Gå til innhold

Sexpartnere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hehe... etter ha lest reaksjonene til folk her tenker jeg det er like greit at jeg ikke svarer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Folk er ulike..du bør i alle fall ikke innbille deg at det ikke er noen "vennegjenger" som hadde reagert på at du var litt vel løs. Helt fair, folk er ulike..Men det finnes en mengde norske jenter som ikke i en alder av 25 har pult nærmere 20 stykk, og i tillegg identifiserer de med "han afrikaneren" "han dansken" ...og i tillegg ler av det... :dåne:

Jeg regner med at du forstår at de fleste som opplever dette ikke ler fordi de er stolte?

Skrevet

Jeg er 26, og har hatt 28 forskjellige samleiepartnere. Alt eller ingenting ;P

Dog godt over halvparten har jeg vært sammen med.

Skrevet
Hjelper ikke mot herpes og kjønnsvorter...

Neivel?

Skrevet
Kondom ;)

Jamen.. Kondom er jo bare ekkelt. Spiser ikke sjokolade med papiret på heller.

Skrevet
Jamen.. Kondom er jo bare ekkelt. Spiser ikke sjokolade med papiret på heller.

Seksuellt overførbare sykdommer er enda mer ekkelt.

Skrevet
Neivel?

Nei det gjør ikke det. Man kan bli smittet med herpes og kjønnsvorter selv om man bruker kondom.

Skrevet
Nei det gjør ikke det. Man kan bli smittet med herpes og kjønnsvorter selv om man bruker kondom.

Jeg antar du sikter til munnsex?

Skrevet

Jeg har aldri noen gang vært utro mot noen jeg har vært samen med, men det har flere ganger har skjedd i mot meg.

Jeg har hatt 0,26 (seksual)partnere pr. år.

Skrevet
Jeg har aldri noen gang vært utro mot noen jeg har vært samen med, men det har flere ganger har skjedd i mot meg.

Glemte å si: i de årene hvor jeg har vært seksuelt aktiv. :-)

Skrevet

Hvor gammel er du da? :)

Skrevet
Seksuellt overførbare sykdommer er enda mer ekkelt.

Jepp, en god grunn til å ikke ha ONS ;)

Skrevet
Jepp, en god grunn til å ikke ha ONS ;)

Derfor jeg hintet til at selv om noen har hatt mange ons/partnere, så kan det være at de bruker kondom ;)

Skrevet

jeg har hatt 0.85 sexpartnere pr år siden jeg begynte.. Føler det er litt mange... <_<

Skrevet
Jeg antar du sikter til munnsex?

Kondomet beskytter bare det området det dekker og siden herpes og kjønnsvorter kan sitte utenfor dette området så kan man likevel bli smittet selv om man bruker kondom. Men risikoen er selvsagt redusert.

Skrevet
Hvor gammel er du da? :)

Flere tilbakelagte år enn du kan ane! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...