Gå til innhold

Det blir itj jul uten pul!


Malum

Anbefalte innlegg

:nisselue::hjerte::nisselue::hjerte::nisselue::hjerte::nisselue::hjerte::nisselue::hjerte::nisselue::hjerte::nisselue::hjerte::nisselue:

Den opprinnelige tanken var å gjenåpne fjorårets puledagbok, som jeg ba om å få stengt da sesongen var ugjenkallelig slutt, men det lar seg ikke gjøre :tristbla: Jeg har skiftet brukernavn et par ganger siden dengang, og moderator kan visst da ikke vite om det faktisk er den opprinnelige dagbokeieren som ber om gjenåpning. Og sånt kan vi jo ikke ha noe av, eller hva?? :regler::fy_fy:

Vel, nå er i hvert fall sesongen over oss igjen, og åpner for (vel)lystige ordspill, samt folkelig tolkning av begreper, gjenstander, sangtitler, gjøremål osv som hører høytiden til. Legg for all del ikke bånd på dere, vær frie! Vulgærkulturen lenge leve! :jepp:

For nye lesere, eller den som trenger en oppfriskning fra fjorårets eskapader: her er den første versjonen av Pulekvad.

Endret av Bodillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kom forresten over en reklame i går: Pulekupp! Min første tanke var at det må være en ONS med en man man plukker opp på byen som viser seg å være dritbra, selv om det var sent og det som egentlig var mest fristende hadde tatt kvelden for lengst?

Andre idéer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom forresten over en reklame i går: Pulekupp! Min første tanke var at det må være en ONS med en man man plukker opp på byen som viser seg å være dritbra, selv om det var sent og det som egentlig var mest fristende hadde tatt kvelden for lengst?

Andre idéer?

En særdeles vellykket åpning forresten. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pulefristelser: Flørting med langt yngre og yppigere mennesker enn den man faktisk er i et fast forhold/gift med. Tvi vøre! :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pulefristelser: Flørting med langt yngre og yppigere mennesker enn den man faktisk er i et fast forhold/gift med. Tvi vøre! :fy_fy:

:fnise:

Pulekaker: Kjønnsvorter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig, Fresi!

:hoho:

Veldig. Heldigvis ikke en eneste pulenisse i sikte, og godt er det siden jeg er på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat: "Pulens gleder finner du ikke under treet, men dypt i ditt hjerte..."

Må det værra avansert, a'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Åpningen av 2009-sesongens pulebok! :hoppe:

Siden dette er en ny bok, så lanserer jeg det selvforklarende begrepet puleglede. : :nissekonekyss:

Men hva er egentlig pulegrøt? :klø:

:tre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig. Heldigvis ikke en eneste pulenisse i sikte, og godt er det siden jeg er på jobb.

For mye *ulekos på jobb blir fort feil. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Pulekaker: Kjønnsvorter.

:rulle: Du er et naturtalent, elglefjes!

Veldig. Heldigvis ikke en eneste pulenisse i sikte, og godt er det siden jeg er på jobb.

Litt pulekos på jobben er da ikke så uvanlig? Nei, la nå folk få kose seg i høytiden, sier jeg! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er egentlig pulegrøt? :klø:

Jeg mener vi kom frem til det pulestjernene har vakkert dandert på magen/i ansiktet på slutten av pulefilmen. :nigo:

Endret av -Englefjes-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Åpningen av 2009-sesongens pulebok! :hoppe:

Siden dette er en ny bok, så lanserer jeg det selvforklarende begrepet puleglede. : :nissekonekyss:

Men hva er egentlig pulegrøt? :klø:

:tre:

Puleglede! :tommelsmil:

Pulegrøt mener jeg må være det som gjerne etterlates på damenes mage, bryster eller ansikt i slike pulefilemer (som jeg selvsagt kun har hørt om) dere vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...