ler av, og jeg kan ikke svare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 17. desember 2009 #178 Del Skrevet 17. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolly-Betty Skrevet 18. desember 2009 #179 Del Skrevet 18. desember 2009 *uleevangelium ble litt vel blasfemistisk kanskje. Det er sikkert derfor ingen har nevnt det. Jomfru Maria skal jo ha blitt unnfanget av den hellige ånd, så da kan det jo ikke ha vært noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolly-Betty Skrevet 18. desember 2009 #180 Del Skrevet 18. desember 2009 ...også har vi pulekaktuser Sånne som alle bestemødre har! Jeg hadde også en i fjor da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå