Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 2. januar 2010 #161 Skrevet 2. januar 2010 Jente på 20. Har hatt 16 sexpartnere. Sex er gøy og deilig og man lever bare en gang! :D
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #162 Skrevet 2. januar 2010 Jeg synes det er trist å lese mange av reaksjonene på dette spørsmålet. Folk må selvsagt reagere akkurat som de vil for min del, men enkelte uttalelser synes jeg er regelrett stygge og idiotiske. Jeg har lest gjennom hele tråden, og jeg sitter igjen med en følelse av en inndeling av den norske befolkningen; De løsslupne og De selektive. Og det er ganske trist. Det virker som om dem med mange partnere blir sett ned på; de er både "septikktanker", utro og i alle fall ikke egnet for et fast forhold. Jeg synes det er trist å lese at folk er så sneversynte og fordømmende som det kommer fram i av denne tråden. For meg virker det som om folk ikke har forståelse for at andre mennesker lever sitt liv på en annen måte enn dem selv. Ei heller vises det forståelse for mennesket bak de seksuelle handlingene. Jeg vil dra frem et eksempel; meg selv. Jeg er snart 22 år, og har hatt 18 partnere. Min første seksuelle opplevelse var å bli voldtatt av totalt ukjente som 14-åring, uten å gå nærmere inn på detaljer vedrørende dette. Det å føle at ens eget liv, helse, kropp og person bli truet på denne måten, er ingen forunt. I årene som fulgte slet jeg med en rekke reaksjoner, anoreksi, bulimi, posttraumatisk stresslidelse, you name it. Jeg hadde ingen respekt for egen kropp, jeg hatet kroppen min, og hvis noen gutter viste interesse var jeg ikke sen med å gi etter. Ikke følte jeg meg særlig bra under samleiet, og ikke særlig bra etter, men jeg fikk bekreftelse på at jeg ikke var frastøtende, som jeg selv syntes jeg var. Dette handler ikke om at jeg verken er særlig billig eller horete (slå opp ordet hore i ordboka, og slutt å bruk det på folk som omfavner sin egen seksualitet), det handlet rett og slett om at jeg ble tvunget inn i en voksen-seksualverden da jeg bare var et barn. Mitt syn på min egen kropp og seksualitet ble ødelagt før jeg rakk å utforske noe frivillig... Nå, vel 7 år etter, har jeg utviklet et sunt forhold til min egen kropp og seksualitet. Kanskje har jeg hatt mange partnere, og kanskje vil en framtidig kjæreste finne det frastøtende. Men så lenge jeg selv er forsont med det, så er det hva som betyr mest for meg. Jeg håper bare at folk kan legge bort den selektive seg en gang i ny og ne, og prøve å se under overflaten på mennesker. Det skjuler seg mer enn du tror. Hjertens enig!! I 2009 hadde jeg sex med 6 gifte/samboende kvinner. Digger jakten på disse, men merker de er blitt "lettere på tråden", spesielt disse mellom 30-38 år som er min målgruppe ;-) Godt nyttår alle kåte samboer jenter i Tromsø, håper vi kan få det koselig i 2010! Du er rett og slett en drittsekk. Spesielt når du har nok draget til å få damer lett hvorfor skal du da legge deg etter andres damer? Om du sjelden får deg noe kan jeg til dels forstå at noen har seg med noen som er opptatt hvis det er den eneste sjansen til å ha sex, men spesielt når man har valgmuligheter burde man ungå å ha sex på en måte som skaper problemer for andre. Tenker du ikke på at mennene til disse damene blir dypt ulikkelige om de finner ut av dette og at flere av dem garantert vil finne ut av det da en høy anndel av utroskap kommer for en dag, gjerne fordi det innrømmes frivillig av den angrende synderen. Og tenker du ikke på at disse kvinnene ofte vil s lite mye med dårlig samvittighet og at dynamikken i forholdet kan gå i stykker? Det er en del som ville vært utro uansett, men det er også mange som ikke ville vært utro noensinne om ikke firstelsen hadde vært så stor akkurat den ene dagen de var spesielt troendes til det. HOlder du på slik over tid vil situasjonen til slutt bli slik at hvis din eksitens fjernes fra verdenshistorien ville det vært flere lykkelige mennesker og par enn om du hadde levd. Hvordan får det deg til å føle deg? Jeg håper inderlig noen puler dama di en gang.
