Gå til innhold

Det blir itj jul uten pul!


Malum

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:nisselue::hjerte::nisselue::hjerte::nisselue::hjerte::nisselue::hjerte::nisselue::hjerte::nisselue::hjerte::nisselue::hjerte::nisselue:

Den opprinnelige tanken var å gjenåpne fjorårets puledagbok, som jeg ba om å få stengt da sesongen var ugjenkallelig slutt, men det lar seg ikke gjøre :tristbla: Jeg har skiftet brukernavn et par ganger siden dengang, og moderator kan visst da ikke vite om det faktisk er den opprinnelige dagbokeieren som ber om gjenåpning. Og sånt kan vi jo ikke ha noe av, eller hva?? :regler::fy_fy:

Vel, nå er i hvert fall sesongen over oss igjen, og åpner for (vel)lystige ordspill, samt folkelig tolkning av begreper, gjenstander, sangtitler, gjøremål osv som hører høytiden til. Legg for all del ikke bånd på dere, vær frie! Vulgærkulturen lenge leve! :jepp:

For nye lesere, eller den som trenger en oppfriskning fra fjorårets eskapader: her er den første versjonen av Pulekvad.

Jeg oppfordrer folk som kommer inn i denne tråden til å lese åpningsinnlegget til Bodillen, der står det litt om hvordan Puledagboka skal brukes, og man kan lese den første utgaven, "Pulekvad".

Å komme inn i tråden å si at man har kjøpt pulepapir eller noe annet som har med jul å gjøre, men bare bytte ut jul og sette inn pul er IKKE morsomt.

Å beskrive eller visualisere sette inn link med bilde eller spinne vilt på hva i all verden pulepapir er, dèt er morsomt det!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I følge deg selv kommer pulepapiret godt med når man ikke gidder å dusje. :engel:

*har lest Pulekvad*

Jepp, der har du meg. :nigo:

Men bruksområdene er jo utallige, Elastica! Hva bruker du pulepapiret til, forsjempli???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica

Jepp, der har du meg. :nigo:

Men bruksområdene er jo utallige, Elastica! Hva bruker du pulepapiret til, forsjempli???

Noen har fortalt meg at pulepapir er greit å bruke dersom man skal pakke inn pulestaker - sånn helt eksempelvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu, pulestemning i år også!

Noen har fortalt meg at pulepapir er greit å bruke dersom man skal pakke inn pulestaker - sånn helt eksempelvis.

Au! :overrasket:

Jeg begynte puleforberedelsene allerede i oktober; innkjøp av ny pulestjerne som vi skal ha i det store stuevinduet slik at naboene skal få et koselig skue i førpulstiden. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil ikke ta <det> ordet i min munn, bare nevne at dette her er favorittbutikken min:

www.jula.no

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Juhu, dere er igang! :hoppe::nissekonekyss:

Selv sitter jeg akkurat og leser om kreativ pul. Man har utrolig mye å lære på den fronten, altså! Artikkelen handler om både stilleben (høres litt kjedelig ut), puletre (jeg synes egentlig det er helt ok å bare være to, men), farger, duft (jepp, superviktig!) og lys (lys??? :sprettoy: ).

Puleforberedelsene er igang! :tommelsmil:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pulekort = for tidlig sædavgang (men det har vi kanskje nevnt før?)

Pulekrans = sånn derre ring med minivibrator som er i Durex Good Vibrations-pakkene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...