Gå til innhold

Det blir itj jul uten pul!


Malum

Anbefalte innlegg

Også pulelunsj da.....den ligner nok litt på pulebord, men er nesten over før den er begynt :sjokkert: selv om jeg har hørt at noen kan få i seg for mye pulebrus der også, og vi vet jo alle hva som kan skje da :kline::humpe: eller i noen tilfeller :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Å hjelpe meg, seks sider med *uling allerede. :overrasket: Og jeg klarte nesten å bli litt uvel allerede på side 1, her jeg sitter og spiser. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, Vera, du er jaggu litt av en pulepusling! :ler:

Her har dere holdt på å lage pulestemning i mitt fravær, ser jeg, og det er hygglig! :tommelsmil:

Her har jeg vært opptatt med pulegaveinnkjøp og puleforberedelser generelt, men kommer sterkere tilbake. På tide med en pulepause nå snart, kjenner jeg! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg utnytte meg av puleåpningstidene så jeg får unna noen pulegaver. Det bør vel hjelpe litt på pulestemningen å traske blandt andre folk i pulestria?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, Vera, du er jaggu litt av en pulepusling! :ler:

Jeg vet. :fnise:

Her har jeg vært opptatt med pulegaveinnkjøp og puleforberedelser generelt, men kommer sterkere tilbake. På tide med en pulepause nå snart, kjenner jeg! :sukk:

Det skjønner jeg godt, den mannen din må jo også være helt utslitt. Evt. ekstremt forventningsfull, tenker jeg. :ler:

Endret av Vera Vinge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Her sniker jeg innom for å oppdatere meg etter feriefravær, men puledagboken er jammen meg ikke mye work-safe, hverken hva angår linker eller hva angår høylydte latterutbrudd :rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sniker jeg innom for å oppdatere meg etter feriefravær, men puledagboken er jammen meg ikke mye work-safe, hverken hva angår linker eller hva angår høylydte latterutbrudd :rulle:

Men du har vel litt av hvert å rapportere, du som har vært i selveste *ulemarkedenes hjemland og alt? :nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...