Gå til innhold

Det blir itj jul uten pul!


Malum

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men tro om han der siste har blå pulestake, eller kjører han forgylt med diamanter, tro?

:fnise: Jeg tror han har et godt utvalg. For en pulenisse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Bodillen, er ikke puledagbok sånn man driver med når man er prøver, da... det finnes jo liksom tiss- og datobaserte puledagbøker, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høh! Jeg syns da puledagbøker må være fritt for alle - selv om vi bare prøver å ha en fin pulehøytid :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh! Jeg syns da puledagbøker må være fritt for alle - selv om vi bare prøver å ha en fin pulehøytid :nigo:

Jeg er enig med Suzy. Prøverne kan ha puledagbøker og vi andre kan ha. Selv om det eneste vi ønsker oss er en høytidelig og vakker puletid.

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææææææsj!

Her er det bilde av puletorsk, forresten.

Vi kan i alle fall late som om det er torsk, selv om fiskene ser litt mer seiaktige ut, det må jeg som en havets kvinne innrømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen er det gøy med denne boken. Man kommer liksom i riktig stemning. :nigo: Det eneste problemet er at man må holde tungen rett i munnen når man snakker om juleting med utenforstående. Det er ikke i alle situasjoner at det er helt på sin plass å bytte ut J med P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, man må sørge for puleavslutning i slike tilfeller. Kanke pule hvorsomhelst og nårsomhelst. Men det er som vi vet slitsomt med for mange puleavslutninger. Og satser man kun på puleavslutning, kan det lett bli barn, noe som igjen fører til enda større press i adventstiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man må sørge for puleavslutning i slike tilfeller. Kanke pule hvorsomhelst og nårsomhelst. Men det er som vi vet slitsomt med for mange puleavslutninger. Og satser man kun på puleavslutning, kan det lett bli barn, noe som igjen fører til enda større press i adventstiden.

:skratte:

Jeg ler og ler. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Jeg ler og ler. :fnise:

Jeg også. :rulle:

Men jeg sliter litt med å finne ut hva pulegirlander er for noe. Kan noen kreative sjeler her inne hjelpe meg? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hm, det finnes stikkete, barnålsbaserte pulegirlandere som nok er foretrukket av de som driver med SM. Så har du de med blinkende rødt lys som brukes i puledisktriktet. De med flerfarget lys brukes nok til å markere harrypul.

Men noen klarer seg jo med en enkelt pulelykt.

(og Aricia, din pingle, dette er en wikipedialink, så du trenger ikke å feige ut nå).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...