kristian82 Skrevet 3. januar 2010 #164 Skrevet 3. januar 2010 Er det nødvendig å være nebbete? Det at du oppfattet det som om de var stolte, betyr ikke nødvendigvis at det er slik de følte det innerst inne. Det er menneskelig å ta på seg en tøff maske, kan du ikke så mye om psykologi? Kan nok langt mer om psykologi enn deg. Herre.. En trenger da ikke lyve selv om temaet blir tatt opp det går ann å si at det er noe en ikke ønsker å fortelle. Og det er FULLT lov, aksepterer ikke partneren det lukter det kontroll issues.. Nei, det å si at "det har ikke du noe med, det er privat", DET ER EN ÆRLIG SAK. At jeg hadde gidde å etablert et seriøst forhold med en dame som ikke ville at jeg skulle vite noe om henne, og hva hun har opplevd og ting og tang er en annen ting. Men da er hun i alle fall ærlig. Jeg synes det er trist å lese mange av reaksjonene på dette spørsmålet. Folk må selvsagt reagere akkurat som de vil for min del, men enkelte uttalelser synes jeg er regelrett stygge og idiotiske. Jeg har lest gjennom hele tråden, og jeg sitter igjen med en følelse av en inndeling av den norske befolkningen; De løsslupne og De selektive. Og det er ganske trist. Det virker som om dem med mange partnere blir sett ned på; de er både "septikktanker", utro og i alle fall ikke egnet for et fast forhold. Jeg synes det er trist å lese at folk er så sneversynte og fordømmende som det kommer fram i av denne tråden. For meg virker det som om folk ikke har forståelse for at andre mennesker lever sitt liv på en annen måte enn dem selv. Ei heller vises det forståelse for mennesket bak de seksuelle handlingene. Jeg vil dra frem et eksempel; meg selv. Jeg er snart 22 år, og har hatt 18 partnere. Min første seksuelle opplevelse var å bli voldtatt av totalt ukjente som 14-åring, uten å gå nærmere inn på detaljer vedrørende dette. Det å føle at ens eget liv, helse, kropp og person bli truet på denne måten, er ingen forunt. I årene som fulgte slet jeg med en rekke reaksjoner, anoreksi, bulimi, posttraumatisk stresslidelse, you name it. Jeg hadde ingen respekt for egen kropp, jeg hatet kroppen min, og hvis noen gutter viste interesse var jeg ikke sen med å gi etter. Ikke følte jeg meg særlig bra under samleiet, og ikke særlig bra etter, men jeg fikk bekreftelse på at jeg ikke var frastøtende, som jeg selv syntes jeg var. Dette handler ikke om at jeg verken er særlig billig eller horete (slå opp ordet hore i ordboka, og slutt å bruk det på folk som omfavner sin egen seksualitet), det handlet rett og slett om at jeg ble tvunget inn i en voksen-seksualverden da jeg bare var et barn. Mitt syn på min egen kropp og seksualitet ble ødelagt før jeg rakk å utforske noe frivillig... Nå, vel 7 år etter, har jeg utviklet et sunt forhold til min egen kropp og seksualitet. Kanskje har jeg hatt mange partnere, og kanskje vil en framtidig kjæreste finne det frastøtende. Men så lenge jeg selv er forsont med det, så er det hva som betyr mest for meg. Jeg håper bare at folk kan legge bort den selektive seg en gang i ny og ne, og prøve å se under overflaten på mennesker. Det skjuler seg mer enn du tror. Så lenge du er ærlig om det er det nok ikke noe problem. Men nå er det ikke alle som har sånne erfaringer som deg, og nok av de som elsker å knulle rundt uforpliktende, uten at det har noe mer dyptliggende årsaker enn at det er SÅNN DEN PERSONEN ER, og sånne folk forbeholder jeg meg retten til å reservere meg mot!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå